No i stało się <ok> . Po odetchnięciu z ulgą, po zakończonym remoncie muszę znowu wjeźdżać na warsztat. Wysadziło mi dzisiaj króciec wchodzący do nagrzewnicy... poprostu odpadł. Z racji iż męczyłem już was wieloma pytania dotyczących płukania, odkamieniania, udrożniania nagrzewniczki nadszedł już jej czas. Ale chyba stety

. Jutro wymieniam nagrzewnicę na nową. Ale ja jak to ja mam kilka pytań

:

jak się odkręca środkowy tunel

czy jeśli gąbki są całe to czy mogę je i tak zdrapać i nakleić nową gąbkę pod panele podłogowe?

czy trzeba demontować plastikowe przednie słupki nad kokpitem?

czy można coś pochrzanić w linkach ciegięł sterujących ogrzewaniem?
Rozumiem, że deskę mogę odsunąć i nie muszę jej całkowicie wyciągać z auta?
Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś wskazówki to niech pisze. Jutro o godzinie 9:00 start.