[b4 1.9 td] utrzymuje około 94 c
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Jak byś jedną ręką pisał a na drugiej usypiał dziecko tez byś głupoty pisał <ok> Ale to nie zmienia faktu że dużo pali <ok> ale druga sprawa to kolego powinieneś na początku napisać jakie odcinki robisz i czy po mieście czy w trasie.Wtedy będziemy więcej wiedzieć.Jak w mieście i krótkie odcinki to może palić ponad 7 kolo 8.Jak dawka jest źle ustawiona tez może więcej łykać.Wszytko trzeba sprawdzić a później się zastanawiać...Karol_90 pisze:Kolego matematyka się kłania, spalanie wynosi dokładnie 60/7=8,57l a nie ponad 11.
Ostatnio zmieniony 23 lut 2012, 19:50 przez hudy, łącznie zmieniany 1 raz.
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
a z tym korkiem to dokręcasz go z czuciem czy na chama bo w wielu samochodach spotkałem się z tym że układ świrował jak się za mocno korek przykręciło.Ale myślę że u ciebie jest wszytko ok bo już dawno by ci węże porozrywało jak by za duże ciśnienie się robiło.Sprawdź jeszcze czy na włączonym silniku nie pojawiają się bąbelki powietrza w zbiorniczku...
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
chodziło mi raczej o odcinki kilku km gdzie silnik nie osiąga jeszcze temperatury pracy.A co do dawki to ustawia się ją śruba na pompie wtryskowej.tu trochę możesz o tym poczytać: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0