
A filtr paliwa ma niecały rok, wymieniony był w styczniu i jest to ori filtr VW Audi <ok>
A co do dymu, to po wymianie filtra zobaczymy czy jego ilość się zmniejszy, jak nie to będę musiał pobawić się z LDA :roll:
Zauważyłem że pompa z Cromy jest strasznie czuła na obracanie boostpinem :evil:
Gdy obróciłem go tak by szedł najłagodniejszą stroną, to nie szło ruszyć samochodem z miejsca, bo pod obciążeniem nie chciał wkręcać się na obroty, a bez obciążenia wkręcał się okrutnie słabo póki nie osiągnął okolic 2200 obr/min :roll:
Nie wiem co tu jest grane, ale jeśli po zmianie filtra dymu nadal będzie za dużo, to wsadzę do tej pompy boostpin z SB. Zauważyłem, że dymu jest najwięcej wtedy gdy turbosprężarka zaczyna dmuchać, czyli boostpin idzie w dół. Szczególnie na 3cim biegu i wyższych obrotach widać ten efekt, bo na wyższych biegach dymu jest o wiele mniej, ale chyba nadal ciut za dużo
