Ja bym zaczynał od tegospider15 pisze:Wina regulatora napięcia ? tam szukac przyczyny ?
[inne] regulator napięcia objawy
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
No na pewno aku dostał po dupie bo wyładowany na NULL!Jarewa pisze:to mogło coś teges i wyjdzie z czasem.
Szkoda go bo w sumie miał coś ponad roczek i trzymał jak dzwon. Nigdy się jeszcze tak nie rozładował. Mam nadzieję że nie za mocno go drasnęło. Idzie zima to zobaczymy jak będzie.
Paliwa było tak z 1/4 (miałem właśnie tankować)
z aku powinno być dobrze <ok> mi też kiedyś się rozładował (padł przekaźnik świec żarowych) do całkowitego zera (miał ponad 2 lata) ładowałem go przez ponad 12 godzin na małym prądzie i trzyma do dziś a auto pali od kopa a jest to diesel wiadomo, że dostał trochę w 4 litery i może być tak, że skróciło to jego życie
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia
Okej , dzięki pany Mam nadzieje ze to pomoże mej sytuacji Na zimym silniku ładowanie na zaciskach wynioslo 14.1v , po czym spadalo do 13.96, nie mierzylem jeszcze na cieplym. Ale w wakacje wynosilo 13.5 v.
Jeszce mam pytanie, troche nie do tematu ale tez cos ma wspolnego. Jak to w audi nie swieca mi nieraz kontrolki ładowania i od hamulca i przegrzania. Rozgryzlem ze to wina takiej czernej kostki za zegarami przy kolumnie kierowniczej. Wystarczy kablami do góry ruszyc i wszystko działa. Tylko czy ta kostka wypina sie normalnie? Jest na wcisk ? Jak to wyjąc? od razu bym sobie to zrobił, a nie che czegoś urwać )
[ Dodano: 2011-12-22, 12:43 ]
Wyjalem wtyczke, wszystko wygladalo okej, lecz przed tym musialem kostka ruszac by dzialaly kontrolki. Teraz po ponownym zlozeniu nie dzialaja juz w ogole. Nie mam juz pojecia, oraz sil do tego. Ktos ma jakies propozycje ? Sprawdzalem ladowanie na cieplym silniku. Po odpaleniu jest . 12,5 czyli nie ma, po przegazowaniu dosc dobrym wchodzi na 13.7 v. Zamowilem regulator, wiec zobaczymy co z tego bedzie ; )
Jeszce mam pytanie, troche nie do tematu ale tez cos ma wspolnego. Jak to w audi nie swieca mi nieraz kontrolki ładowania i od hamulca i przegrzania. Rozgryzlem ze to wina takiej czernej kostki za zegarami przy kolumnie kierowniczej. Wystarczy kablami do góry ruszyc i wszystko działa. Tylko czy ta kostka wypina sie normalnie? Jest na wcisk ? Jak to wyjąc? od razu bym sobie to zrobił, a nie che czegoś urwać )
[ Dodano: 2011-12-22, 12:43 ]
Wyjalem wtyczke, wszystko wygladalo okej, lecz przed tym musialem kostka ruszac by dzialaly kontrolki. Teraz po ponownym zlozeniu nie dzialaja juz w ogole. Nie mam juz pojecia, oraz sil do tego. Ktos ma jakies propozycje ? Sprawdzalem ladowanie na cieplym silniku. Po odpaleniu jest . 12,5 czyli nie ma, po przegazowaniu dosc dobrym wchodzi na 13.7 v. Zamowilem regulator, wiec zobaczymy co z tego bedzie ; )
Styki podoginałem, ale po odpieciu tej wtyki jest tak ze we wtyczce z kazdego gniazda wychodzi kabel czyli 6 kabli , a we wejsciu 2 wtyczki tej do ktorej sie wpina ta pierwsza jest tylko 5 styków. W tej 6 nie ma nic zadnego styku, jedyni, łączą sie 2 kable w tej pierwszej ( ale haaaos ). Nie ogarniam tego juz panowie.
Odebralem regulator... po wyjeciu starego okazalo sie ze jedna szczotka jest juz wyjechana troche, ma jeszcze moze z 5 mm. Wsadzilem nowy, niestety pokusilem sie na ten za 17 złoty.. Wzialem do reki i balem sie czy sie nie rozleci. W kazdym razie zalozylem, i nic. Nie ma ładowania . Pokazywalo 12,58 V. No to wziałem stary, przetarłem szmatą, wsadzilem i po odpaleniu i przegazowaniu jest 15,98 , po jezdzie na jalowym 15.5 V tak jak w wakacje mialem. Oddalem ten tani i zamowilem jakis lepszy za 39 złoty. Mam nadzieje ze bedzie dobry
Odebralem regulator... po wyjeciu starego okazalo sie ze jedna szczotka jest juz wyjechana troche, ma jeszcze moze z 5 mm. Wsadzilem nowy, niestety pokusilem sie na ten za 17 złoty.. Wzialem do reki i balem sie czy sie nie rozleci. W kazdym razie zalozylem, i nic. Nie ma ładowania . Pokazywalo 12,58 V. No to wziałem stary, przetarłem szmatą, wsadzilem i po odpaleniu i przegazowaniu jest 15,98 , po jezdzie na jalowym 15.5 V tak jak w wakacje mialem. Oddalem ten tani i zamowilem jakis lepszy za 39 złoty. Mam nadzieje ze bedzie dobry