[B3 SB] Wieczny problem z turbosprężarką
-
OnlineLeo
- Forum Audi 80
- Posty: 3794
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
o 200 po chipie na awx to zapomnij . 180 to maks.
Do Twojego Paweł, żeby mniej się grzało to chłodnica z 2,8 na przykład, 2 wiatraki i luz.
Do Twojego Paweł, żeby mniej się grzało to chłodnica z 2,8 na przykład, 2 wiatraki i luz.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
-
OnlineLeo
- Forum Audi 80
- Posty: 3794
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
powiem Wam coś - turbosprężarki chłodzone wodą są po to aby przejechały 400.000 km. Po nic więcej.
ważniejsze w doborze turbosprężarki jest wielkość muszli obu stron,aczkolwiek pod względem mocy ważniejsza jest strona zimna - kompresor, ilość łopatek wirnika zarówno strony kompresora jak i strony turbiny oraz tzw A/R ratio.
Po tych parametrach można poznać, na oko, czy warto się w konkretną turbosprężarkę pchać.
[ Dodano: 2011-12-12, 22:46 ]
ps. turbina z linku jest tylko z płaszczem olejowym. Nie widzę na zdjęciach wejścia i wyjścia wody. Ono jest zawsze pod kątem 90 stopni do wejścia i wyjścia oleju.
ważniejsze w doborze turbosprężarki jest wielkość muszli obu stron,aczkolwiek pod względem mocy ważniejsza jest strona zimna - kompresor, ilość łopatek wirnika zarówno strony kompresora jak i strony turbiny oraz tzw A/R ratio.
Po tych parametrach można poznać, na oko, czy warto się w konkretną turbosprężarkę pchać.
[ Dodano: 2011-12-12, 22:46 ]
ps. turbina z linku jest tylko z płaszczem olejowym. Nie widzę na zdjęciach wejścia i wyjścia wody. Ono jest zawsze pod kątem 90 stopni do wejścia i wyjścia oleju.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
-
OnlineLeo
- Forum Audi 80
- Posty: 3794
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Paweł, pomierz obie dobrze radzę, wtedy można coś bliżej powiedzieć.
haczyk - nie sądzę. Jest większa, więcej będzie dawać wydajności i o to chodzi.
haczyk - nie sądzę. Jest większa, więcej będzie dawać wydajności i o to chodzi.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga