Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi coupe by Vigo - V8 ABZ sezon 2016 :)

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 14 sty 2012, 17:54

Ktoś się kiedyś potknie o tą rurę przechodząc za Coupetą :D

Awatar użytkownika
Fanthom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 638
Rejestracja: 26 maja 2010, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Fanthom » 14 sty 2012, 17:58

Hehe no troszke Łukaszowi wystaje^^...Ale spokojnie bedzie V8 to bedzie i jakis Profi wydech :mrgreen:

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 14 sty 2012, 18:12

Fanthom pisze:Hehe no troszke Łukaszowi wystaje^^...Ale spokojnie bedzie V8 to bedzie i jakis Profi wydech :mrgreen:
Tutaj racja, nie robię z tym nic bo tak jak wcześniej pisałem, cały układ się zmieni i koniec będzie albo przelot okrągły dla lepszego odprowadzenia z silencerem, albo tak np 2x90 :)

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 14 sty 2012, 18:39

Będzie odlotowa fura. Tylko żeby wydech byl głośny :P

Awatar użytkownika
Fanthom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 638
Rejestracja: 26 maja 2010, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Fanthom » 14 sty 2012, 18:42

2x90 bedzie pieknie wyglądać:)
Ross pisze:Tylko żeby wydech byl głośny :P
taaa najpierw slychac potem...dlugo dlugo nic i potem dopiero widac:P

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 17 sty 2012, 22:48

A dlaczego miałby być głośny? ma być słychać V8 a nie pierdzący wydech jak u hondziarzy... nie róbmy wiochy z audiczek:P Panowie!!

A tak na marginesie dzisiaj wzięło mnie coś na czyszczenie głowicy... i powiem tylko tyle - masakra!!!! niby trochę nagaru a ręce odpadają:/

Zaczęło się od jednych zaworów:
Obrazek

Efekt po dość intensywnej pracy nie był aż tak zadziwiający:
Obrazek
no ale to dopiero początek, bo jeszcze czeka rozbieranie całości, polerowanie kanałów i później planowanie głowic....

A tak wyglądały obydwie, bo druga "zmora" jeszcze czeka nie ruszona:
Obrazek

Przy okazji złożyłem kolektor ssący wraz z przepustnicą itp, przepchałem króćce od podciśnienia i wyciąłem nowe uszczelki na wzór tych ori, i zacząłem rzeźbę mocowania na alternator, ale bez oryginalnego filtra oleju:
Obrazek Obrazek

Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Fanthom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 638
Rejestracja: 26 maja 2010, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Fanthom » 18 sty 2012, 00:25

Jeżeli ten silnik po skreceniu nie wypluje serii co do 1KM to zrzucam swoja audice do Odry 8-) :!:


Piekna robota!

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 18 sty 2012, 08:58

Szczerze? Liczę, że chociaż na 250ps to min da się uzyskać, ale zobaczymy, kwestia czasu i $, głowice jednak pójdą do obróbki dopiero jakoś w okolicach maja, do tej pory powinno już być wszystko przygotowane. Natomiast od połowy kwietnia mam miesiąc wolnego i wtedy biorę się za wyjęcie silnika z coupe, przekładkę do 90tki i wyjmuję to co potrzebne z 90tki do coupe i dopiero się zacznie:P Nadal jednak nie udało mi się rozpracować układu z 90tki bez serwa.... :/

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 27 sty 2012, 16:27

Kolejne etapy prac trwają... co prawda trochę powoli ale wiadomo pogoda itp, poza tym kolekcjonować trzeba $, na większe zakupy części jednorazowo...

