[Audi Cabrio 2.8 V6] Pakiet Rs2 Rh Zw1 9,5 i 10cali 60/40
- tomziel_20
- Forum Audi 80
- Posty: 195
- Rejestracja: 06 sty 2008, 23:07
- Lokalizacja: Łobżenica
- tomziel_20
- Forum Audi 80
- Posty: 195
- Rejestracja: 06 sty 2008, 23:07
- Lokalizacja: Łobżenica
Przednia felga będzie schowana w nadkole bardziej o 10mm niż uIgorro:
Ale tylna będzie o 2 mm bardziej wystawać, zatem przyjąć można, że będzie jak u Igora, zatem o mega glebie można zapomnieć bez mocnego wyciągania rantów. Empirycznie Igor ustawił swój gwint z tyłu na jakieś -50mm od serii i da się jeździć.
Ale tylna będzie o 2 mm bardziej wystawać, zatem przyjąć można, że będzie jak u Igora, zatem o mega glebie można zapomnieć bez mocnego wyciągania rantów. Empirycznie Igor ustawił swój gwint z tyłu na jakieś -50mm od serii i da się jeździć.
- tomziel_20
- Forum Audi 80
- Posty: 195
- Rejestracja: 06 sty 2008, 23:07
- Lokalizacja: Łobżenica
tomziel_20, mimo wszystko proponowałbym Ci udać się do tokarza, by Ci stoczył chociaż kilka milimetrów tych dwóch dystansów na tył. Będzie ładniej i mniej mandatów od policji Minimalny dystans tej tylnej felgi w cabrio to zaledwie 5mm, więc maxymalnie możesz je zwęzić do 15mm, by było bezpiecznie (tak robiło RH).
http://allegro.pl/dystanse-4x100-firmy- ... 50298.html
http://allegro.pl/dystanse-4x100-firmy- ... 50298.html
- tomziel_20
- Forum Audi 80
- Posty: 195
- Rejestracja: 06 sty 2008, 23:07
- Lokalizacja: Łobżenica
- tomziel_20
- Forum Audi 80
- Posty: 195
- Rejestracja: 06 sty 2008, 23:07
- Lokalizacja: Łobżenica
Wczoraj byłem autkiem na hamowni załamka silnik wypluł 140koni
od razu podjechałem do swojego mechanika podłączenie kompa pokazało błąd sondy lambdy oraz że uboga mieszanka paliwowa ale prawdopodobnie spowodowane to było tym że auto stało 5 miesięcy w garażu zrobiliśmy jeszcze małą przejażdżkę komp pokazał że jest walnięta przepływka dzwonimy do serwisu koszt oryginalnego przepływomierza bosch 912zł jeżeli oddam starą :cry: po świętach zakładam nową i śmigam na hamownię mam nadzieję że wróci troszkę mocy mechanik mówił że nie ma sensu bawić się w zamienniki miał w sklepie jakąś Magneti Marelli za 600zł ale mówił że lepiej wziąć oryginał boscha
miał ktoś może styczność z tym przepływomierzem Magneti Marelli??
od razu podjechałem do swojego mechanika podłączenie kompa pokazało błąd sondy lambdy oraz że uboga mieszanka paliwowa ale prawdopodobnie spowodowane to było tym że auto stało 5 miesięcy w garażu zrobiliśmy jeszcze małą przejażdżkę komp pokazał że jest walnięta przepływka dzwonimy do serwisu koszt oryginalnego przepływomierza bosch 912zł jeżeli oddam starą :cry: po świętach zakładam nową i śmigam na hamownię mam nadzieję że wróci troszkę mocy mechanik mówił że nie ma sensu bawić się w zamienniki miał w sklepie jakąś Magneti Marelli za 600zł ale mówił że lepiej wziąć oryginał boscha
miał ktoś może styczność z tym przepływomierzem Magneti Marelli??
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2012, 14:14 przez tomziel_20, łącznie zmieniany 1 raz.