[Audi 90 B3] Cult by Small3r - foto str. 38
- Small3r
- Forum Audi 80
- Posty: 431
- Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
- Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
- Kontakt:
Witam wszystkich po pewnej przerwie Moja Niunia i ja przejechaliśmy przez ostatni tydzień ponad 800 km. Sprawdziła się idealnie. Nigdy nie jeździłem tak dobrze prowadzącym się autkiem. Tzn jest troszkę do zrobienia, ale zważając na wiek samochodu i pieniążki za jakie została kupiona, to nie można się przyczepić do niczego. Auto zajechało do Lublina bez żadnego postoju
Tutaj muszę poruszyć temat spalania. Wlałem paliwa za 100zł na Neste jak wyjeżdżałem i zrobiłem na tych 18.5L troszeczkę ponad 300 km. Tzn nie wiem na ile jeszcze zostało, bo po tych 300 została na nowo zalana. Ale jestem bardzo miło zaskoczony! Nie była to może jazda z prędkościami CB ale dość żwawa i dynamiczna Kocham Audi <ok>
Kilka fotek z wyjazdu
Pod moim ulubionym browarem w Lublinie :lol:
Tutaj moje dwie miłości :mrgreen: haha
Niunia na bezdrożach i w centrum Lublina pod Unią 8-)
A tutaj coś, czego nigdzie się nie kupi w takiej formie jak widzicie na fotce. Tylko w Lublinie
Pozdrawiam wszystkich Audi Maniaków!
EDIT:
Niunia w nagrodę dostanie kilka prezentów <rotfl> Pierwszy już leży na biurku:
A kolejne dwa niedługo będą w drodze
EDIT2
Przeglądając forum, natknąłem się na post pewnego użytkownika mówiący o wymianie mechanicznego wtrysku na elektroniczny(chodziło o silnik 4-ro cylindrowy chyba). Czy jest jakakolwiek możliwość zrobienia czegoś takiego w silniku 5-cio cylindrowym PS? Jaki by był koszt takiej operacji?
Tutaj muszę poruszyć temat spalania. Wlałem paliwa za 100zł na Neste jak wyjeżdżałem i zrobiłem na tych 18.5L troszeczkę ponad 300 km. Tzn nie wiem na ile jeszcze zostało, bo po tych 300 została na nowo zalana. Ale jestem bardzo miło zaskoczony! Nie była to może jazda z prędkościami CB ale dość żwawa i dynamiczna Kocham Audi <ok>
Kilka fotek z wyjazdu
Pod moim ulubionym browarem w Lublinie :lol:
Tutaj moje dwie miłości :mrgreen: haha
Niunia na bezdrożach i w centrum Lublina pod Unią 8-)
A tutaj coś, czego nigdzie się nie kupi w takiej formie jak widzicie na fotce. Tylko w Lublinie
Pozdrawiam wszystkich Audi Maniaków!
EDIT:
Niunia w nagrodę dostanie kilka prezentów <rotfl> Pierwszy już leży na biurku:
A kolejne dwa niedługo będą w drodze
EDIT2
Przeglądając forum, natknąłem się na post pewnego użytkownika mówiący o wymianie mechanicznego wtrysku na elektroniczny(chodziło o silnik 4-ro cylindrowy chyba). Czy jest jakakolwiek możliwość zrobienia czegoś takiego w silniku 5-cio cylindrowym PS? Jaki by był koszt takiej operacji?
mi moje 1.8s PM w trasie nad morze 1100km w 2 osoby z bagazami schodziło zawsze (czyli 4 razy rok po roku) do 7-8l podkreslam gazu, jak sie pochwaliłem na forum to powiedzieli ze cos jest nie tak ale z autkiem do tej pory wszystko wporzadku bo nowy własciciel po ponad roku jest bardzo zadowolony ale poszło w nia kupe kasy;-)
Takze pozostaje ci nic innego tylko sie cieszyc ze spalania
Takze pozostaje ci nic innego tylko sie cieszyc ze spalania
- Small3r
- Forum Audi 80
- Posty: 431
- Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
- Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
- Kontakt:
masny89, Nic mi się nie poje** Przysięgam. Mam zdjęcia i rachunki. Jak jechałem z lublina to lałem na stacji "Paliwa Orlen" 95 oktan za 5.27zł.
Marcin19l, dzięki! Co racja to racja
Poczytałem o tych przeróbkach wtrysków. Kurde, to się da zrobić faktycznie. Gdyby tylko wypowiedział się ktoś obeznany w temacie...
Marcin19l, dzięki! Co racja to racja
Poczytałem o tych przeróbkach wtrysków. Kurde, to się da zrobić faktycznie. Gdyby tylko wypowiedział się ktoś obeznany w temacie...
- Small3r
- Forum Audi 80
- Posty: 431
- Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
- Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
- Kontakt:
Poprzedni czujnik był 4-ro pinowy, a ten jest 3 pinowy, ale to raczej nie wpływa na pracę czujnika, gdyż czwarty pin jest do klimatyzacji której nie mam. Ten czujnik pochodzi od silnika 2.3L NG. Są praktycznie identyczne.
