Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.3 NG LPG] Regulator ciśnienia paliwa :(

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Gibon84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 11 lis 2010, 21:26

[B3 2.3 NG LPG] Regulator ciśnienia paliwa :(

Post autor: Gibon84 » 30 sty 2012, 15:19

Panowie znalazłem wyciek w tym miejscu:

Obrazek

A dokładnie tam gdzie wystają dwa bolce na podłączenie wtyczki. Boje się, że zaraz wylecę w luft przy odpolaniu auta. Pierwszy raz z czymś takim się spotykam. Da się to jakoś uszczelnić ?? Czy może trzeba to wymienić w całości ?? Jeśli tak jaki koszt, gdzie szukać i takie jeszcze jedno pytanie to czy taki wyciek może powodować spadanie obrotów, które ostatnio u mnie występuje na skrzyżowaniu tak do 500 po czym się dźwigają do swojego normalnego poziomu i na LPG czasem się dusi ?? Nie wiem może tam jakieś powietrze lewo dochodzi czy coś ?

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
eNn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 124
Rejestracja: 31 paź 2010, 21:41
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: eNn » 30 sty 2012, 15:27

Pod nastawnikiem znajdują się dwa oringi uszczelniające, spróbuj go wykręcić i je skontrolować. Co do spadania obrotów na benzynie, to jeżeli wycieka z nastawnika paliwo to możliwe że zanika ciśnienie. Cena? Musisz szukać używek na szrotach lub allegro, kupno nowego jest nieopłacalne a za używkę zapłacisz w zależności od humoru sprzedawcy - powinno się zmieścić w 100 zł.

Pozdrawiam

piotrek8008
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 04 lip 2010, 14:53

Post autor: piotrek8008 » 30 sty 2012, 15:42

Przerabiałem ten temat u siebie, co prawda silnik AAD, ale nastawnik ten sam.
Jedynym sposobem jest wymiana tego ustrojstwa.
Najszybciej chyba na allegro można to dostać. Koszt ok 200 zł.
U mnie też przepuszczał paliwo od strony rozdzielacza. Rozszczelnił się na połączeniu plastikowej obudowy i mosiężnego "wnętrza", chyba ze starości. Nie pomagała wymiana oringów. Tylko wymiana na sprawny.
Objawy miałem podobne, falowanie obrotów, gaśnięcie, spadek mocy, ciężko odpalał no i smród paliwa w środku. Po wymianie jak ręką odjął. Z tym że nie mam LPG.

Pozdrawiam

Gibon84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 11 lis 2010, 21:26

Post autor: Gibon84 » 30 sty 2012, 17:52

Na całym allegro znalazłem tylko jedną aukcje i to tą z której sobie zapożyczyłem obrazek. O to ona:
http://allegro.pl/audi-b4-2-0-2-3-regulator-zawor-cisnienia-paliwa-i2073033589.html

będzie pasować to ?? bo na szrocie nie idzie tego dostać a bynajmniej na Kończycach gdzie są dwa. a chce to kupić jak najszybciej i mieć spokój :)

[ Dodano: 2012-01-30, 18:30 ]
to jak panowie podejdzie czy nie :P bo ja nie mam bladego pojęcia o tym :)

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 30 sty 2012, 21:10

no napisal koles ze do ng, najlepiej porownac nr

Awatar użytkownika
eNn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 124
Rejestracja: 31 paź 2010, 21:41
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: eNn » 30 sty 2012, 21:17

Tak jak napisał subratri, powinien pasować ale dla świętego spokoju sprawdziłbym oznaczenie bo są różne końcówki. Jeżeli cię to zainteresuje to znam osobę która ma na sprzedaż taki nastawnik od ng (rozsądniejsza cena niż ta z aukcji).

Pozdrawiam

piotrek8008
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 04 lip 2010, 14:53

Post autor: piotrek8008 » 30 sty 2012, 22:39

Wg ETKI nastawnik do silników NG, 3A, 6A i AAD ma ten sam numer, więc to ta sama część.
Musi pasować.

