[Audi B4 2.0 ABT] Problem z odpalaniem zimnego silnika
[Audi B4 2.0 ABT] Problem z odpalaniem zimnego silnika
Witam .Mam taki problem , Ze podczas odpalania zimnego silnika zalewa go , po ściśnięciu przewodu doprowadzającego benzynę , wówczas pracuję równo, została wymieniona sonda LAMBDA. Jezeli wie ktos jaka jest przyczyna tej usterki prosze o odpowiedzi .
Dziękuje z góry .
Dziękuje z góry .
Ostatnio zmieniony 28 sty 2012, 11:04 przez adam123x, łącznie zmieniany 4 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 49
- Rejestracja: 30 paź 2011, 16:17
-
- Forum Audi 80
- Posty: 112
- Rejestracja: 09 sie 2011, 21:10
chodzi o niebieski czujnik na wylocie weza z bloku do chłodnicy?? u mnie po odpaleniu na pb obroty na zimnym silniku sa ok. 500 a na cieplym normalnie chodzi. gdy odpiałem ten czujnik niebieski auto jezdzilo. wiechalem w miasto pierwsze skrzyzowanie obroty falowaly i samochod zgasł. problem byl go odpalic a jak odpalil to gasł. po podlaczeniu chodzil normalnie. od czego ten czujnik jest tak wgl..? ma on znaczenie w spalaniu???
Kolego wszystko wskazuje na walnięty czujnik temp.
Ostatnimi czasy sporo takich tematów na forum. Jak nie chcesz kupowac w ciemno to podepnij auto pod VAGa. albo sprawdz omomierzem:
Ostatnimi czasy sporo takich tematów na forum. Jak nie chcesz kupowac w ciemno to podepnij auto pod VAGa. albo sprawdz omomierzem:
PieterB pisze:takie powinny być wskazania
- przy 0°C 5000...6500 Ω
- przy 10°C 3300...4500 Ω
- przy 20°C 2200...3000 Ω
- przy 30°C 1500...2000 Ω
- przy 40°C 1000...1400 Ω
- przy 50°C 700...950 Ω
- przy 60°C 540...680 Ω
- przy 70°C 400...500 Ω
- przy 80°C 275...375 Ω
- przy 90°C 200...275 Ω
- przy 100°C 150...225 Ω
-
- Forum Audi 80
- Posty: 112
- Rejestracja: 09 sie 2011, 21:10
Witam. Ja mam podobny problem jak kolega moje auto sie zalewa paliwem przy odpalaniu na zimnym jak i podczas jazdy na benzynie gdy silnik jest rozgrzany. Miałem parę razy taką sytuacje że gdy jechałem na benzynie zaczęło się dymic z filtra powietrza i auto zgasło. Czy to też może byc spowodowane uszkodzonym czujnikiem czy to raczej będzie wina przepływomieża ?????
Dzięki koledzy ale zaznaczę że sprawdziłem wszystko a mianowicie wymiana sondy lamda czujnik temperatury wag nic nie wykazał wszystko ok mechanik powiedział że pod wzgledem elektronicznym wszystko ok zaznacze że wymiana sondy i czujnika to kasa wyrzucona wbłoto a to niesą małe pieniądze próbuje teraz sam z tym coś zrobić wymieniłem pół monowtrysku ten z silnikiem krokowym i terz nic jeszcze zaznacze że z problemem borykam się od ponad roku problem występuje zimą jesienią i wiosną latem kiedy jest ciepło wszystko ok niema problemu i jeszcze jedna sprawa a mianowicie po zatankowaniu 10 litrów wystarcza to na około 15 km czyli 15 odpaleń po 1 km po rozgrzaniu silnika i przełączeniu się na gaz wszysyko ok zużycie gazu okolo 12 l jeżeli ktoś wie co za holera jest z gory bardzo dzęki narazie siema
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 06 mar 2010, 19:43
- Lokalizacja: Łódz