[80 B3 1.8] Bierze olej
[80 B3 1.8] Bierze olej
wymienilem pierscienie i uszczelniacze zaworowe(ogolem kapitalnie wszystko aby oleju nie bral), po okolo 5tys km zamiast przestac brac musialem ponownie sciagac głowice gdyz mi od nagaru na 1 i 4 cylindrze powstała warstwa ze sie zawory nie domykaly to tez je przefrezowalem i teraz to mi tylko swiece zawali czasem. ale moj problem polega na tym czemu on dalej bierze olej na 1 i 4 cylindrze kompresja na wszystkich cylindrach dobra(ok.11bar) a wssysa mi olej z 1 litr na 250km. sam jestem mechanikiem poczatkujacym ale szukam konkretow a zebralem juz naprawde duzo informacji o tym ale prosze o jeszcze
[80 B3 1.8] Bierze olej
Dymi no a jak gołym okiem moge pwiedziec ze po wykreceniu swiecy, na denku tłoka 1 i 4 cylindra widac ze jest na nim olej a na 2 i 3 suchutkie takie jak trzeba bo i świece biale. Mialem juz opinie: peknieta glowica tzn. kanał olejowy lączy sie z komorą spalania, zużyte tłoki i to są opinie powiedzmy ludzi którzy robia silniki od 20 lat
-
- Forum Audi 80
- Posty: 138
- Rejestracja: 13 sty 2007, 15:46
- Lokalizacja: Olsztyn
-
- Forum Audi 80
- Posty: 138
- Rejestracja: 13 sty 2007, 15:46
- Lokalizacja: Olsztyn
ojej nie doczytałem w pierwszym poście (tylko pierścienie) i to jest błąd.
Kto chce niech mi nie wierzy (bo nie każdemu zawsze moge to przetłumaczyć)
wymieniając same pierścienie pogorszyłeś tylko sytuację z tego powodu że stare pierścienie były dopasowane do cylindrów. (nie każdy wie o tym że cylindry nie wycierają się dookoła równo)
Tłok wykonuje ruch posuwisto zwrotny ale nie zapominajcie o tym że korbowód dopycha go raz do jednej raz do drugiej ścianki cylindra w efekcie czego uzyskujemy otwór (cylinder) o kształcie eliptycznym a nie okrągłym a zakładając nowe pierścienie bez szlifu (pierścień jest okrągły) powoduje się powstanie większej szczeliny między pierścieniem a cylindrem (okrąg-elipsa)
Kto chce niech mi nie wierzy (bo nie każdemu zawsze moge to przetłumaczyć)
wymieniając same pierścienie pogorszyłeś tylko sytuację z tego powodu że stare pierścienie były dopasowane do cylindrów. (nie każdy wie o tym że cylindry nie wycierają się dookoła równo)
Tłok wykonuje ruch posuwisto zwrotny ale nie zapominajcie o tym że korbowód dopycha go raz do jednej raz do drugiej ścianki cylindra w efekcie czego uzyskujemy otwór (cylinder) o kształcie eliptycznym a nie okrągłym a zakładając nowe pierścienie bez szlifu (pierścień jest okrągły) powoduje się powstanie większej szczeliny między pierścieniem a cylindrem (okrąg-elipsa)
<<<<<<<<<<<<<<<
wlasnie o to mi chodzi,ja bym to podkreslil,bo ta informacja bardzo wazna 8-)
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>goldwinger pisze:ojej nie doczytałem w pierwszym poście (tylko pierścienie) i to jest błąd.
Kto chce niech mi nie wierzy (bo nie każdemu zawsze moge to przetłumaczyć)
wymieniając same pierścienie pogorszyłeś tylko sytuację z tego powodu że stare pierścienie były dopasowane do cylindrów. (nie każdy wie o tym że cylindry nie wycierają się dookoła równo)
Tłok wykonuje ruch posuwisto zwrotny ale nie zapominajcie o tym że korbowód dopycha go raz do jednej raz do drugiej ścianki cylindra w efekcie czego uzyskujemy otwór (cylinder) o kształcie eliptycznym a nie okrągłym a zakładając nowe pierścienie bez szlifu (pierścień jest okrągły) powoduje się powstanie większej szczeliny między pierścieniem a cylindrem (okrąg-elipsa)
wlasnie o to mi chodzi,ja bym to podkreslil,bo ta informacja bardzo wazna 8-)
Spotkałem się z takim przypadkiem ze nie zawsze wszystkie cylindry równo się wycierają, a morze ktoś wcześniej robił juz ten silnik i zrobił szlif tylko 1 i 4 -go cylindra bo i tak widziałem zrobiony był tylko na sprzedaz, zmierz średnicówką cylindry na górze i na dole a zobaczysz ze koledzy mają racje.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 127
- Rejestracja: 18 sty 2007, 23:57
Re: [80 B3 1.8] Bierze olej
MASZ ZUZYTE PIERSCIENIE OLEJOWE!!!!!!!!!!Dziki pisze:Dymi no a jak gołym okiem moge pwiedziec ze po wykreceniu swiecy, na denku tłoka 1 i 4 cylindra widac ze jest na nim olej a na 2 i 3 suchutkie takie jak trzeba bo i świece biale. Mialem juz opinie: peknieta glowica tzn. kanał olejowy lączy sie z komorą spalania, zużyte tłoki i to są opinie powiedzmy ludzi którzy robia silniki od 20 lat
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
wykrec głowice i jak ją ładnie wymyjesz ze bedzie czysciutka to wes nalej nafty (wiadomo ze od gory nogami musisz postawic)... sprawdzisz czy są szczelne zawory w ten sposob... tak słyszałem od dobrego fachowca ze sie robi aby sprawdzic...Napisz czy zeszła nafta czy nie... jak zeszła to dupa blada...