EDIT Dodatkowo mam ciągle ogrzewanie na maksa włączone, bo doczytałem kiedyś, że nagrzewnicą odbiera trochę ciepła z silnika, a ja mam zepsuty jeszcze czujnik od włączania się wiatraka. Jutro się przejadę z wyłączonym ogrzewaniem i dużo szybciej, zobaczymy jak się wtedy nagrzeje.
EDIT Dodatkowo mam ciągle ogrzewanie na maksa włączone, bo doczytałem kiedyś, że nagrzewnicą odbiera trochę ciepła z silnika, a ja mam zepsuty jeszcze czujnik od włączania się wiatraka. Jutro się przejadę z wyłączonym ogrzewaniem i dużo szybciej, zobaczymy jak się wtedy nagrzeje.
Small3r, za A6 w AEL-u w naprawde dobrym stanie, z dobrym farszem i jak sie uda Q to szykować musisz minimum 15 koła za ośke Q nawet po 18 koła widać... ja za taką cene miałem juz 3 kupców za swoja... nie oddałbym nawet za 20....
Na digifanta jest tutaj opisana jedna przeróbka w Compi. Potrzebujesz dawce - najwygodniej z corrado digi2 wyciągać tylko z tą różnica ze ty masz 5 cylindrów więc jeden wtrysk więcej do kompletu...
Na digifanta jest tutaj opisana jedna przeróbka w Compi. Potrzebujesz dawce - najwygodniej z corrado digi2 wyciągać tylko z tą różnica ze ty masz 5 cylindrów więc jeden wtrysk więcej do kompletu...
- Small3r
- Forum Audi 80
- Posty: 431
- Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
- Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
- Kontakt:
icemerc, dzięki za info, bardzo mi pomogło Tata się zdecydował niestety na C5 w avancie 2.5 TDI. Zobaczymy czy nie zmieni zdania.
Strasznie mi ostatnio chodzi po głowie ta przeróbka. Nareszcie by ten silnik zaczął chodzić, a powiem szczerze, że nie chce go swapować, bo jest naprawdę w dobrym stanie.
Czyli albo Corrado i listwa wtrysków dorobiona ręcznie na 5 garków, albo rozwiązanie z Transportera już na 5. Co lepsze? Czytałem już o tym wiele. Podobno trzeba szykować minimum 500zł za taką przeróbkę, ale to nie jest duża cena za danie silnikowi nowego życia.
icemerc, mógłbyś mi podesłać linka do tej przeróbki o której Ty mówisz?
PS Niunia dostała nowe wycieraczki. Stare (jeszcze Bosha) zrobiły się tak twarde (guma się chyba utleniła), że aż szkoda było rysować szyby... Więc wleciały nowe <ok>
Z takiego by podeszło?
http://moto.allegro.pl/corrado-lekko-us ... 83889.html
EDIT:
Znalazłem jeszcze takie coś:
http://moto.allegro.pl/volkswagen-t4-be ... 63167.html
http://moto.allegro.pl/vw-t4-i1974676403.html
A tutaj info z wiki:
Poczytałem o tym i właśnie z T4 2.5L powinien Digifant podejść
Teraz tylko jeszcze o tym więcej poczytać, znaleźć dawcę i będzie rezanie! Potem to tylko ("aż") wystroić i będzie rakieta hah
Strasznie mi ostatnio chodzi po głowie ta przeróbka. Nareszcie by ten silnik zaczął chodzić, a powiem szczerze, że nie chce go swapować, bo jest naprawdę w dobrym stanie.
Czyli albo Corrado i listwa wtrysków dorobiona ręcznie na 5 garków, albo rozwiązanie z Transportera już na 5. Co lepsze? Czytałem już o tym wiele. Podobno trzeba szykować minimum 500zł za taką przeróbkę, ale to nie jest duża cena za danie silnikowi nowego życia.
icemerc, mógłbyś mi podesłać linka do tej przeróbki o której Ty mówisz?
PS Niunia dostała nowe wycieraczki. Stare (jeszcze Bosha) zrobiły się tak twarde (guma się chyba utleniła), że aż szkoda było rysować szyby... Więc wleciały nowe <ok>
Z takiego by podeszło?
http://moto.allegro.pl/corrado-lekko-us ... 83889.html
EDIT:
Znalazłem jeszcze takie coś:
http://moto.allegro.pl/volkswagen-t4-be ... 63167.html
http://moto.allegro.pl/vw-t4-i1974676403.html
A tutaj info z wiki:
Poczytałem o tym i właśnie z T4 2.5L powinien Digifant podejść
Teraz tylko jeszcze o tym więcej poczytać, znaleźć dawcę i będzie rezanie! Potem to tylko ("aż") wystroić i będzie rakieta hah