[B4 1.9TDI 1Z] Filtr paliwa w 1.9tdi, montaż, budowa.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Dobry patent z tym filtrem paliwa, w przyszłym roku będę zmieniał filtr paliwa to taki kupię. Mam pytanko, może banalne ale wolę się upewnić.
Na przewodzie z filtra do pompy zasilanie (ten grubszy 8mm) dałem przed samą pompą zaworek zwrotny jak na zdjęciu nr. 1 strzałką w kierunku pompy. ale pękł mi ten o nr 070129530B (foto nr 3)ten za filtrem i pominąłem go. A i ten co na foto nr 2 jest to w jakim kierunku powinna iść strzałka bo ja mam zamontowany chyba źle w kierunku od filtra do pompy.
Dziś kupiłem przez portal aukcyjny ta gruszkę i zamontuję ją w miejscu gdzie mam ten zaworek zwrotny (nr1 na foto) a jego może wstawię w to miejsce gdzie powinien być ten zaworek co dziś połamałem. Dobrze kombinuję? dziękuję za cierpliwość i odpowiedzi/podpowiedzi
Na przewodzie z filtra do pompy zasilanie (ten grubszy 8mm) dałem przed samą pompą zaworek zwrotny jak na zdjęciu nr. 1 strzałką w kierunku pompy. ale pękł mi ten o nr 070129530B (foto nr 3)ten za filtrem i pominąłem go. A i ten co na foto nr 2 jest to w jakim kierunku powinna iść strzałka bo ja mam zamontowany chyba źle w kierunku od filtra do pompy.
Dziś kupiłem przez portal aukcyjny ta gruszkę i zamontuję ją w miejscu gdzie mam ten zaworek zwrotny (nr1 na foto) a jego może wstawię w to miejsce gdzie powinien być ten zaworek co dziś połamałem. Dobrze kombinuję? dziękuję za cierpliwość i odpowiedzi/podpowiedzi
Dobrze ,że napisałeś bo ja ją chciałem wpiąć między filtrem a pompą, dzięki za cenna uwagęsowa_81 pisze:skoti, tą gruszkę (pompkę) którą kupiłeś zamontuj na przewodzie który idzie z baku do filtra.
Ona ma w sobie zaworek zwrotny (paliwo nie będzie Ci uciekało),a zarazem pompując nią,łatwo zalejesz nowy filtr paliwa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wszystkie te nasze ori i im podobne z vw filtry ,o kant du..y rozbić ... uparcie pchali to niepraktyczne i drogie badziewie w metalowej puszce jeszcze po 2000 roku ...tymczasem inni producenci do swoich diesli dawno już montowali filtry z elektrycznym podgrzewaczem ,z wejsciem i wyjściem ,a nie z jakimś beznadziejnym i niczego nie podgrzewającym podgrzewaczem ,który nie dość że powodował notoryczne problemy z łapaniem powietrza , to nigdy nie był w stanie ogrzać paliwa żeby nie zamarzło ,o czym się przekonałem swego czasu przy -20 stopniach ...jego beznadziejna zasada działania to skutecznie uniemożliwia ,także nie łudżcie się że ten podgrzewacz wam coś podgrzeje Tak wiec panowie jak chcecie sobie założyć jakiś normalny filtr do diesla ,który naprawdę podgrzewa paliwo i nawet na letnim nie stanie wam ono w filtrze ,bo jest grzane elektrycznie i od razu ,to zakupcie sobie cały filtr od opla dti czy renówki ,można kupić w granicach 50zł ...wkład do takiego filtra kosztuje juz od 18 zł .Pasuje w miejsce po ori po odcięciu wzmocnień na obudowie ,wklejałem tu gdzieś w podobnym temacie jak wygląda...A co do dodatkowych zaworków zwrotnych to jak wszystko jest szczelne to są zbędne i założenie ich na nic się nie zda jak nie znajdziemy nieszczelności ...tu nic nie oszuka się zaworkiemskoti pisze:Dobry patent z tym filtrem paliwa, w przyszłym roku będę zmieniał filtr paliwa to taki kupię.