Gibon84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 11 lis 2010, 21:26

Post autor: Gibon84 » 31 sty 2012, 14:41

ok zakupiłem go :) zobaczymy czy znikną problemy, które teraz mają miejsce :)

[ Dodano: 2012-01-31, 19:35 ]
wczoraj go już kupiłem na ryzyk fizyk i widzę, że gość dopiero dziś się późnym popołudniem zalogował do sklepu... mam nadzieję, że nie będę czekał wieczność na tą część, bo paliwo wydostaje się dość mocno i boje się spięcia :/

eNn dzięki za propozycję ale się już wczoraj przed twoim postem zdecydowałem na zakup na allegro...

Poziek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 16 sie 2011, 11:20

Post autor: Poziek » 03 lut 2012, 14:47

Gibon wymieniłeś już ten nastawnik ? Przyniosło efekt ?

Gibon84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 11 lis 2010, 21:26

Post autor: Gibon84 » 03 lut 2012, 14:51

Dziś przyszedł tak więc jutro lub poniedziałek będzie wymieniany i dam znać czy dało to coś :)

[ Dodano: 2012-02-06, 20:29 ]
heh jak to mam pecha naprawdę. Założyłem dziś go i napierdziela z niego benzyna jak cholera. podobno to wina tych uszczelek. Jutro będę jechał szukać grubszych i oby to się uszczelniło bo naprawdę ale już wysiadam. doszedł mi problem z wałem i już nie daje rady :( jutro napisze czy udało mi się to uszczelnić.

[ Dodano: 2012-02-07, 19:16 ]
a więc Panowie mam ciekawe info :) kupiłem te uszczelki, przykręcam ten nowy nastawnik odpalam i nie cieknie, gazu i nie cieknie ale... no właśnie jest ale bo auto znowu zaczyna się dusić, jest słaby i ogólnie wszystko to co było przed wymianą. Pochylam się nad silnikiem w celu rozpłakania się i patrze przed moimi oczyma z 3 przewodu od świecy od przodu widzę iskrę, nagle kolejną potem trzecią. Na chwile ustało a auto nawet wlazło na swoje obroty.

Czy to może być aż tak banalnie proste, że wszystkie objawy jakie mam to wina przebicia na jednym przewodzie ?? i dlaczego nie pomyślałem o tym znacznie wcześniej :)

[ Dodano: 2012-02-19, 19:36 ]
OK panowie to podzielę się bo doszedłem w końcu co było nie tak i problem został rozwiązany...

przyczyną wszystkich problemów nie był ten regulator, który co prawda ciekł benzyną, ale SONDA LAMBDA, która była wymieniana przed świętami BN :) wsadzili mi jakieś gówno nie wiadomo skąd i dlatego takie problemy miałem :) teraz mam nową za 380 zł i autko chodzi jak nówka można powiedzieć i na LPG i Pb :) tak się ucieszyłem z rozwiązanego problemu, że poszalałem trochę autkiem i UWAGA... chłodnica mi poszła u góry na tym plastiku czarnym :P ale mi para silnik ładnie oczyściła :D przez własną głupotę zrobiłem sobie nowy wydatek no ale nowa 320 zł więc wymieniłem na nówkę zamiast używki i jest gitara.

Pozdrawiam wszystkich :)

marcinek123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 28 cze 2012, 22:08

Post autor: marcinek123 » 30 cze 2012, 12:22

kupił bym regulator ciśnienia paliwa do audi 2.3 e ma kto takie coś na sprzedasz

sebastiank
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 02 sie 2012, 11:52
Lokalizacja: zamosc

Post autor: sebastiank » 03 sie 2012, 13:18

marcinek123, witam posiadam ta czesc jednak musial bys ja sprawdzic dzialala bez zarzutu ale swoje juz lezy

Gibon84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 11 lis 2010, 21:26

Post autor: Gibon84 » 27 sty 2013, 19:39

Hejka ma ktoś na zbyciu takie nastawnik ? mój zaczął wywalać paliwo i to nie wina oringów :(

Audi 90 B3 NG 136 KM :-) jestem autorem tego tematu :)

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 28 sty 2013, 12:05

Podaj numer ze swojego to Ci sprawdzę

Gibon84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 11 lis 2010, 21:26

Post autor: Gibon84 » 29 sty 2013, 16:10

nie wiem czy to ten numer, ale to jedyny jaki znajdujesz się na tej części:

BOSCH
2437020909

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl