Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[Audi B4 2.0 ABT] Problem z odpalaniem zimnego silnika

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
adam123x
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 24 sty 2012, 21:24

[Audi B4 2.0 ABT] Problem z odpalaniem zimnego silnika

Post autor: adam123x » 24 sty 2012, 21:37

Witam .Mam taki problem , Ze podczas odpalania zimnego silnika zalewa go , po ściśnięciu przewodu doprowadzającego benzynę , wówczas pracuję równo, została wymieniona sonda LAMBDA. Jezeli wie ktos jaka jest przyczyna tej usterki prosze o odpowiedzi .
Dziękuje z góry .
Ostatnio zmieniony 28 sty 2012, 11:04 przez adam123x, łącznie zmieniany 4 razy.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 24 sty 2012, 21:41

_uwaga

misiek3889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 30 paź 2011, 16:17

Post autor: misiek3889 » 28 sty 2012, 11:31

Zobacz niebieski czujnik od ECU. Też tak miałem, po wymianie problem ustał. Tylko rada moja kup go w serwisie. A na początek wyciągnij wtyczkę od niego i zobacz czy się poprawi. Jak tak to po problemie.

Maniek1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 09 sie 2011, 21:10

Post autor: Maniek1993 » 30 sty 2012, 16:25

chodzi o niebieski czujnik na wylocie weza z bloku do chłodnicy?? u mnie po odpaleniu na pb obroty na zimnym silniku sa ok. 500 a na cieplym normalnie chodzi. gdy odpiałem ten czujnik niebieski auto jezdzilo. wiechalem w miasto pierwsze skrzyzowanie obroty falowaly i samochod zgasł. problem byl go odpalic a jak odpalil to gasł. po podlaczeniu chodzil normalnie. od czego ten czujnik jest tak wgl..? ma on znaczenie w spalaniu???

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8424
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 30 sty 2012, 16:28

Ciśnienie paliwa sprawdzone? Sprawdzony wtrysk?

Awatar użytkownika
majekk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 203
Rejestracja: 06 cze 2010, 19:50
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: majekk » 30 sty 2012, 16:34

Kolego wszystko wskazuje na walnięty czujnik temp.

Ostatnimi czasy sporo takich tematów na forum. Jak nie chcesz kupowac w ciemno to podepnij auto pod VAGa. albo sprawdz omomierzem:

PieterB pisze:takie powinny być wskazania
- przy 0°C 5000...6500 Ω
- przy 10°C 3300...4500 Ω
- przy 20°C 2200...3000 Ω
- przy 30°C 1500...2000 Ω
- przy 40°C 1000...1400 Ω
- przy 50°C 700...950 Ω
- przy 60°C 540...680 Ω
- przy 70°C 400...500 Ω
- przy 80°C 275...375 Ω
- przy 90°C 200...275 Ω
- przy 100°C 150...225 Ω

Maniek1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 09 sie 2011, 21:10

Post autor: Maniek1993 » 01 lut 2012, 22:30

chcialbym wiedziec od czego tak sie dzieje z obrotami i od czego sa czujniki niebieski i szary? Oraz czy ktorys z nich szwankujac powoduje wieksze spalanie?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11735
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 02 lut 2012, 15:57

Maniek1993 pisze:chcialbym wiedziec od czego tak sie dzieje z obrotami i od czego sa czujniki niebieski i szary?
szary jest od wskaźnika na desce a niebieski od ECU
Maniek1993 pisze:Oraz czy ktorys z nich szwankujac powoduje wieksze spalanie?
jak już to niebieski

dziubcio4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 02 lut 2012, 20:55
Lokalizacja: małopolska

Post autor: dziubcio4 » 03 lut 2012, 20:24

Witam. Ja mam podobny problem jak kolega moje auto sie zalewa paliwem przy odpalaniu na zimnym jak i podczas jazdy na benzynie gdy silnik jest rozgrzany. Miałem parę razy taką sytuacje że gdy jechałem na benzynie zaczęło się dymic z filtra powietrza i auto zgasło. Czy to też może byc spowodowane uszkodzonym czujnikiem czy to raczej będzie wina przepływomieża ?????

adam123x
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 24 sty 2012, 21:24

Post autor: adam123x » 05 lut 2012, 19:48

Dzięki koledzy ale zaznaczę że sprawdziłem wszystko a mianowicie wymiana sondy lamda czujnik temperatury wag nic nie wykazał wszystko ok mechanik powiedział że pod wzgledem elektronicznym wszystko ok zaznacze że wymiana sondy i czujnika to kasa wyrzucona wbłoto a to niesą małe pieniądze próbuje teraz sam z tym coś zrobić wymieniłem pół monowtrysku ten z silnikiem krokowym i terz nic jeszcze zaznacze że z problemem borykam się od ponad roku problem występuje zimą jesienią i wiosną latem kiedy jest ciepło wszystko ok niema problemu i jeszcze jedna sprawa a mianowicie po zatankowaniu 10 litrów wystarcza to na około 15 km czyli 15 odpaleń po 1 km po rozgrzaniu silnika i przełączeniu się na gaz wszysyko ok zużycie gazu okolo 12 l jeżeli ktoś wie co za holera jest z gory bardzo dzęki narazie siema

dziubcio4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 02 lut 2012, 20:55
Lokalizacja: małopolska

Post autor: dziubcio4 » 05 lut 2012, 22:38

Kolego a w tym silniku jest może coś takiego jak czujnik położenia przepustnicy ???? mój kolega ma w golfie problem z tym czujnikiem i objawy są podobne tez zalewa silnik ale tylko w tedy gdy jest zimny o rozgrzaniu chodzi normalnie

adam123x
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 24 sty 2012, 21:24

Post autor: adam123x » 06 lut 2012, 21:17

witam z tego co się orjętuje to w silniku abt niema czujnika połorzeniaprzepustnicy ale moge się mylić spóbuje jeszcze wymienic górną część monowtrysku tą z wtryskiwaczem zobacze czy to coś pomorze narazie dzięki wszystkim

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8424
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 07 lut 2012, 20:23

adam123x pisze:witam z tego co się orjętuje to w silniku abt niema czujnika połorzeniaprzepustnicy
Jest to jest ta dolna część mono-wtrysku.

pawelalwares
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 06 mar 2010, 19:43
Lokalizacja: Łódz

Post autor: pawelalwares » 19 lut 2013, 13:28

Mam taki problem z audi 80 b4 abt bardzo ciezko odpala na benzynie . gdy sie przelaczy ja na gaz chodzi normalnie ale gdy wezmie sie na benzyne auto zaczyna przerywac i spada do obotow 400-600. A gdy dodaje sie gazu to auto gasnie. moze ktos pomoze????

paweldzwo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 07 mar 2013, 11:32

Post autor: paweldzwo » 11 mar 2013, 22:32

Chciałem odświeżyć temat bo od wczoraj mam identyczny problem,jak auto postoi to jest problem z odpalaniem,jak odpali to ma z 500obrotów i często gaśnie,jak się rozgrzeje wszystko ok.Czy to będzie czujnik temp. czy może być coś jeszcze innego?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl