Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Wtryski AFN do 1Z.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
paji
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 28 maja 2011, 10:39

Post autor: paji » 09 sie 2011, 22:09

MUNIOR pisze:Nie musisz bo za wiele się tam nie zmieni ale sprawdzić możesz
Wtryski już mam od AVG, ale połączyć się z moim autem jakimś vagiem to byłby cud :roll: :roll:
Pisałem w temacie, o diagnostyce.. Może możesz pomóc ?? ;-)

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 09 sie 2011, 22:44

a po co AVG :?: z AFN są lepsze, na AFN zmieni się delikatnie dawka a na AVG zmieni się też kąt wtrysku, dawki można by nie ruszać ale kąt można poprawić <ok> poza tym na AVG będzie głośniejszy jak na AFN ;-)

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 09 sie 2011, 22:57

paji pisze:
MUNIOR pisze:Nie musisz bo za wiele się tam nie zmieni ale sprawdzić możesz
Wtryski już mam od AVG, ale połączyć się z moim autem jakimś vagiem to byłby cud :roll: :roll:
Pisałem w temacie, o diagnostyce.. Może możesz pomóc ?? ;-)
napisz na jakim osprzęcie jedziesz?bosh czy pierburg?

Awatar użytkownika
paji
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 28 maja 2011, 10:39

Post autor: paji » 09 sie 2011, 23:10

bosh

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 10 sie 2011, 09:16

to co tobie potrzeba to sie połączysz.
Baud na 240 i BS masz.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 10 sie 2011, 10:37

kyjo pisze:to co tobie potrzeba to sie połączysz.
Baud na 240 i BS masz.
Zależy też jaki ma interfejs, program i system operacyjny.
Win7 32 bit, Vag 409.1 oraz interfejs Viakena podpinany pod USB i bez problemu się łączy. Trzeba wybrać tylko port szeregowy bez konieczności zmieniania Bauda.

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 10 sie 2011, 11:30

no właśnie zależy. u mnie 409.1 nie chciała gadac z kompem a reszta typu polskie vagi raz działało raz inie za to 311.2 bez problemu.

nowosz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 09 lis 2010, 00:44
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: nowosz » 12 sty 2012, 12:02

Drodzy koledzy mam pytanie czy warto kupić te wtryski ? cena adekwatna ? jak myślicie ? szykuję się na chipa i myślałem o kompleksowych modach :)


http://allegro.pl/wtryski-afn-vw-seat-a ... 83133.html


czy np. zrobić od razu taką opcję że skorzystać z opcji na tej stronie i zbudować 0.216mm na swoich ori wtryskach ? co WY na to ? proszę o rady :)


http://allegro.pl/sportowe-wtryski-216- ... 68033.html

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 12 sty 2012, 12:51

To zależy w jaką moc celujesz. Jak do 130 KM to spokojnie od AFNa bierz, a jak wyżej to 216 stki zdało by się wsadzić <ok>
P.S. Cena za tryski była bardzo fajna, ale widzę już poszły, chyba ktoś Ci psikusa z forum zrobił ;/, a może i nie...

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 12 sty 2012, 14:33

ja bym używanych wtrysków nie kupił a juz piszę dlaczego po pierwsze wszystkie mają przebieg z rzędu ponad 300 tyś kilometrów i nie wierze że w takich wytryskach korekcja będzie idealna i nie będą lały przede wszystkim.Najlepiej wymienić same koncówki na nowe i po sprawie.

nowosz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 09 lis 2010, 00:44
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: nowosz » 12 sty 2012, 14:45

Dzięki za pomoc Panowie :) ale tak jak kolega goldi j51 napisał boję się wiem że mam motor w dobrej kondycji i chyba zainwestuje w to:

http://allegro.pl/sportowe-wtryski-216- ... 68033.html



może i spora kasa ale będzie pewność że jest z nimi wszystko w porządku i że są zdrowe. Pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 12 sty 2012, 15:20

ale gosciu dziwnie pisze na tej aukcji ze nic nie trzeba ustawiać po wymianie jeśli ktoś ma program zrobiony to trzeba korektę zrobić reszta bez zmian

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 12 sty 2012, 16:42

Jak masz w okolicy pompiarza, to możesz kupić końcówki 216 f bosio i w 2 godzinki Ci gość wymieni.

Goldi dobrze mówi, nie kupuj używek AFN, najczęściej to stare wysłużone klamoty. Bierz od razu 216. Ja najpierw miałem AFN z allegro, po czasie bylo mi mało, to zmianiłem na 216 i bez ruszania softu było czuć różnicę. Lepiej dać te 150 - 200 zł więcej i masz świadomość, że masz najlepsze wtryski do ori pompy i turbo.

krzysiek21_01_1989
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 29 lip 2010, 19:22
Lokalizacja: Labiszyn/Bydgoszcz

Post autor: krzysiek21_01_1989 » 12 sty 2012, 22:42

Z tego co tu czytam wynika, że do standardowych wtryskiwaczy, np. jednosprężynowych, można założyć końcówki 0.216, czy źle myśle? Jestem nowy w tym temacie, wolę zapytać bardziej doświadczonych :)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 12 sty 2012, 23:38

krzysiek21_01_1989 pisze:Z tego co tu czytam wynika, że do standardowych wtryskiwaczy, np. jednosprężynowych,
Ale to nie są standardowe wtryskiwacze :-P raczej zabytki ,lub jak kto woli perły z lamusa :mrgreen: standardowe to są dwusprężynkowe .A wracając do pytania ,to oczywiście mozna zakładać końcówki 216 tki do wtryskiwaczy jednosprężynkowych

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl