[B3 2.3 NG LPG] Regulator ciśnienia paliwa :(
[B3 2.3 NG LPG] Regulator ciśnienia paliwa :(
Panowie znalazłem wyciek w tym miejscu:
A dokładnie tam gdzie wystają dwa bolce na podłączenie wtyczki. Boje się, że zaraz wylecę w luft przy odpolaniu auta. Pierwszy raz z czymś takim się spotykam. Da się to jakoś uszczelnić ?? Czy może trzeba to wymienić w całości ?? Jeśli tak jaki koszt, gdzie szukać i takie jeszcze jedno pytanie to czy taki wyciek może powodować spadanie obrotów, które ostatnio u mnie występuje na skrzyżowaniu tak do 500 po czym się dźwigają do swojego normalnego poziomu i na LPG czasem się dusi ?? Nie wiem może tam jakieś powietrze lewo dochodzi czy coś ?
Pozdrawiam
A dokładnie tam gdzie wystają dwa bolce na podłączenie wtyczki. Boje się, że zaraz wylecę w luft przy odpolaniu auta. Pierwszy raz z czymś takim się spotykam. Da się to jakoś uszczelnić ?? Czy może trzeba to wymienić w całości ?? Jeśli tak jaki koszt, gdzie szukać i takie jeszcze jedno pytanie to czy taki wyciek może powodować spadanie obrotów, które ostatnio u mnie występuje na skrzyżowaniu tak do 500 po czym się dźwigają do swojego normalnego poziomu i na LPG czasem się dusi ?? Nie wiem może tam jakieś powietrze lewo dochodzi czy coś ?
Pozdrawiam
Pod nastawnikiem znajdują się dwa oringi uszczelniające, spróbuj go wykręcić i je skontrolować. Co do spadania obrotów na benzynie, to jeżeli wycieka z nastawnika paliwo to możliwe że zanika ciśnienie. Cena? Musisz szukać używek na szrotach lub allegro, kupno nowego jest nieopłacalne a za używkę zapłacisz w zależności od humoru sprzedawcy - powinno się zmieścić w 100 zł.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 04 lip 2010, 14:53
Przerabiałem ten temat u siebie, co prawda silnik AAD, ale nastawnik ten sam.
Jedynym sposobem jest wymiana tego ustrojstwa.
Najszybciej chyba na allegro można to dostać. Koszt ok 200 zł.
U mnie też przepuszczał paliwo od strony rozdzielacza. Rozszczelnił się na połączeniu plastikowej obudowy i mosiężnego "wnętrza", chyba ze starości. Nie pomagała wymiana oringów. Tylko wymiana na sprawny.
Objawy miałem podobne, falowanie obrotów, gaśnięcie, spadek mocy, ciężko odpalał no i smród paliwa w środku. Po wymianie jak ręką odjął. Z tym że nie mam LPG.
Pozdrawiam
Jedynym sposobem jest wymiana tego ustrojstwa.
Najszybciej chyba na allegro można to dostać. Koszt ok 200 zł.
U mnie też przepuszczał paliwo od strony rozdzielacza. Rozszczelnił się na połączeniu plastikowej obudowy i mosiężnego "wnętrza", chyba ze starości. Nie pomagała wymiana oringów. Tylko wymiana na sprawny.
Objawy miałem podobne, falowanie obrotów, gaśnięcie, spadek mocy, ciężko odpalał no i smród paliwa w środku. Po wymianie jak ręką odjął. Z tym że nie mam LPG.
Pozdrawiam
Na całym allegro znalazłem tylko jedną aukcje i to tą z której sobie zapożyczyłem obrazek. O to ona:
http://allegro.pl/audi-b4-2-0-2-3-regulator-zawor-cisnienia-paliwa-i2073033589.html
będzie pasować to ?? bo na szrocie nie idzie tego dostać a bynajmniej na Kończycach gdzie są dwa. a chce to kupić jak najszybciej i mieć spokój
[ Dodano: 2012-01-30, 18:30 ]
to jak panowie podejdzie czy nie bo ja nie mam bladego pojęcia o tym
http://allegro.pl/audi-b4-2-0-2-3-regulator-zawor-cisnienia-paliwa-i2073033589.html
będzie pasować to ?? bo na szrocie nie idzie tego dostać a bynajmniej na Kończycach gdzie są dwa. a chce to kupić jak najszybciej i mieć spokój
[ Dodano: 2012-01-30, 18:30 ]
to jak panowie podejdzie czy nie bo ja nie mam bladego pojęcia o tym
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 04 lip 2010, 14:53
ok zakupiłem go zobaczymy czy znikną problemy, które teraz mają miejsce
[ Dodano: 2012-01-31, 19:35 ]
wczoraj go już kupiłem na ryzyk fizyk i widzę, że gość dopiero dziś się późnym popołudniem zalogował do sklepu... mam nadzieję, że nie będę czekał wieczność na tą część, bo paliwo wydostaje się dość mocno i boje się spięcia
eNn dzięki za propozycję ale się już wczoraj przed twoim postem zdecydowałem na zakup na allegro...
[ Dodano: 2012-01-31, 19:35 ]
wczoraj go już kupiłem na ryzyk fizyk i widzę, że gość dopiero dziś się późnym popołudniem zalogował do sklepu... mam nadzieję, że nie będę czekał wieczność na tą część, bo paliwo wydostaje się dość mocno i boje się spięcia
eNn dzięki za propozycję ale się już wczoraj przed twoim postem zdecydowałem na zakup na allegro...
Dziś przyszedł tak więc jutro lub poniedziałek będzie wymieniany i dam znać czy dało to coś
[ Dodano: 2012-02-06, 20:29 ]
heh jak to mam pecha naprawdę. Założyłem dziś go i napierdziela z niego benzyna jak cholera. podobno to wina tych uszczelek. Jutro będę jechał szukać grubszych i oby to się uszczelniło bo naprawdę ale już wysiadam. doszedł mi problem z wałem i już nie daje rady jutro napisze czy udało mi się to uszczelnić.
[ Dodano: 2012-02-07, 19:16 ]
a więc Panowie mam ciekawe info kupiłem te uszczelki, przykręcam ten nowy nastawnik odpalam i nie cieknie, gazu i nie cieknie ale... no właśnie jest ale bo auto znowu zaczyna się dusić, jest słaby i ogólnie wszystko to co było przed wymianą. Pochylam się nad silnikiem w celu rozpłakania się i patrze przed moimi oczyma z 3 przewodu od świecy od przodu widzę iskrę, nagle kolejną potem trzecią. Na chwile ustało a auto nawet wlazło na swoje obroty.
Czy to może być aż tak banalnie proste, że wszystkie objawy jakie mam to wina przebicia na jednym przewodzie ?? i dlaczego nie pomyślałem o tym znacznie wcześniej
[ Dodano: 2012-02-19, 19:36 ]
OK panowie to podzielę się bo doszedłem w końcu co było nie tak i problem został rozwiązany...
przyczyną wszystkich problemów nie był ten regulator, który co prawda ciekł benzyną, ale SONDA LAMBDA, która była wymieniana przed świętami BN wsadzili mi jakieś gówno nie wiadomo skąd i dlatego takie problemy miałem teraz mam nową za 380 zł i autko chodzi jak nówka można powiedzieć i na LPG i Pb tak się ucieszyłem z rozwiązanego problemu, że poszalałem trochę autkiem i UWAGA... chłodnica mi poszła u góry na tym plastiku czarnym ale mi para silnik ładnie oczyściła przez własną głupotę zrobiłem sobie nowy wydatek no ale nowa 320 zł więc wymieniłem na nówkę zamiast używki i jest gitara.
Pozdrawiam wszystkich
[ Dodano: 2012-02-06, 20:29 ]
heh jak to mam pecha naprawdę. Założyłem dziś go i napierdziela z niego benzyna jak cholera. podobno to wina tych uszczelek. Jutro będę jechał szukać grubszych i oby to się uszczelniło bo naprawdę ale już wysiadam. doszedł mi problem z wałem i już nie daje rady jutro napisze czy udało mi się to uszczelnić.
[ Dodano: 2012-02-07, 19:16 ]
a więc Panowie mam ciekawe info kupiłem te uszczelki, przykręcam ten nowy nastawnik odpalam i nie cieknie, gazu i nie cieknie ale... no właśnie jest ale bo auto znowu zaczyna się dusić, jest słaby i ogólnie wszystko to co było przed wymianą. Pochylam się nad silnikiem w celu rozpłakania się i patrze przed moimi oczyma z 3 przewodu od świecy od przodu widzę iskrę, nagle kolejną potem trzecią. Na chwile ustało a auto nawet wlazło na swoje obroty.
Czy to może być aż tak banalnie proste, że wszystkie objawy jakie mam to wina przebicia na jednym przewodzie ?? i dlaczego nie pomyślałem o tym znacznie wcześniej
[ Dodano: 2012-02-19, 19:36 ]
OK panowie to podzielę się bo doszedłem w końcu co było nie tak i problem został rozwiązany...
przyczyną wszystkich problemów nie był ten regulator, który co prawda ciekł benzyną, ale SONDA LAMBDA, która była wymieniana przed świętami BN wsadzili mi jakieś gówno nie wiadomo skąd i dlatego takie problemy miałem teraz mam nową za 380 zł i autko chodzi jak nówka można powiedzieć i na LPG i Pb tak się ucieszyłem z rozwiązanego problemu, że poszalałem trochę autkiem i UWAGA... chłodnica mi poszła u góry na tym plastiku czarnym ale mi para silnik ładnie oczyściła przez własną głupotę zrobiłem sobie nowy wydatek no ale nowa 320 zł więc wymieniłem na nówkę zamiast używki i jest gitara.
Pozdrawiam wszystkich
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 28 cze 2012, 22:08
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 02 sie 2012, 11:52
- Lokalizacja: zamosc
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle