Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi B4 2.0 ABT] Problem z odpalaniem zimnego silnika

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
adam123x
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 24 sty 2012, 21:24

[Audi B4 2.0 ABT] Problem z odpalaniem zimnego silnika

Post autor: adam123x » 24 sty 2012, 21:37

Witam .Mam taki problem , Ze podczas odpalania zimnego silnika zalewa go , po ściśnięciu przewodu doprowadzającego benzynę , wówczas pracuję równo, została wymieniona sonda LAMBDA. Jezeli wie ktos jaka jest przyczyna tej usterki prosze o odpowiedzi .
Dziękuje z góry .
Ostatnio zmieniony 28 sty 2012, 11:04 przez adam123x, łącznie zmieniany 4 razy.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 24 sty 2012, 21:41

_uwaga

misiek3889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 30 paź 2011, 16:17

Post autor: misiek3889 » 28 sty 2012, 11:31

Zobacz niebieski czujnik od ECU. Też tak miałem, po wymianie problem ustał. Tylko rada moja kup go w serwisie. A na początek wyciągnij wtyczkę od niego i zobacz czy się poprawi. Jak tak to po problemie.

Maniek1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 09 sie 2011, 21:10

Post autor: Maniek1993 » 30 sty 2012, 16:25

chodzi o niebieski czujnik na wylocie weza z bloku do chłodnicy?? u mnie po odpaleniu na pb obroty na zimnym silniku sa ok. 500 a na cieplym normalnie chodzi. gdy odpiałem ten czujnik niebieski auto jezdzilo. wiechalem w miasto pierwsze skrzyzowanie obroty falowaly i samochod zgasł. problem byl go odpalic a jak odpalil to gasł. po podlaczeniu chodzil normalnie. od czego ten czujnik jest tak wgl..? ma on znaczenie w spalaniu???

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 30 sty 2012, 16:28

Ciśnienie paliwa sprawdzone? Sprawdzony wtrysk?

Awatar użytkownika
majekk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 203
Rejestracja: 06 cze 2010, 19:50
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: majekk » 30 sty 2012, 16:34

Kolego wszystko wskazuje na walnięty czujnik temp.

Ostatnimi czasy sporo takich tematów na forum. Jak nie chcesz kupowac w ciemno to podepnij auto pod VAGa. albo sprawdz omomierzem:

PieterB pisze:takie powinny być wskazania
- przy 0°C 5000...6500 Ω
- przy 10°C 3300...4500 Ω
- przy 20°C 2200...3000 Ω
- przy 30°C 1500...2000 Ω
- przy 40°C 1000...1400 Ω
- przy 50°C 700...950 Ω
- przy 60°C 540...680 Ω
- przy 70°C 400...500 Ω
- przy 80°C 275...375 Ω
- przy 90°C 200...275 Ω
- przy 100°C 150...225 Ω

Maniek1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 09 sie 2011, 21:10

Post autor: Maniek1993 » 01 lut 2012, 22:30

chcialbym wiedziec od czego tak sie dzieje z obrotami i od czego sa czujniki niebieski i szary? Oraz czy ktorys z nich szwankujac powoduje wieksze spalanie?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 02 lut 2012, 15:57

Maniek1993 pisze:chcialbym wiedziec od czego tak sie dzieje z obrotami i od czego sa czujniki niebieski i szary?
szary jest od wskaźnika na desce a niebieski od ECU
Maniek1993 pisze:Oraz czy ktorys z nich szwankujac powoduje wieksze spalanie?
jak już to niebieski

dziubcio4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 02 lut 2012, 20:55
Lokalizacja: małopolska

Post autor: dziubcio4 » 03 lut 2012, 20:24

Witam. Ja mam podobny problem jak kolega moje auto sie zalewa paliwem przy odpalaniu na zimnym jak i podczas jazdy na benzynie gdy silnik jest rozgrzany. Miałem parę razy taką sytuacje że gdy jechałem na benzynie zaczęło się dymic z filtra powietrza i auto zgasło. Czy to też może byc spowodowane uszkodzonym czujnikiem czy to raczej będzie wina przepływomieża ?????

adam123x
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 24 sty 2012, 21:24

Post autor: adam123x » 05 lut 2012, 19:48

Dzięki koledzy ale zaznaczę że sprawdziłem wszystko a mianowicie wymiana sondy lamda czujnik temperatury wag nic nie wykazał wszystko ok mechanik powiedział że pod wzgledem elektronicznym wszystko ok zaznacze że wymiana sondy i czujnika to kasa wyrzucona wbłoto a to niesą małe pieniądze próbuje teraz sam z tym coś zrobić wymieniłem pół monowtrysku ten z silnikiem krokowym i terz nic jeszcze zaznacze że z problemem borykam się od ponad roku problem występuje zimą jesienią i wiosną latem kiedy jest ciepło wszystko ok niema problemu i jeszcze jedna sprawa a mianowicie po zatankowaniu 10 litrów wystarcza to na około 15 km czyli 15 odpaleń po 1 km po rozgrzaniu silnika i przełączeniu się na gaz wszysyko ok zużycie gazu okolo 12 l jeżeli ktoś wie co za holera jest z gory bardzo dzęki narazie siema

dziubcio4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 02 lut 2012, 20:55
Lokalizacja: małopolska

Post autor: dziubcio4 » 05 lut 2012, 22:38

Kolego a w tym silniku jest może coś takiego jak czujnik położenia przepustnicy ???? mój kolega ma w golfie problem z tym czujnikiem i objawy są podobne tez zalewa silnik ale tylko w tedy gdy jest zimny o rozgrzaniu chodzi normalnie

adam123x
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 24 sty 2012, 21:24

Post autor: adam123x » 06 lut 2012, 21:17

witam z tego co się orjętuje to w silniku abt niema czujnika połorzeniaprzepustnicy ale moge się mylić spóbuje jeszcze wymienic górną część monowtrysku tą z wtryskiwaczem zobacze czy to coś pomorze narazie dzięki wszystkim

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 07 lut 2012, 20:23

adam123x pisze:witam z tego co się orjętuje to w silniku abt niema czujnika połorzeniaprzepustnicy
Jest to jest ta dolna część mono-wtrysku.

pawelalwares
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 06 mar 2010, 19:43
Lokalizacja: Łódz

Post autor: pawelalwares » 19 lut 2013, 13:28

Mam taki problem z audi 80 b4 abt bardzo ciezko odpala na benzynie . gdy sie przelaczy ja na gaz chodzi normalnie ale gdy wezmie sie na benzyne auto zaczyna przerywac i spada do obotow 400-600. A gdy dodaje sie gazu to auto gasnie. moze ktos pomoze????

paweldzwo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 07 mar 2013, 11:32

Post autor: paweldzwo » 11 mar 2013, 22:32

Chciałem odświeżyć temat bo od wczoraj mam identyczny problem,jak auto postoi to jest problem z odpalaniem,jak odpali to ma z 500obrotów i często gaśnie,jak się rozgrzeje wszystko ok.Czy to będzie czujnik temp. czy może być coś jeszcze innego?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl