Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] głowica filtra i podgrzewacz paliwa

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
antares2000
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 211
Rejestracja: 17 sty 2011, 13:07
Imię: Wiesław
Lokalizacja: Brzeg

[B4 1Z] głowica filtra i podgrzewacz paliwa

Post autor: antares2000 » 02 gru 2011, 06:53

Witam szanowna ekipę Audi.
Mam taki o to dylemat i potrzebuję waszej rady. Z powodu tego, że pokazały mi się pęcherzyki powietrza w przewodzie paliwowym pomiędzy filtrem paliwa a pompą, postanowiłem wymienić podgrzewacz wraz z uszczelką. Moje wątpliwości co do tego jak założyć oring wzbudził fakt, że na króćcu w głowicy filtra, tam gdzie przychodzi podgrzewacz, jest podtoczenie. Właśnie po co?
Po zdemontowaniu podgrzewacza oring był założony właśnie w nim tak jak na fotce nr 4. Dodam, że do podgrzewacza oring wchodzi z oporami natomiast, jeśli założyć oring na króciec (na to podtoczenie) to pasuje jak ulał. Jedynie co to śrubki mocujące cały podgrzewacz są w tym przypadku ciut za krótkie.
Jak jest oryginalnie, nie wiem bo auto ma już swoje lata i pewnie nie przez jedne ręce mechanika przeszło. Dlatego do was koledzy i koleżanki moje pytanie kieruję: jak powinien być założony oring, czy do głowicy filtra (na króciec) czy bezpośrednio trzeba go wcisnąć do podgrzewacza?

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 407
Rejestracja: 21 wrz 2009, 11:27
Lokalizacja: LWL

Post autor: januszbin » 02 gru 2011, 08:13

myślę,że to nie ma żadnego znaczenia bo czy tak czy tak będzie swoje zadanie spełniał....po założeniu zaworka na głowicę oring i tak wejdzie w to miejsce ....

Awatar użytkownika
antares2000
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 211
Rejestracja: 17 sty 2011, 13:07
Imię: Wiesław
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: antares2000 » 02 gru 2011, 14:08

januszbin wlasnie o to chodzi ze nie wchodzi...

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 02 gru 2011, 15:45

Ja najpierw zakładałem oring na obudowę i dopiero na to podgrzewacz bo inaczej oring się podwijał i nie dało się go równo zamontować.

pawel8804

Post autor: pawel8804 » 09 sty 2015, 18:10

Czy ten podgrzewacz spełnia też funkcję zaworu zwrotnego? Taką informację usłyszałem w sklepie kupując nowy. Oprócz tego mam jeszcze zaworek zwrtony za podgrzewaczem i zastanawiam się czy w takim razie jest on potrzeby.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 09 sty 2015, 18:13

pawel8804 pisze:Czy ten podgrzewacz spełnia też funkcję zaworu zwrotnego?
On tylko przelotowy jest, zwrotny jest z tyłu

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 09 sty 2015, 19:43

Bierzesz dużego "Jack'a". Taka wtyczka od słuchawek.

Nakładasz na niego pasujący wężyk i wbijasz Wacka Jack'a w otwór. Blaszka zabezpieczająca i przykręcasz to wszystko krateczką dla bezpieczeństwa.

I po kłopocie <ok> Problem powietrza rozwiązany. Prawie wszyscy narzekają na ten pseudopodgrzewacz.

[ Dodano: 2015-01-09, 19:44 ]
No i bajpasik z pompy do baku <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl