[B3 1.6TD] czujniki cisnienia oleju
[B3 1.6TD] czujniki cisnienia oleju
Witam, otoz pali mi kontrollka cisnienia oleju od czujnika ktory odpowiedzialny jest za mierzenie cisnienia na wolnych obrotach. i jak to jest z tmyi czujnikami ktory to? mam dwa czujniki jeden nieoryginalny jakis czarny, ten czarny jest nizej i jest podlaczony do kabelka z sama kontrolka bez bzyczka i to wlasnie on mi sie pali, drugi czujnik jest podlaczony wyzej jest koloru bialego i jest podlaczony do kontrolki z bzyczkiem. odlaczylem kabelek podlaczylem go prosto do masy zeby sprawdzic ktory sie pali, i pali sie ten czarny bez bzyczka i zapala sie on na wolnych obrotach. ale ktos mi powiedzial ze ten wyzej ten bialy ktory u mnie jest podlaczony do kabelka z bzyczkiem jest od wolnych a nie ten czarny. tam gdzie ten czarny powinien byc czujnik ktory zalacza sie powyzej 2tys obrotow tak? jednak u mnie jest tam czarny czujnik ktory zalacza sie na wolnych obrotach z sama kontrolka. juz nie wiem ktory czujnik ktory kabelek itd. wszystko pop.... i zaczynam sie zalamywac...;x pomoze ktos?
jakie masz kolory czujników? jeden powinien być szary, a drugi nie pamiętam <osohozi> ale sobie przypomne
na tym szary powinno byc napisane ~0.9bara a na tym drugim 0,3 bara.
od brzęczka jest ten szary i działa powyzej 2tys obr (załącza się brzęczek i miga kontrolka oleju), ten drugi uruchamia tylko samą kontrolke
na tym szary powinno byc napisane ~0.9bara a na tym drugim 0,3 bara.
od brzęczka jest ten szary i działa powyzej 2tys obr (załącza się brzęczek i miga kontrolka oleju), ten drugi uruchamia tylko samą kontrolke
Wiec tak. dwa czujniki bialy albo szary? jest podlaczony do kabelka z bzyczkiem i kontrolka jest wyzej od tego drugiego. drugi czujnik jest czarny ( nieoryginalny) i jest z kabelkiem bez bzyczka,Znajduje sie nizej od tego bialego/szarego i to wlasnie on mi sie zalacza na biegu jalowym i jak dodaje leciutko wiecej gazu powiedzmy 50 obrotow to gasnie, to zalezy jak lezy raz zgasnie syzbciej raz mniej. jest czarny wiec chyba jest na duze cisnienie? tak? ale na beigu jalowym to powinienem kupic chyba czujnik 0,3 bar ktory bylby szary/bialy.
Snafu pisze:W podstawie filtra masz 2. Ten górny wskazuje niski poziom ciśnienia, poniżej 0.3bar otwiera obwód. Jak zdejmiesz kabelek i dasz go do masy powinna zapalić sie kontrolka oleju.
Ten na dole to czunik to od dynamicznego kontrolu ciśnienia oleju. Jeżeli ciśnienie spadnie poniżej 0.9bar przy ok 2 tys obrotów zaczyna migac kontroka i włącza sie buzer. Czujnik ten działa na zwarcie. Jak odłączysz kabelek, zostawisz go lużno i sie przejedizesz to zobaczysz
szary jest od zbyt niskiego cisnienia przy obrotach min 2tys
a niebieski od niskiego cisnienia na wolnych obrotach.
z informacji z etki wygląda że czarny jest na 1,4bara i nie powinno go być w SB
http://vagcats.info/base/au/3/968/111/9/15375
Wykręć czujniki i zobacz co na nich masz napisane. Ma być 0,9 na szarym i 0,3 na tym drugim (ja mam 1,9tdi i mam niebieski )
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Najprawdopodobniej tak. Masz silnik SB, RA, czy może CY ? A może to jeszcze co innego ? Podaj typ silnika, będzie nieco łatwiej, bo między tymi Turbo D są drobniutkie różnice, ale jednak są. A co do Auto Check, to wpisz w forumową szukajkę i powinieneś coś ciekawego znaleźć Szukaj też jako AC lub ACBC, AC/BC <ok>
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt: