Audi coupe by Vigo - V8 ABZ sezon 2016 :)
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Panowie mam dwa szybkie pytania:D
Po pierwsze gdzie dorobić takie tuleje jak na zdjęciu do sań przednich? Muszę mieć na sztywno jeśli silnik ma się na tym oprzeć. A nie wiem czy na zasadzie tulejek ori dać komuś to do wytoczenia, czy można to gdzieś kupić?
Po drugie: coraz bardziej się przekonuję do tego, że skrzynia automat może wytrzymać jedynie parę pierwszych startów i w pogotowiu lepiej mieć holowanie:/, ale znalazłem na motorgeek.com coś ciekawego:
Skrzynia 6 biegowa co prawda manual ale pod ośkę, ta sama z oznaczeniem 02X jest pod quattro. Skrzynia z tego co pisali na tamtym forum według producenta wytrzyma 330NM jednak tam niby jeździ w autach z większym momentem:) Znalazłem taką na alledrogo i o dziwo nie drogo:P bo za 1tys zl...
Czy ktoś zna może skrzynie z diesla automaty najlepiej z tiptronic które by podeszły pod V8??? Szukam różnych ewentualność, może nawet z przeróbką na "Q" bo tak jak pisałem mogę to robić dwa lata ale ma być efekt a nie lipa:P
Pozdrawiam!
Po pierwsze gdzie dorobić takie tuleje jak na zdjęciu do sań przednich? Muszę mieć na sztywno jeśli silnik ma się na tym oprzeć. A nie wiem czy na zasadzie tulejek ori dać komuś to do wytoczenia, czy można to gdzieś kupić?
Po drugie: coraz bardziej się przekonuję do tego, że skrzynia automat może wytrzymać jedynie parę pierwszych startów i w pogotowiu lepiej mieć holowanie:/, ale znalazłem na motorgeek.com coś ciekawego:
Skrzynia 6 biegowa co prawda manual ale pod ośkę, ta sama z oznaczeniem 02X jest pod quattro. Skrzynia z tego co pisali na tamtym forum według producenta wytrzyma 330NM jednak tam niby jeździ w autach z większym momentem:) Znalazłem taką na alledrogo i o dziwo nie drogo:P bo za 1tys zl...
Czy ktoś zna może skrzynie z diesla automaty najlepiej z tiptronic które by podeszły pod V8??? Szukam różnych ewentualność, może nawet z przeróbką na "Q" bo tak jak pisałem mogę to robić dwa lata ale ma być efekt a nie lipa:P
Pozdrawiam!
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Panowie ratunku!!! poszukuję pin-out do sterownika silnika abz - nr sterownika 4D0 907 557 J. Schemat który miałem jest g.... wart. A samej rozpiski pinów nigdzie nie mogę znaleźć:( cały dzień dzisiaj siedziałem i kombinowałem, bo uparłem się, żeby wyłączyć immo we własnym zakresie.. i lipa, zrobiłem sobie rozpiskę wyprowadzeń kostek ale na nic to się zdało na dobrą sprawę:/
Czarna kostka T10a
1 - Red - positive "30" +
2 -
3 - brown G82 - Coolant temperature sender - engine outlet
4 - green/black - S115 - Ignition coil terminal 15 fuse (20A)
5 -
6 - grey/yellow G82 - Coolant temperature sender - engine outlet
7 -
10- grey - F1 - Oil pressure switch ???
Brązowa T6e
1-black/yellow - F125 - Multi-function switch
2-green/brown - J17 - Fuel pump relay z A4
3-brown - Earth connection -1-, in engine compartment wiring harness
4-brown - Earth connection -1-, in engine compartment wiring harness
6-green/black - J362 - Immobilizer control unit z A7
Niebieska T10
2-white/yellow - G22 - Speedometer sender
3-green/red - Connection (diagnosis wire K), in dash panel wiring harness
4-black/red - Connection (lambda probe heating),in Motronic wiring harness
5-yellow/green - ????????????????
8-grey - F125 - Multi-function switch ???
Żółta T10b
1-brown - Earth connection, in gearbox wiring harness (masa z wiązki od skrzyni)
2-red/black - ?????????
4-yellow/green - ?????????
5-grey/purple - ?????????
6-brown/black - ?????????
7-yellow/blue - ?????????
8-purple/black - ?????????
9-black/white - ze sterownika J217 - Automatic gearbox control unit
10-white/purple-
Na dobrą sprawę już zgłupiałem co i jak
Czarna kostka T10a
1 - Red - positive "30" +
2 -
3 - brown G82 - Coolant temperature sender - engine outlet
4 - green/black - S115 - Ignition coil terminal 15 fuse (20A)
5 -
6 - grey/yellow G82 - Coolant temperature sender - engine outlet
7 -
10- grey - F1 - Oil pressure switch ???
Brązowa T6e
1-black/yellow - F125 - Multi-function switch
2-green/brown - J17 - Fuel pump relay z A4
3-brown - Earth connection -1-, in engine compartment wiring harness
4-brown - Earth connection -1-, in engine compartment wiring harness
6-green/black - J362 - Immobilizer control unit z A7
Niebieska T10
2-white/yellow - G22 - Speedometer sender
3-green/red - Connection (diagnosis wire K), in dash panel wiring harness
4-black/red - Connection (lambda probe heating),in Motronic wiring harness
5-yellow/green - ????????????????
8-grey - F125 - Multi-function switch ???
Żółta T10b
1-brown - Earth connection, in gearbox wiring harness (masa z wiązki od skrzyni)
2-red/black - ?????????
4-yellow/green - ?????????
5-grey/purple - ?????????
6-brown/black - ?????????
7-yellow/blue - ?????????
8-purple/black - ?????????
9-black/white - ze sterownika J217 - Automatic gearbox control unit
10-white/purple-
Na dobrą sprawę już zgłupiałem co i jak
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Wiosna się pojawiła chyba już na dobre... więc coupe wyjechało z garażu...
Przy okazji zająłem się tematem wymiany uszczelki pod klawiaturą przy 7a w 90tce, ciężki temat był z odkręcaniem kolektora:P
Później wrzucę resztę zdjęć jak 7a wygląda w środku bo dzisiaj czeka mnie dalsza część zabawy...
Widok 7a z rozebraną górą:) nic nie powiem, bo w ładnym stanie...
Dla porównania stara uszczelka (to co z niej zostało) i nowa już założona, od razu zostały wymienione nowe szpilki od kolektora:
No i ostatnio zakończyłem obróbkę jednej z głowic. Teraz pozostało mi tylko lekkie dotarcie zaworów i poskładanie w całość:
Następnie obróbka drugiej i całość do planowania i sprawdzenia szczelności:D
Pozdrawiam!
Przy okazji zająłem się tematem wymiany uszczelki pod klawiaturą przy 7a w 90tce, ciężki temat był z odkręcaniem kolektora:P
Później wrzucę resztę zdjęć jak 7a wygląda w środku bo dzisiaj czeka mnie dalsza część zabawy...
Widok 7a z rozebraną górą:) nic nie powiem, bo w ładnym stanie...
Dla porównania stara uszczelka (to co z niej zostało) i nowa już założona, od razu zostały wymienione nowe szpilki od kolektora:
No i ostatnio zakończyłem obróbkę jednej z głowic. Teraz pozostało mi tylko lekkie dotarcie zaworów i poskładanie w całość:
Następnie obróbka drugiej i całość do planowania i sprawdzenia szczelności:D
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 26 mar 2012, 22:20 przez vigo1984sz, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2842
- Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Radom
:shock: szok :mrgreen:Fanthom pisze:Na dowód , że to wyjeżdza czasami troche dalej niż 1,5m od garażu!xD
[url=http://images41.fotosik.pl/1403/a8a7a9a6f0f9683dm.jpg]Obrazek[/URL]