Zobacz przekaźnik nr: 10
Jeśli masz lpg sprawdź podłączenie przekaźnika odcinającego pompę paliwa przy pracy na lpg.
Zobaczy czy w momencie gdy pompa powinna chodzić (tuż po włączeniu zapłonu podczas kręcenia rozrusznikiem) na bezpieczniku 13 pojawia się +12V. Jeśli tak to trzeba przejść pod skrzynkę bezpieczników
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... bbd9c.html i na kostce B styk 87f sprawdzić czy się pojawia napięcie, wtedy znaczy że kabel między skrzynką a pompką jest uszkodzony. Jeśli prąd ginie już na bezpieczniku 13 to musi być coś z przekaźnikiem pompy albo uszkodzona jakaś ścieżka wewnątrz skrzynki bezpieczników. Albo jeszcze coś czego nie wymieniłem.
Sprawdź masę dochodzącą do pompki oraz czy nie skorodowały konektory podłączane do pompki. Może masz jeszcze jakieś zabezpieczenie antykradzieżowe.