[ALL] Regeneracja tylnych zacisków hamulcowych.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 269
- Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
- Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
- Kontakt:
Ja również zmagałem sie z tylnym zaciskiem ponad pół roku nie odbijała mi dźwignia od ręcznego , zakupiłem zestaw uszczelek nowy tłoczek wszystko wyczyściłem, ośka była jeszcze ok czyli nie wytarta nowy odpowietrznik i co działało tydzień i dalej to samo <uhh> jeszcze raz wszystko rozebrałem dziwonia chodziła lekko i znowu po paru dniach zacinka <uhh> nie mogłem sobie z nim poradzić , miałem regenerować ale wpadł mi używany zacisk i po kłopocie już pół roku spokój <ok>
Dodam że po zaciągnięciu ręcznego koła zatrzymają się na asfalcie więc ręczny jest
Dodam że po zaciągnięciu ręcznego koła zatrzymają się na asfalcie więc ręczny jest
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
W poprzednim warsztacie w którym pracowałem trudniono się właśnie regeneracją zacisków i robione to było w identyczny sposób jak opisany tu na forum i za pomocą takich samych narzędzi produktów i smarów jedyne narzędzie jakie było którego ja osobiście nie mam to szczypce do segier -ów ze sporo dłuższymi kłami co było o wiele bardziej wygodne .A co do samej regeneracji to tylko różni się tym że trzeba sporo zapłacić
Z tego co można przeczytać to wychodzi, że jednym się udaje, drugim nie, coś nie pasuje, cieknie, trzeba poprawiać, problemy ze złożeniem...... więc ryzyko, że coś pójdzie nie tak jest spore
Więc wydaje mi się, że 300 złotych za piaskowanie, wymianę czego tylko się da na nowe (odpowietrzniki i dźwigienka ręcznego też) i pomalowanie (w tym już koszty przesyłek) nie jest ceną wygórowaną. Aha i oczywiście gwarancja na to jest.
Zakładasz, odpowietrzasz i jeździsz Dla kogoś kto nie ma nadmiaru wolnego czasu lub nie chce ryzykować, że coś pójdzie nie tak i unieruchomi sobie auto to elegancka sprawa.
Więc wydaje mi się, że 300 złotych za piaskowanie, wymianę czego tylko się da na nowe (odpowietrzniki i dźwigienka ręcznego też) i pomalowanie (w tym już koszty przesyłek) nie jest ceną wygórowaną. Aha i oczywiście gwarancja na to jest.
Zakładasz, odpowietrzasz i jeździsz Dla kogoś kto nie ma nadmiaru wolnego czasu lub nie chce ryzykować, że coś pójdzie nie tak i unieruchomi sobie auto to elegancka sprawa.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
To raczej nie chodzi o to że coś pójdzie nie tak, bo sama operacja wcale nie jest skomplikowana. Chodzi o to że niektórych zacisków nie da się już w ten sposób zregenerować (po przez wymianę uszczelek). Zależy czy są wżery o których pisał Danek czy nie. Jeśli są wżery to można próbować regenerować, ale po przez wymianę uszczelek, ale nie ma pewności czy to pomoże.majekk pisze:Z tego co można przeczytać to wychodzi, że jednym się udaje, drugim nie, coś nie pasuje, cieknie, trzeba poprawiać, problemy ze złożeniem...... więc ryzyko, że coś pójdzie nie tak jest spore
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Witam,
Mialem taka sytuacje ze nie odbijala mi dzwigienka od recznego na prawym zacisku, nie blokowalo to co prawda kola ale jednak nie odskakiwala do konca. Chcialem to dzisiaj poprawic, myslalem ze moze ta sruba zabezpieczajaca jest poluzowana. Zaciagnalem reczny, zaczalem dokrecac ta srube i nagle poszulem jak cos poszlo, tak jakby przeskoczylo w srodku ... oczywiscie recznego nie ma juz wcale. Po zaciagnieciu dzwigni hamulca, linka sciaga dzwignie na zacisku ale kolo mozna zakrecic jednym palcem. Co sie popsulo? Dodam ze to roczny zacisk MaxGear, mam jeszcze stare w garazu takze bede musial je przelozyc na czas reklamacji u producenta.
Mialem taka sytuacje ze nie odbijala mi dzwigienka od recznego na prawym zacisku, nie blokowalo to co prawda kola ale jednak nie odskakiwala do konca. Chcialem to dzisiaj poprawic, myslalem ze moze ta sruba zabezpieczajaca jest poluzowana. Zaciagnalem reczny, zaczalem dokrecac ta srube i nagle poszulem jak cos poszlo, tak jakby przeskoczylo w srodku ... oczywiscie recznego nie ma juz wcale. Po zaciagnieciu dzwigni hamulca, linka sciaga dzwignie na zacisku ale kolo mozna zakrecic jednym palcem. Co sie popsulo? Dodam ze to roczny zacisk MaxGear, mam jeszcze stare w garazu takze bede musial je przelozyc na czas reklamacji u producenta.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
... no to z niezlego gownolitu jest to zrobione. W piatek zakladam stare zaciski, postaram sie je zregenerowac, mam nadzieje ze beda sie jednak jeszcze do czegos nadawac.Labiel pisze:Dźwigienka zakładana jest na frez. Może frez się zjechał.
[ Dodano: 2012-01-11, 14:20 ]
Oba tylne zaciski MaxGear'y wracaja dzisiaj do producenta na reklamacje, na szczescie wciaz mialem ori stare, po regeneracji na razie wszystko trzyma, mam nadzieje ze bedzie tak dalej. Zobaczymy jak zachowa sie teraz producent, mam nadzieje ze odda kase.
[ Dodano: 2012-02-08, 11:03 ]
Dostalem w tym tygodniu 100% zwrot kasy za zaciski MaxGear, teraz jade na ori regenerowanych.
- andrzej3690
- Forum Audi 80
- Posty: 17
- Rejestracja: 14 sie 2011, 12:57
- Lokalizacja: RDE DĘBICA
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
panowie ostatnio strasznie grzało mi się jedno koło.tzn raz się grzało raz nie.dziś zajrzałem i okazało się że osłona tłoczka jest dziurawa i pewnie naleciało tam syfu.niech ktoś mi powie jak ręczny działa normalnie tzn odbija,ale tłoczek bardzo ciężko chodzi rękami nie da się go wkręcić i po zaciągnięciu ręcznego tłoczek nie chce wejść z powrotem i blokuje koło to wystarczy wymiana samego tłoczka tak??