Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90 B3] Wymiana całego zawieszenia.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Small3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 431
Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

[90 B3] Wymiana całego zawieszenia.

Post autor: Small3r » 15 gru 2011, 12:40

Witam. Szykuje się u mnie wymiana całego zawiasu. Amortyzatory ze sprężynami. Z jednej strony mam pękniętą sprężynę i powoli muszę zacząć myśleć nad wymianą. Aktualnie jest podobno -35mm, i faktycznie jest niżej. Nie wiem tylko czy poprzedni właściciel wciskał kit, że coś tam było robione, czy po prostu już się springi przez lata uleżały. W związku z tym moje pytanie. Jak zrobić żeby było tanio, dobrze i dość nisko? :mrgreen: Wypiszcie jakieś propozycje, dziękuję i pozdrawiam wszystkich! <ok>

Pitras

Post autor: Pitras » 15 gru 2011, 14:44

A masz tam quattro? Jeśli nie to zawias jest taki sam jak w 80? Jeśli tak to polecam kita MTS technik/TA Technix. Mam takie coś u siebie od lutego, przejechałem 15k km i mogę polecić. Mnie wtedy kosztowało to 850PLN (amortyzatory, sprężyny, odboje i osłony).
Tak więc będziesz miał tanio i dobrze.

Awatar użytkownika
Small3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 431
Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Small3r » 15 gru 2011, 16:28

Hmm jak posiadałem Fiata, to MTSy były podobno najgorsze... Pitras, ale masz coś obniżone?

Pitras

Post autor: Pitras » 15 gru 2011, 16:40

Tak, -40mm. Możesz dać Koni, H&R czy coś innego, ale to będzie na pewno sporo drożej.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 15 gru 2011, 17:40

Ile chcesz usiąść :?: ;-)

Awatar użytkownika
Small3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 431
Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Small3r » 15 gru 2011, 18:08

Pitras, normalna ośka. Hmm no to te MTSy może aż takie złe nie będą. Bankowo lepsze niż to co teraz jest.

Niki20, Przynajmniej -60mm przód i tył :roll:

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 15 gru 2011, 18:47

Small3r, to zainwestuj w jakieś weitec'i albo coś dobrego... Amory sport musisz dać, ale to chyba wiesz ;-)

Awatar użytkownika
Small3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 431
Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Small3r » 15 gru 2011, 20:18

Niki20, bo standardowe do -40mm prawda? Podeślij mi jakiś konkretny komplet, muszę wiedzieć na co zbieram :roll: . Chyba, że jakieś standardowe amorki i na razie -40... :-/

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 15 gru 2011, 22:31

http://grupakw.pl/pl/kw-shop-m-24.html? ... &brand=184

troszkę przydrogawo :-P No to już musisz przemyśleć co chcesz czy -40 czy więcej ;-)

Awatar użytkownika
Small3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 431
Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Small3r » 16 gru 2011, 00:21

Niki20, hahahahaha to już prędzej będę ciął i co roku wymieniał serie hahaha 8-) 8-)
Nie no, żartuję oczywiście. To jednak zostanę przy tym MTS-sie chyba.

http://moto.allegro.pl/zawieszenie-spor ... 58364.html Takie 60/40 w ostateczności może być. Pytanie tylko czy to amory i springi czy same springi.

http://moto.allegro.pl/audi-80-90-amort ... 92202.html
Czy to znaczy, że na takim komplecie mógłbym zrobić 60/60? :roll:

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 16 gru 2011, 07:40

Ten pierwszy i drugi zestaw z tego co wizę to komplety. Zdaje mi się że nie sprzedają 60/60 tylko 60/40...

Tak na takim komplecie zrobisz 60/60 zwłaszcza ze tył masz regulowany na talerzykach ;-)

Pitras

Post autor: Pitras » 16 gru 2011, 08:22

Tak jak pisze Niki20: kup 60/40 a wysokość z tyłu sobie ustawisz taką jak trzeba.
Będziesz musiał kupić odboje i osłony, chyba, że wykorzystasz te co masz. Możesz za jednym razem wymienić poduszki amortyzatorów. I nie zapomnij ustawić geometrii po całej operacji.

Awatar użytkownika
Small3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 431
Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Small3r » 16 gru 2011, 12:39

Witam ponownie. No to chyba wleci taki zestaw <ok> Myślicie, że się nie rozpadnie po jakimś krótkim czasie?

Ktoś mi powie co to znaczy "regulacja na talerzykach?" Że springi są ściśnięte jakoś i można regulować wysokość?

Pitras, u mnie oboje i osłony są w stanie klęski, więc raczej jak już będę robił zawias to raz, a porządnie. Pewnie zajmie mi trochę czasu zbieranie kasy, ale będzie. Poduszki amortyzatorów?

Weźcie mnie oświećcie, bo wcześniej to ja tylko seicento glebiłem haha 8-) 8-)

Wiem, że w tych naszych Audi amortyzatory są w postaci wkładów, co jeszcze powinienem wiedzieć?

I czy jak już bym to robił to nie wymienić jakiś gum? Co się najbardziej zużywa w zawieszeniu? Albo inaczej, co TRZEBA wymienić po tylu latach eksploatacji, jakąś oczywistą oczywistość :-P

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 16 gru 2011, 13:24

Small3r pisze:Ktoś mi powie co to znaczy "regulacja na talerzykach?" Że springi są ściśnięte jakoś i można regulować wysokość?
kupisz to zobaczysz :-P ale dobrze kombinujesz ;-)

Co do TA to nie jest górna półka ale też znowu się zaraz nie rozleci ;-) Zależy jak kto umi dziury omijać :-P

Przyglądnij się końcówką drążków kierowniczych, tulejkom wahaczy, kołyski, sworzniom itp itd :mrgreen:

Awatar użytkownika
Small3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 431
Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Small3r » 16 gru 2011, 22:21

Niki20, poczytałem o firmie, da się przeżyć jakoś. Za taką cenę nic lepszego nie kupię raczej, chyba, że używane.

Dziurki na drodze omijam zawsze, chyba, że już naprawdę się nie da... Ale o tym chyba każdy coś wie. W polsce trzeźwi jeżdżą jak pijani, a pijani jak trzeźwi.

Właśnie chcę wymienić wszystko co tutaj wypisałeś. Dzisiaj jechałem B4 Delika, i powiem szczerze, że pomimo iż ma obniżony samochód, co jest równoznaczne z twardszym zawiasem, to autem się praktycznie płynęło. I postanowiłem zrobić wszystko, aby osiągnąć podobny efekt <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga