Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 all]mtdi czy pierburg

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 26 lut 2012, 14:12

MUNIOR pisze:Zgadzam się z tym ,pod warunkiem że włąścicielowi nie zależy żeby to normalnie jeżdziło .Bo nie ma się co oszukiwać ,na ori pompie z AAZ z tłoczkiem 9 mm ,będzie się odpychał jak 1,9 D ,albo i gorzej ...jedyna zaleta to małe spalanie i koszt tej operacji ,bo sprowadza się on do ewentualnego zakupy pompy i wyrzeżbienia pedału gazu na linkę ....wiem wiem ,zaraz arwam, napisze że można z tego zrobić potwora ,który zwija asfalt na trzecim biegu
w TDI przed takimi efektani bronią cię ori wtryskiwacze. ale jak przerobisz dźwignię dozownika to nawet na pompie z AAZ'a już sobie auto przyjemnie poczyna.
i spokojnie jak się ned tą pompą pobawisz to objedziesz ori TDI

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 26 lut 2012, 14:20

Tak samo nie zrobi sobie przekładki przeciętny użytkownik swapa na pierburga.
Złożyć pompe na większym tłokorozdzielaczu i seryjne 90km zostaje.

Nie ma sie co oszukiwać przekłądka pierburga to ok 1000zł w tych pieniądzach robi się mTDi zmieniasz wtryski i masz prawie bezawaryjna jazde

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 26 lut 2012, 14:27

kyjo pisze:Tak samo nie zrobi sobie przekładki przeciętny użytkownik swapa na pierburga.
Złożyć pompe na większym tłokorozdzielaczu i seryjne 90km zostaje.
Niestety sam tłokorozdzielacz nie wystarczy żeby to miało 90 koni ,spytaj arwam-a, poza tym wracamy do punktu wyjscia ,bo nawet tego ,też nie zrobi sobie większość przeciętnych użytkowników ;-)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 26 lut 2012, 14:39

To też przy kwocie 600zł przy mTDI miałem na myśli to, że kupimy już ogarniętą pompę pod mTDI <ok>

Awatar użytkownika
sylwek28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 08 kwie 2008, 13:18

Post autor: sylwek28 » 26 lut 2012, 15:28

..czy oby 600zł wystarczy??

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 27 lut 2012, 19:02

dyskusja widzę się rozkręciła.Znajomy podesłał mi kilka materiałów na temat mtdi.niektórzy tam piszą że z takiego silniczka jak my mamy można przy odpowiedniej modyfikacji pompy, wrzuceniu większych wtrysków itp wyciągnąć spokojnie 130-140 KM.moim znaniem trochę za dużo no ale może się mylę.Jak to w końcu jest da się z takiego mtdi wyciągnąć więcej niż te seryjne 90KM??

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 27 lut 2012, 19:40

hudy pisze:Jak to w końcu jest da się z takiego mtdi wyciągnąć więcej niż te seryjne 90KM??
No baaa <ok> Przy mechanicznych pompach dopiero zaczyna się zabawa i kręcenie <ok>
Tłoczek 11mm, inny dozownik, dobre ustawienie, wtryski inne i 130KM spokojnie pęka.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 27 lut 2012, 19:57

tylko jak wtedy jest ze spalaniem?/ pewnie wir w baku <ok>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 27 lut 2012, 20:48

hudy pisze:tylko jak wtedy jest ze spalaniem?/ pewnie wir w baku <ok>
Przytoczę słowa Arwama bo bardzo dobitnie n-ty raz na to odpowiedział ;-)
jak czytam takie pierdoły to mi się nóż w kieszeni otwiera.
jak jeździsz normalnie to spalanie jestna takim samym poziomie jak przed modami lub nawet mniejsze. chyba że cały czas czy masz gdzie czy nie deptasz do spodu.

ja w poprzednim TD miałem spalanie rzędu 4.5-5.5l/100km w trasie w zależności od nogi. jakoś nie narzekam teraz mam spalanie rzędu 5-6l i też nie narzekam na nie , za to na trakcję tak

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 27 lut 2012, 23:24

hudy pisze:Znajomy podesłał mi kilka materiałów na temat mtdi.niektórzy tam piszą że z takiego silniczka jak my mamy można przy odpowiedniej modyfikacji pompy, wrzuceniu większych wtrysków itp wyciągnąć spokojnie 130-140 KM.moim znaniem trochę za dużo no ale może się mylę
Jeden koleś z forum golfa z silnika 1,6TD wydusił trochę ponad 170KM a ty tu wątpisz czy da się wydusić 140KM z silnika o większej pojemności :-P

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 28 lut 2012, 00:03

Labiel pisze:
hudy pisze:Znajomy podesłał mi kilka materiałów na temat mtdi.niektórzy tam piszą że z takiego silniczka jak my mamy można przy odpowiedniej modyfikacji pompy, wrzuceniu większych wtrysków itp wyciągnąć spokojnie 130-140 KM.moim znaniem trochę za dużo no ale może się mylę
Jeden koleś z forum golfa z silnika 1,6TD wydusił trochę ponad 170KM a ty tu wątpisz czy da się wydusić 140KM z silnika o większej pojemności :-P
i robi remont co 30 tys <lol>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 28 lut 2012, 06:13

duo pisze:
Labiel pisze:
hudy pisze:Znajomy podesłał mi kilka materiałów na temat mtdi.niektórzy tam piszą że z takiego silniczka jak my mamy można przy odpowiedniej modyfikacji pompy, wrzuceniu większych wtrysków itp wyciągnąć spokojnie 130-140 KM.moim znaniem trochę za dużo no ale może się mylę
Jeden koleś z forum golfa z silnika 1,6TD wydusił trochę ponad 170KM a ty tu wątpisz czy da się wydusić 140KM z silnika o większej pojemności :-P
i robi remont co 30 tys <lol>
Jeszcze 30 tys nie przejechał :mrgreen: Ale przed modami zrobił remont.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 28 lut 2012, 11:11

duo pisze:i robi remont co 30 tys
Oj tam, oj tam. Szczegółów się czepiacie :-P

Awatar użytkownika
knychu11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 133
Rejestracja: 25 lis 2010, 13:37
Lokalizacja: Bardo/Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: knychu11 » 01 mar 2012, 09:50

A słyszał ktoś bodź robił lub widział żeby w M-TDI była turbina ze zmienna geometria ?
Czy to raczej nie wypał by był ? :->

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 01 mar 2012, 17:41

Słyszał.. ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl