[B3 1.6td 1991r] - Ogromne spalanie
[B3 1.6td 1991r] - Ogromne spalanie
Witam. Pare dni temu wyrwalem B3 ktore stalo 2 lata nie ruszane nie odpalane z 35litrami ropki w baku. Po naladowaniu akumulatora odpalil bez problemu. Wykosztowalem sie na uklad hamulcowy i niestety po testach okazala sie wielka tragedia. Zrobilem 90 km autkiem dla testu i w tej chwili wskazowka pokazuje pierwsza kreske rezerwy. Ogladalem wszystkie przewody, bak, filtr szukajac wycieku. Niestety nic nie znalazlem. Nie kopci a autko jest bardzo zwawe. Nie mam nawet pomyslu od czego zaczac. Bo to chyba nie realne zeby ten silnik tyle palil? Moze ktos mial podobny problem? Prosze o pomoc.
pozdrawiam Michal
pozdrawiam Michal
Ostatnio zmieniony 25 lut 2012, 08:29 przez kelahcim6, łącznie zmieniany 1 raz.
kelahcim6 pisze:Jutro bede mial pompke to zleje wszystko co sie da z baku zaleje 5 litrow i bede jezdzil az stanie. Jakiego dystansu powinienem sie spodziewac przy spokojnej jezdzie?
100km :mrgreen: ale to sytuacja idealna, a taką cięzko uzyskać (rozgrzany silnik, jazda w trasie, nie zastane bębny i tarcze, dobre cisnienie w oponach) itp itd.
Stare paliwo najłatwiej spuscic na kanale wchodząc pod auto i ściagąjąc ten grubszy wężyk wchodzący dołem do baku, wtedy zleci wszystko.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Nie próbuj jeździć aż stanie !
W Dieslu coś takiego kończy się zapowietrzeniem pompy wtryskowej i wtedy życzę powodzenia przy odpalaniu <zly>
Oczywiście odpalić się da, ale najpierw trzeba odpowietrzyć pompę poprzez poluzowanie rurek przy wtryskach i wykręcenie śruby centralnej
Ogólnie to duuużo zbędnej roboty <ok>
W Dieslu coś takiego kończy się zapowietrzeniem pompy wtryskowej i wtedy życzę powodzenia przy odpalaniu <zly>
Oczywiście odpalić się da, ale najpierw trzeba odpowietrzyć pompę poprzez poluzowanie rurek przy wtryskach i wykręcenie śruby centralnej
Ogólnie to duuużo zbędnej roboty <ok>
W B3 jest pompa rotacyjna więc sama się odpowietrzy bez luzowania żadnych przewodów. Oczywiście jeżeli poluzujemy przewód wtryskowy na 1 zyl. to szybciej się odpowietrzy ale ogólnie takiej potrzeby nie ma.pawelrybak15 pisze:Nie próbuj jeździć aż stanie !
W Dieslu coś takiego kończy się zapowietrzeniem pompy wtryskowej i wtedy życzę powodzenia przy odpalaniu <zly>
Oczywiście odpalić się da, ale najpierw trzeba odpowietrzyć pompę poprzez poluzowanie rurek przy wtryskach i wykręcenie śruby centralnej
Ogólnie to duuużo zbędnej roboty <ok>
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Dokładnie, aczkolwiek moje B3 nie miało najmniejszego problemu z odpowietrzeniem. Paliwa brakło mi ze 3 razy. Zalałem, zakręciłem dwa razy i do przodu.slawe1983 pisze:W B3 jest pompa rotacyjna więc sama się odpowietrzy bez luzowania żadnych przewodów. Oczywiście jeżeli poluzujemy przewód wtryskowy na 1 zyl. to szybciej się odpowietrzy ale ogólnie takiej potrzeby nie ma.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt: