Jeżeli temat był poruszany to przepraszam.
Proszę o odpowiedź, dziękuje i dobranoc

Odnośnie punktu 1serizzi pisze:Witam.
Oto moja opinia:
1. Całkowicie inny wtrysk paliwa - potrzebny kompletny filtr powietrza z przepływomierzem i rurą dolotową + komputer i kompletna wiązka.
2. Pompa paliwa w 2.3E daje dwukrotnie wyższe ciśnienie - trzeba zmienić, bo może uszkodzić regulator ciśnienia paliwa w V6.
3. Akumulator w V6 jest z przodu przy lewej lampie - przeróbka mocowania + kable.
4. Obrotomierz nie pasuje + inne czujniki do licznika - przeróbka instalacji.
5. Jeśli masz LPG - przeróbka miksera i być może reduktor do zmiany.
6. Sprzęgło i przełożenia skrzyni biegów - mogą być różnice.
7. Mocowanie silnika - raczej jest inne.
8. Co do silników v6 słyszałem różne opinie, poczytaj na forum.
9. Dużo pracy i czasu a na pewno coś jeszcze wyniknie . . .
Generalnie w/g mnie - za dużo przeróbek.
Ma to sens tylko jeżeli możecie zrobić to wszystko sami i macie na to czas .
Koszty wymiany w warsztacie chyba przekroczą wartość auta - o ile się ktoś tego podejmie ?
Ale nie takie rzeczy ludzie przerabiają![]()
Pozdrowienia.