Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[8C ABT] by !StaSiu | SWAP str 46

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1370
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 18 sty 2012, 17:19

tym sposobem osłabiłeś ścianki kolumny i w dodatku łatwo przekręcić będzie te gwitny jak sie zapiecze lub zabrudzi :-/ pozatym jak teraz oddasz do piaskowania i później zanurzysz w ocynku to ci to zajdzie i wyjdzie syzyfowa praca, bo będziesz musiał poprawiać.

najbezpieczniejsze wyjście, to tulejki i nakrętki z nierdzewki, z grubym gwintem - kosztowne ale i pewne.
za tulejki na tył ze stali płaciłem 60zł ale bez gwintu bo do powietrza to mi jest potrzebne.

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 18 sty 2012, 17:23

No a dedykowane gwinty na jakiej zasadzie są produkowane??

Awatar użytkownika
KORU
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 908
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:32
Lokalizacja: EPWR

Post autor: KORU » 18 sty 2012, 17:25

Z tą amerykańską folią byłoby git jakby miała kształt jak linia wnetrza odbłysnika. Konkretnie chodzi mi o kształt tak jak Krycha ma w A4.

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1370
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 18 sty 2012, 17:35

!StaSiu, dedykowane mają aluminiowe kolumny i mają głębsze gwinty.

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 18 sty 2012, 17:37

szuan masz gdzieś fotkę tych tulejek i nakrętek z nierdzewki?

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 18 sty 2012, 18:49

dla doinformowania "gwinty glebokie" zastosowane w kolumnach gwintowanych od KW nosza nazwe trapezowych, przykladowo mts robi gwinty "pol-torowki" jest on bardziej plytki, i jak zaznaczyl szuan bardziej podatny na uszkodzenia, jednak kolega ma jezdzi i daje rade, badz co badz trapezowy gwint jest napewno lepszy

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 18 sty 2012, 18:53

To rozwiązanie w sumie jest całkiem ok. Teraz bierze tuleje stalową gwintuje ją wewnetrznie i zewnętrznie i nakręca na ten gwint. Nie dość że ma wzmocnioną lagę na całym obwodzie to nie trzeba spawać. Toczy nakrętki na tuleje i na nich siada spring.

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 18 sty 2012, 21:57

Chłopaki, nie widzę problemu, gdy tulejkami zjedziemy na sam dół :) wtedy gleba będzie wspaniała, a i trzymać się będzie. Bynajmniej u mnie taki setup niebawem przetestuję.

!StaSiu, jakie zastosujesz sprężyny? Jakie amortyzatory? Dodatkowo coś modzisz z tym zawiasem, czy tylko malowanko i na auto?

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 18 sty 2012, 22:10

ATLAS myślę nad sprężynami z gwintu z golfa mk2/3 albo tylne z z gwintu z B5, amorki z mts'a raczej będą. Spróbuje na razie tak to poskładać, zobaczę czy da się w ogóle na tym jeździć i wtedy pomyślimy co dalej. Rozkminiam również taką opcję jaką podał karolas123 żeby wkręcić dodatkowo tuleję na lagę.

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 18 sty 2012, 22:18

!StaSiu, pomysł karolas123 ambitny, ale jak dla mnie szkoda zachodu, bo wątpię, by przy jednorazowym ustawieniu i nawet codziennej jeździe coś się miało wydarzyć. Przecież gwintem się nie kręci co dzień :) a w między czasie i tak można zabezpieczyć lagę przed korozją i brudem (np. taśmą izolacyjną jak to robił szuan).

Awatar użytkownika
dydo85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2521
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:37
Lokalizacja: swd

Post autor: dydo85 » 18 sty 2012, 22:19

ta tylnia felge mogłes se darowac :-/

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 18 sty 2012, 22:25

dydo85 3 felgi mam takie. Przejściowe kółko to jest bo nie zdążyłem drugiego kompletu alumów pomalować a na już musiałem zimówki wciepać :-/

ATLAS no u mnie raczej to na samym dole będzie, a specjalnie lekko spaw przetoczyłem, żeby nakrętka miała dodatkowe oparcie.

Awatar użytkownika
kresek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 160
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:24
Lokalizacja: Dolny Slask

Post autor: kresek » 18 sty 2012, 22:30

A i tak nisko na tym nie zejdziesz:(
Zeby gwint mial racje bytu nalezaloby skrocic kolumne i amortyzator

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 18 sty 2012, 22:33

KORU pisze:Z tą amerykańską folią byłoby git jakby miała kształt jak linia wnetrza odbłysnika. Konkretnie chodzi mi o kształt tak jak Krycha ma w A4.

Cosik takiego <ok>

Obrazek

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 18 sty 2012, 22:37

MIODEK to są moje k**wa kierunki :evil:

kresek wszystko też zależy jak wysoka sprężyna będzie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl