[B3 SB] Wieczny problem z turbosprężarką
- pawelrybak15
 - Forum Audi 80

 - Posty: 4321
 - Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
 - Lokalizacja: Miasto
 - Kontakt:
 
- Leo
 - Forum Audi 80

 - Posty: 3861
 - Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
 - Imię: Adam
 - Model: Inny
 - Nadwozie: Coupe quattro
 - Silnik: 2,2 3B
 - Lokalizacja: Poznań
 - Kontakt:
 
powiem Wam coś - turbosprężarki chłodzone wodą są po to aby przejechały 400.000 km. Po nic więcej. 
ważniejsze w doborze turbosprężarki jest wielkość muszli obu stron,aczkolwiek pod względem mocy ważniejsza jest strona zimna - kompresor, ilość łopatek wirnika zarówno strony kompresora jak i strony turbiny oraz tzw A/R ratio.
Po tych parametrach można poznać, na oko, czy warto się w konkretną turbosprężarkę pchać.
[ Dodano: 2011-12-12, 22:46 ]
ps. turbina z linku jest tylko z płaszczem olejowym. Nie widzę na zdjęciach wejścia i wyjścia wody. Ono jest zawsze pod kątem 90 stopni do wejścia i wyjścia oleju.
			
			
									
									
						ważniejsze w doborze turbosprężarki jest wielkość muszli obu stron,aczkolwiek pod względem mocy ważniejsza jest strona zimna - kompresor, ilość łopatek wirnika zarówno strony kompresora jak i strony turbiny oraz tzw A/R ratio.
Po tych parametrach można poznać, na oko, czy warto się w konkretną turbosprężarkę pchać.
[ Dodano: 2011-12-12, 22:46 ]
ps. turbina z linku jest tylko z płaszczem olejowym. Nie widzę na zdjęciach wejścia i wyjścia wody. Ono jest zawsze pod kątem 90 stopni do wejścia i wyjścia oleju.
- pawelrybak15
 - Forum Audi 80

 - Posty: 4321
 - Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
 - Lokalizacja: Miasto
 - Kontakt:
 
- pawelrybak15
 - Forum Audi 80

 - Posty: 4321
 - Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
 - Lokalizacja: Miasto
 - Kontakt:
 
- pawelrybak15
 - Forum Audi 80

 - Posty: 4321
 - Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
 - Lokalizacja: Miasto
 - Kontakt:
 
- pawelrybak15
 - Forum Audi 80

 - Posty: 4321
 - Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
 - Lokalizacja: Miasto
 - Kontakt:
 
							







