Mam taki o to dylemat i potrzebuję waszej rady. Z powodu tego, że pokazały mi się pęcherzyki powietrza w przewodzie paliwowym pomiędzy filtrem paliwa a pompą, postanowiłem wymienić podgrzewacz wraz z uszczelką. Moje wątpliwości co do tego jak założyć oring wzbudził fakt, że na króćcu w głowicy filtra, tam gdzie przychodzi podgrzewacz, jest podtoczenie. Właśnie po co?
Po zdemontowaniu podgrzewacza oring był założony właśnie w nim tak jak na fotce nr 4. Dodam, że do podgrzewacza oring wchodzi z oporami natomiast, jeśli założyć oring na króciec (na to podtoczenie) to pasuje jak ulał. Jedynie co to śrubki mocujące cały podgrzewacz są w tym przypadku ciut za krótkie.
Jak jest oryginalnie, nie wiem bo auto ma już swoje lata i pewnie nie przez jedne ręce mechanika przeszło. Dlatego do was koledzy i koleżanki moje pytanie kieruję: jak powinien być założony oring, czy do głowicy filtra (na króciec) czy bezpośrednio trzeba go wcisnąć do podgrzewacza?