[a6c4 1z] Zawór n75 - podłaczenie.
[a6c4 1z] Zawór n75 - podłaczenie.
Witam!
Oddajac turbine do regeneracji, podłaczyli mi zle wezyki i juz całkowicie niewiem co do czego... porsiłbym o pomoc w rozpoznaniu skad dokad maja isc wezyki do zaworu n75. z góry dziekuje !
Oddajac turbine do regeneracji, podłaczyli mi zle wezyki i juz całkowicie niewiem co do czego... porsiłbym o pomoc w rozpoznaniu skad dokad maja isc wezyki do zaworu n75. z góry dziekuje !
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Żaden problem ,tak jak pisałem ,z ciśnieniowej części turbo wężyk do metalowej częsci zaworka .Z boku do gruchy a z góry do dolotu.To jest jedyne prawidłowe podłaczenie <ok>Mongolski pisze:hmm problem polega na tym, ze moje kable sa dwa czorne -jeden niebieski pozatym spotkałem sie juz z innym podłaczeniem.
Nie ,za małe ciśnienie żeby upuszczała.Chcesz sprawdzić ruch gruszki podłacz sobie sprężarkę z manometrem ,powinna zacząć się otwierać przy ok.0,65-0,7 baraMongolski pisze:czy gruszka wg powinna sie ruszac przy dodaniu gazy na biegu jałowym podczas postoju oczywisice??
Ostatnio zmieniony 14 cze 2010, 21:46 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
podłącz tak jak napisał MUNIOR, czyli wężyk idący z turbiny ma iść do metakowego króćca N75, ten co idzie z gruszki na turbinie ma iść do plastikowego bocznego króćca a ten trzeci (plastikowy) ma być gdzieś między filtrem powietrza a turbiną lub ostatecznie może być wcale nie podłączony ale będzie wtedy trochę syczało pod maską
podłaczyłem tak jak mowicie i nie widze roznicy
czy to jest ten wezyk który ma wejsc w boczne gniazdo?
chodzi mi o ten cienszy, nie od EGRa -tak jakby na łaczeniu rur
tu sie konczy moj niebieski wezyk a drugi koniec jest teraz tam gdzie mowicie <ok>
"mechanicy" którzy podłaczali turbine wpieli mi wezyk opisywany przy pierwszym zdjeciu w zawor zaznaczony czerwona strzałka, pod tym grubym wezykiem, a w zaworze n75 połaczyli wezykiem górne gniazgo z bocznym, gruszke z niebieskim wezykiem opisanym na 2 zdjeciu... w zwiazku z tym to gniazgo zaznaczone czerwona strzałka z ostatniego zdjecia zostało puste.. ;( co z tym zrobic?
czy to jest ten wezyk który ma wejsc w boczne gniazdo?
chodzi mi o ten cienszy, nie od EGRa -tak jakby na łaczeniu rur
tu sie konczy moj niebieski wezyk a drugi koniec jest teraz tam gdzie mowicie <ok>
"mechanicy" którzy podłaczali turbine wpieli mi wezyk opisywany przy pierwszym zdjeciu w zawor zaznaczony czerwona strzałka, pod tym grubym wezykiem, a w zaworze n75 połaczyli wezykiem górne gniazgo z bocznym, gruszke z niebieskim wezykiem opisanym na 2 zdjeciu... w zwiazku z tym to gniazgo zaznaczone czerwona strzałka z ostatniego zdjecia zostało puste.. ;( co z tym zrobic?
Ostatnio zmieniony 14 cze 2010, 22:23 przez Mongolski, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
:shock: To jest węzyk z dolotu i ma iść w wejście zaworka z tworzywa po przeciwnej stronie wejscia metalowego. w boczne idzie węzyk z gruszki WG przy turbinie .W metalowe wejscie węzyk z drugiej fotki ,ten pod turbiną .Mongolski pisze:czy to jest ten wezyk który ma wejsc w boczne gniazdo?
[ Dodano: 2010-06-14, 22:24 ]
:shock: Patałachy niedouczone :mrgreen: nie mają zielonego pojecia co do czego to podłaczają na pałę ,a nuż za którymś razem się udaMongolski pisze:"mechanicy" którzy podłaczali mi turbine wpieli mi wezyk opisywany przy pierwszym zdjeciu w zawor zaznaczony czerwona strzałka, pod tym grubym wezykiem a w zaworze n75 połaczyli wezykiem górne gniazgo z bocznym a gruszke niebieskim wezykiem opisanym na 2 zdjeciu..
Ostatnio zmieniony 14 cze 2010, 22:49 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
w A4 też jest "do góry nogami" <ok>
a z tą turbiną to co było nie tak :?: turbo na WG jest praktycznie niezniszczalne to nie VNT żeby coś w nim dłubać :mrgreen: 99% niewłaściwej pracy tej turbiny to uszkodzony zawór N75 <ok>
poza tym co za palant podłączył podciśnienie z N18 na gruszkę WG :shock: taki zabieg nie dość że powoduje że zawór się nie otwiera to jeszcze może uszkodzić turbinę :shock:
a z tą turbiną to co było nie tak :?: turbo na WG jest praktycznie niezniszczalne to nie VNT żeby coś w nim dłubać :mrgreen: 99% niewłaściwej pracy tej turbiny to uszkodzony zawór N75 <ok>
poza tym co za palant podłączył podciśnienie z N18 na gruszkę WG :shock: taki zabieg nie dość że powoduje że zawór się nie otwiera to jeszcze może uszkodzić turbinę :shock:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
To co najmniej dziwne :shock: bo miałeś na pewno nie tak jak trzeba .Mongolski pisze:podłaczone tak jak powinno byc i nieczuje roznicy
To taki elektrozawór ekolog :mrgreen: otwiera zawór EGR i wpuszcza spaliny do dolotu ,możesz go odłaczyć bo nic dobrego dla silnika nie robi prócz zalepiania dolotu syfemMongolski pisze:od czego odpowiedzialny jest zawor n 18?