Chciałbym zadać pytanie dotyczące podłączenia N75 bo coś mi się nie podoba. Jestem świeżym użytkownikiem auta z silnikiem 1Z. Aktualnie jestem po czyszczeniu zapieczonego WG i nadchodzi kolej na podłączenie wężyków do N75.. z tego co widzę poprzedni właściciel narozrabiał.
Wszyscy na sieci piszą zgodnie w jaki sposób N75 ma być podłączony... ale dla mnie coś tutaj nie zupełnie gra. Sprawdzałem w ETCE podłączenie tego zaworku i jest zgoła inaczej... o to fotka..
Mocno się tym zdziwiłem po przeczytaniu sporej ilości wątków o N75.... zacząłem wątpić.. czyżby w katalogu był błąd? Więc z ciekawości zajrzałem na inne auta z 1z, i w Passacie np jest tak samo wszystko rozrysowane... POnizej fotka...
Teraz niech ktoś mi wytłumaczy, dlaczego przewód z muszli turbiny idzie do równoległego króćca u dołu a nie do metalowego u góry.... I dlaczego katalog miałby pokazywać złe podłączenie???
Dziękuje