Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[inne] regulator napięcia objawy

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 21 gru 2011, 20:42

spider15 pisze:Wina regulatora napięcia ? tam szukac przyczyny ?
Ja bym zaczynał od tego :-P

Awatar użytkownika
damianek1234561
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 605
Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: damianek1234561 » 21 gru 2011, 20:48

kolego a masz wspomaganie? moze to byc tez konczacy sie pasek klinowy

[ Dodano: 2011-12-21, 20:49 ]
jak masz zwykly miernik to sprawdz ladowanie powinno byc 14,4 dopuszczalne bardzo male spadki :) ale tak naciag i ocena paska klinowego potem regulator napiecia

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 21 gru 2011, 21:00

damianek1234561 pisze:kolego a masz wspomaganie? moze to byc tez konczacy sie pasek klinowy
Na alternator jest oddzielny pasek.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 21 gru 2011, 21:02

To się ciesz:) ale odnośnie to mogło coś teges i wyjdzie z czasem. Ile w baku miałeś w tym czasie?

spider15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 23 lip 2010, 10:18
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: spider15 » 21 gru 2011, 21:03

Wspomy nie posiadam, pasek klinowy nowy i porządnie naciągnięty. Ładowanie teraz nie wiem jakie jest, ale jak mierzylem w wakacje wychodzilo 13.5 v wiec chyba maławo ? Ile taki regulator panowie ? ;p Dzięki za szybka odpowiedź ;)

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 21 gru 2011, 21:25

spider15, Najlepiej zmierz ładowanie.
Za miernik w pobliskim sklepie dałem 16zł.

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 21 gru 2011, 21:27

Jarewa pisze:to mogło coś teges i wyjdzie z czasem.
No na pewno aku dostał po dupie bo wyładowany na NULL!
Szkoda go bo w sumie miał coś ponad roczek i trzymał jak dzwon. Nigdy się jeszcze tak nie rozładował. Mam nadzieję że nie za mocno go drasnęło. Idzie zima to zobaczymy jak będzie.

Paliwa było tak z 1/4 (miałem właśnie tankować)

Awatar użytkownika
Kokos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 108
Rejestracja: 14 lis 2009, 17:29
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kokos » 21 gru 2011, 22:35

z aku powinno być dobrze <ok> mi też kiedyś się rozładował (padł przekaźnik świec żarowych) do całkowitego zera (miał ponad 2 lata) ładowałem go przez ponad 12 godzin na małym prądzie i trzyma do dziś a auto pali od kopa a jest to diesel :-P wiadomo, że dostał trochę w 4 litery i może być tak, że skróciło to jego życie :-/

Awatar użytkownika
damianek1234561
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 605
Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: damianek1234561 » 22 gru 2011, 06:16

kolego andi77 i wlasnie dlatego pytalem czy ma wspomaganie :mrgreen: a za regulator dalem 39zl nie pamietam firmy i ladowanie jest bardzo dobre

spider15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 23 lip 2010, 10:18
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: spider15 » 22 gru 2011, 07:43

No to panowie dzis ide po regulator, innego wyjscia nie widze. ;) Aby wymienic trzeba wyjmowac alternator? Są jakieś trudności ? 1.8 benzyna + gaz , gaznik, silnik SF , alternator u góry, dostęp wręcz piękny ;) Nie trzeba rozpoławiać ?

Awatar użytkownika
glowsonix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 144
Rejestracja: 06 lip 2010, 21:21
Lokalizacja: Końskie

Post autor: glowsonix » 22 gru 2011, 08:08

Jest przykręcony od tyłu alternatora na dwa wkręty.

spider15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 23 lip 2010, 10:18
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: spider15 » 22 gru 2011, 09:50

Okej , dzięki pany ;) Mam nadzieje ze to pomoże mej sytuacji ;) Na zimym silniku ładowanie na zaciskach wynioslo 14.1v , po czym spadalo do 13.96, nie mierzylem jeszcze na cieplym. Ale w wakacje wynosilo 13.5 v.

Jeszce mam pytanie, troche nie do tematu ale tez cos ma wspolnego. Jak to w audi nie swieca mi nieraz kontrolki ładowania i od hamulca i przegrzania. Rozgryzlem ze to wina takiej czernej kostki za zegarami przy kolumnie kierowniczej. Wystarczy kablami do góry ruszyc i wszystko działa. Tylko czy ta kostka wypina sie normalnie? Jest na wcisk ? Jak to wyjąc? od razu bym sobie to zrobił, a nie che czegoś urwać :))

[ Dodano: 2011-12-22, 12:43 ]
Wyjalem wtyczke, wszystko wygladalo okej, lecz przed tym musialem kostka ruszac by dzialaly kontrolki. Teraz po ponownym zlozeniu nie dzialaja juz w ogole. Nie mam juz pojecia, oraz sil do tego. Ktos ma jakies propozycje ? Sprawdzalem ladowanie na cieplym silniku. Po odpaleniu jest . 12,5 czyli nie ma, po przegazowaniu dosc dobrym wchodzi na 13.7 v. Zamowilem regulator, wiec zobaczymy co z tego bedzie ; )

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 22 gru 2011, 14:17

damianek1234561 pisze:kolego andi77 i wlasnie dlatego pytalem czy ma wspomaganie :mrgreen: a za regulator dalem 39zl nie pamietam firmy i ladowanie jest bardzo dobre
A co ma wspomaganie do ładowania :shock:

Awatar użytkownika
glowsonix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 144
Rejestracja: 06 lip 2010, 21:21
Lokalizacja: Końskie

Post autor: glowsonix » 22 gru 2011, 15:16

Posprawdzaj dobrze czy wszystko styka w kostce ewentualnie podegnij trochę styki w kostce. <ok>

spider15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 23 lip 2010, 10:18
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: spider15 » 22 gru 2011, 15:30

Styki podoginałem, ale po odpieciu tej wtyki jest tak ze we wtyczce z kazdego gniazda wychodzi kabel czyli 6 kabli , a we wejsciu 2 wtyczki tej do ktorej sie wpina ta pierwsza jest tylko 5 styków. W tej 6 nie ma nic zadnego styku, jedyni, łączą sie 2 kable w tej pierwszej ( ale haaaos ). Nie ogarniam tego juz panowie.

Odebralem regulator... po wyjeciu starego okazalo sie ze jedna szczotka jest juz wyjechana troche, ma jeszcze moze z 5 mm. Wsadzilem nowy, niestety pokusilem sie na ten za 17 złoty.. Wzialem do reki i balem sie czy sie nie rozleci. W kazdym razie zalozylem, i nic. Nie ma ładowania . Pokazywalo 12,58 V. No to wziałem stary, przetarłem szmatą, wsadzilem i po odpaleniu i przegazowaniu jest 15,98 , po jezdzie na jalowym 15.5 V tak jak w wakacje mialem. Oddalem ten tani i zamowilem jakis lepszy za 39 złoty. Mam nadzieje ze bedzie dobry ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl