[8C ABT] by !StaSiu | SWAP str 46
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
tym sposobem osłabiłeś ścianki kolumny i w dodatku łatwo przekręcić będzie te gwitny jak sie zapiecze lub zabrudzi pozatym jak teraz oddasz do piaskowania i później zanurzysz w ocynku to ci to zajdzie i wyjdzie syzyfowa praca, bo będziesz musiał poprawiać.
najbezpieczniejsze wyjście, to tulejki i nakrętki z nierdzewki, z grubym gwintem - kosztowne ale i pewne.
za tulejki na tył ze stali płaciłem 60zł ale bez gwintu bo do powietrza to mi jest potrzebne.
najbezpieczniejsze wyjście, to tulejki i nakrętki z nierdzewki, z grubym gwintem - kosztowne ale i pewne.
za tulejki na tył ze stali płaciłem 60zł ale bez gwintu bo do powietrza to mi jest potrzebne.
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
dla doinformowania "gwinty glebokie" zastosowane w kolumnach gwintowanych od KW nosza nazwe trapezowych, przykladowo mts robi gwinty "pol-torowki" jest on bardziej plytki, i jak zaznaczyl szuan bardziej podatny na uszkodzenia, jednak kolega ma jezdzi i daje rade, badz co badz trapezowy gwint jest napewno lepszy
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
ATLAS myślę nad sprężynami z gwintu z golfa mk2/3 albo tylne z z gwintu z B5, amorki z mts'a raczej będą. Spróbuje na razie tak to poskładać, zobaczę czy da się w ogóle na tym jeździć i wtedy pomyślimy co dalej. Rozkminiam również taką opcję jaką podał karolas123 żeby wkręcić dodatkowo tuleję na lagę.
!StaSiu, pomysł karolas123 ambitny, ale jak dla mnie szkoda zachodu, bo wątpię, by przy jednorazowym ustawieniu i nawet codziennej jeździe coś się miało wydarzyć. Przecież gwintem się nie kręci co dzień a w między czasie i tak można zabezpieczyć lagę przed korozją i brudem (np. taśmą izolacyjną jak to robił szuan).