Ostatnio opróżniłem blok z wszelkiego rodzaju płynów i pomyślałem, że przy okazji warto zajrzeć od dołu...
Obrazek Obrazek Obrazek

Pompa olejowa ma naprawdę imponujące rozmiary:D

Również wyczyściłem powierzchnię od strony głowic, żeby sprawdzić czy nie ma ubytków na bloku;
Obrazek Obrazek

No i skończyłem rzeźbę z mocowaniem alternatora, które umożliwi dojście do kanału wodnego oraz do kanałów olejowych pod customowe mocowanie filtra i chłodnicy:
Obrazek Obrazek Obrazek

Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 27 sty 2012, 17:34

byłem dzisiaj, widziałem :) zimno jak nie wiem, ale Łukasz dzielnie robi :)
pozdrawiam !

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 06 lut 2012, 21:33

Zima... zima i końca coś nie widać, ale praca musi jakoś iść do przodu. No więc grzejnik do garażu, ciepłe ubranie i jazda... wziąłem się konkretnie za rozbiórkę głowicy. I muszę przyznać, że jestem pozytywnie zaskoczony puki co...

Na początek do zdjęcia oczywiście zewnętrzne elementy oraz wałki wraz z łańcuszkiem:
Obrazek

Tutaj widok szklanek po zdjęciu wałków:
Obrazek Obrazek

Po wyjęciu szklanek zastosowałem taki mały patent własnej roboty do bezproblemowego wyciągania zamków zaworowych:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

A tutaj już zamki na próbę wyjęte oraz zawory ssący i wydechowy:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Stan zaworów przyprawił mi uśmiech na twarzy jak i to co zobaczyłem pod nimi w głowicy (wiadomo, że w wydechowym nagar będzie praktycznie zawsze, ale tu ilości są naprawdę niewielkie). Jedynie co mnie zdziwiło to, że w zaworach były jedynie duże sprężyny pod talerzykami. W VW które robiłem osobiście spotykałem się z dużymi sprężynami w których były jeszcze małe... No, ale wracając to jutro wyciągam resztę zaworów, uszczelniacze i biorę się za czyszczenie kanałów a potem za polerkę wewnątrz kanałów.

PS aha zapomniałbym:D w drodze do mnie jest komplet wtryskiwaczy szarych, tzn tych z S8 265kW o wydajności 200cc :D tak, żeby się na przyszłość autko nie muliło:P

Pozdrawiam!!

Awatar użytkownika
Fanthom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 638
Rejestracja: 26 maja 2010, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Fanthom » 08 lut 2012, 19:26

Cos czuje że Cupeja szybko zacznie Ci sie mulic xD

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 16 lut 2012, 19:10

Ruszyłem się dzisiaj trochę pogrzebać w garażu... i powiem tylko jedno... nie dziwi mnie to, że takie są ceny za obróbki głowić, polerowania kanałów itp...

Obrazek Obrazek Obrazek

Jak widać na pierwszym zdjęciu (tym podświetlonym) komora z prawej jest już wstępnie obrobiona. Wybrane jest dość sporo materiału ze ścianek, usunięte są wszelkie łączenia odlewów i wszystko co kanciaste zostało wygładzone. W kanałach ssących będzie zrobiona polerka, ale już mnie to przeraża ile to czasu pochłonie i odcisków:P Ogólnie w ssących można więcej zaokrągleń wyprowadzić itp niż w kanałach wydechowych. Te zostaną tak jak na zdjęciu ostatnim widać wyczyszczone i lekko przepolerowane, bo ciężko tam palce zmieścić.

Również przerobiłem listwę wtryskową pod wtryski od S8, zostało mi tylko dorobić mocowania na śruby, bo całość musiała usiąść niżej o jakieś 5 mm.

Obrazek Obrazek Obrazek

Mam tylko nadzieję, że starczy mi cierpliwości do obróbki głowic, bo jak na razie to jedna leży jeszcze nie ruszona:/

Pozdrawiam!!

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 16 lut 2012, 19:18

Dobre podejście masz przynajmniej. A robota pracochłonna co poradzisz. Opłaci się pewno :-)

Awatar użytkownika
Trooky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 337
Rejestracja: 06 kwie 2008, 13:25
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Trooky » 18 lut 2012, 17:56

Wariat jesteś i tyle <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl