Oddajac turbine do regeneracji, podłaczyli mi zle wezyki i juz całkowicie niewiem co do czego... porsiłbym o pomoc w rozpoznaniu skad dokad maja isc wezyki do zaworu n75. z góry dziekuje !



Żaden problem ,tak jak pisałem ,z ciśnieniowej części turbo wężyk do metalowej częsci zaworka .Z boku do gruchy a z góry do dolotu.To jest jedyne prawidłowe podłaczenie <ok>Mongolski pisze:hmm problem polega na tym, ze moje kable sa dwa czorne -jeden niebieski pozatym spotkałem sie juz z innym podłaczeniem.
Nie ,za małe ciśnienie żeby upuszczała.Chcesz sprawdzić ruch gruszki podłacz sobie sprężarkę z manometrem ,powinna zacząć się otwierać przy ok.0,65-0,7 baraMongolski pisze:czy gruszka wg powinna sie ruszac przy dodaniu gazy na biegu jałowym podczas postoju oczywisice??

:shock: To jest węzyk z dolotu i ma iść w wejście zaworka z tworzywa po przeciwnej stronie wejscia metalowego. w boczne idzie węzyk z gruszki WG przy turbinie .W metalowe wejscie węzyk z drugiej fotki ,ten pod turbiną .Mongolski pisze:czy to jest ten wezyk który ma wejsc w boczne gniazdo?
:shock: Patałachy niedouczone :mrgreen: nie mają zielonego pojecia co do czego to podłaczają na pałę ,a nuż za którymś razem się udaMongolski pisze:"mechanicy" którzy podłaczali mi turbine wpieli mi wezyk opisywany przy pierwszym zdjeciu w zawor zaznaczony czerwona strzałka, pod tym grubym wezykiem a w zaworze n75 połaczyli wezykiem górne gniazgo z bocznym a gruszke niebieskim wezykiem opisanym na 2 zdjeciu..

To co najmniej dziwne :shock: bo miałeś na pewno nie tak jak trzeba .Mongolski pisze:podłaczone tak jak powinno byc i nieczuje roznicy
To taki elektrozawór ekolog :mrgreen: otwiera zawór EGR i wpuszcza spaliny do dolotu ,możesz go odłaczyć bo nic dobrego dla silnika nie robi prócz zalepiania dolotu syfemMongolski pisze:od czego odpowiedzialny jest zawor n 18?


