Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 td] utrzymuje około 94 c

zwierzak213a2

Post autor: zwierzak213a2 » 23 lut 2012, 18:11

predzej ci waz rozerwie niz pompe :-P

Siwy232
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 147
Rejestracja: 30 sie 2011, 14:10
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Siwy232 » 23 lut 2012, 19:03

Przejechałem teraz około 25 km na nowym i sa twarde ;/ na nowym korku

zwierzak213a2

Post autor: zwierzak213a2 » 23 lut 2012, 19:28

to jezdzij dalej . mozesz powoli odkrecic korek i po sciskac weze zeby przegonic ewentualne siedziace w nich powietrze . u mnie weze przy temp 90 stopni sa twarde jak cholera i jezdzi :-P

Siwy232
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 147
Rejestracja: 30 sie 2011, 14:10
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Siwy232 » 23 lut 2012, 19:38

No własnie nie chce uszkodzic nic :) a pytam sie na forum bo mam 18 lat i nie zarabiam :-?

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 23 lut 2012, 19:42

Karol_90 pisze:Kolego matematyka się kłania, spalanie wynosi dokładnie 60/7=8,57l a nie ponad 11.
Jak byś jedną ręką pisał a na drugiej usypiał dziecko tez byś głupoty pisał <ok> Ale to nie zmienia faktu że dużo pali <ok> ale druga sprawa to kolego powinieneś na początku napisać jakie odcinki robisz i czy po mieście czy w trasie.Wtedy będziemy więcej wiedzieć.Jak w mieście i krótkie odcinki to może palić ponad 7 kolo 8.Jak dawka jest źle ustawiona tez może więcej łykać.Wszytko trzeba sprawdzić a później się zastanawiać...
Ostatnio zmieniony 23 lut 2012, 19:50 przez hudy, łącznie zmieniany 1 raz.

Siwy232
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 147
Rejestracja: 30 sie 2011, 14:10
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Siwy232 » 23 lut 2012, 19:44

sie nic nie stało ; <ok>

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 23 lut 2012, 19:52

a z tym korkiem to dokręcasz go z czuciem czy na chama bo w wielu samochodach spotkałem się z tym że układ świrował jak się za mocno korek przykręciło.Ale myślę że u ciebie jest wszytko ok bo już dawno by ci węże porozrywało jak by za duże ciśnienie się robiło.Sprawdź jeszcze czy na włączonym silniku nie pojawiają się bąbelki powietrza w zbiorniczku...

Siwy232
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 147
Rejestracja: 30 sie 2011, 14:10
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Siwy232 » 23 lut 2012, 20:28

jutro sprawdze a duże musza byc czy jak to bedzie wygladac ?? Odcinki rozne robie czasami do poznania mam 60, czasami koło 30 z postojami ,no dosyc mocno dokrecam :-|

[ Dodano: 2012-02-23, 20:30 ]
a ciezko ustawia sie dawke czy trzeba do warszatu ?? :?:

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 23 lut 2012, 21:19

chodziło mi raczej o odcinki kilku km gdzie silnik nie osiąga jeszcze temperatury pracy.A co do dawki to ustawia się ją śruba na pompie wtryskowej.tu trochę możesz o tym poczytać: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0

Siwy232
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 147
Rejestracja: 30 sie 2011, 14:10
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Siwy232 » 23 lut 2012, 21:49

dzięki :-P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl