Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi coupe by Vigo - V8 ABZ sezon 2016 :)

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 29 lut 2012, 20:54

Panowie mam dwa szybkie pytania:D

Po pierwsze gdzie dorobić takie tuleje jak na zdjęciu do sań przednich? Muszę mieć na sztywno jeśli silnik ma się na tym oprzeć. A nie wiem czy na zasadzie tulejek ori dać komuś to do wytoczenia, czy można to gdzieś kupić?
Obrazek

Po drugie: coraz bardziej się przekonuję do tego, że skrzynia automat może wytrzymać jedynie parę pierwszych startów i w pogotowiu lepiej mieć holowanie:/, ale znalazłem na motorgeek.com coś ciekawego:
Obrazek

Skrzynia 6 biegowa co prawda manual ale pod ośkę, ta sama z oznaczeniem 02X jest pod quattro. Skrzynia z tego co pisali na tamtym forum według producenta wytrzyma 330NM jednak tam niby jeździ w autach z większym momentem:) Znalazłem taką na alledrogo i o dziwo nie drogo:P bo za 1tys zl...

Czy ktoś zna może skrzynie z diesla automaty najlepiej z tiptronic które by podeszły pod V8??? Szukam różnych ewentualność, może nawet z przeróbką na "Q" :) bo tak jak pisałem mogę to robić dwa lata ale ma być efekt a nie lipa:P

Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 01 mar 2012, 09:42

a czemu nie rozpatrujesz ori AT od A8 V8 ?

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 01 mar 2012, 11:16

Ross? Rozmiar?:P coś mniejszego jednak musi być:) Bo tak to już dawno bym ori AT z trybem sport szukał:D

Awatar użytkownika
Fanthom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 638
Rejestracja: 26 maja 2010, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Fanthom » 01 mar 2012, 19:16

Łukasz z racji że szykuje sie u Ciebie jakis swap i wyciaganie silnika bywa czasochlonne mam dla Ciebie swietny sposob , podpatrzony od Naukowców z Uniwersytetu w Harwardzie :mrgreen:


Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 01 mar 2012, 22:35

w tym wypadku powiedzenie "ale urwał" nabiera nowego znaczenia :)

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 01 mar 2012, 23:16

No gratuluje:P idiotyzmu ponad przeciętną:P A ja Pany muszę się czymś pochwalić dla ułatwienia pracy z silnikami itp:D

Obrazek Obrazek

:D:D:D z radości aż się browara napiłem:P

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 02 mar 2012, 09:47

:D to teraz możesz zmieniać silniki jak rękawiczki :P

Awatar użytkownika
Trooky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 337
Rejestracja: 06 kwie 2008, 13:25
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Trooky » 06 mar 2012, 23:50

Kiedy moge wpaść się pohuśtać ??

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 06 mar 2012, 23:53

Kiedy masz ochotę Andrzeju:P PS dzisiaj ogarnąłem temat letnich felg do 90tki, i z efektu jestem bardzo zadowolony. Zapraszam na oględziny:P

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 07 mar 2012, 19:02

vigo1984sz, Jesli chcesz koniecznie pozostać w automacie FWD to może warto rozejrzec sie za jakimś nowszym tiptronicem? Juz w miarę dobrze da sie to ogarniac i ma szybkie zmiany, a i niuton zniesie duzy.

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 07 mar 2012, 19:06

Karolas święta racja! ale puki co będzie musiał być uruchomiony na tej skrzyni. Co do tiptronica... hmm... jak się uruchomi V8 to się pomyśli o Q i do tego skrzyni z TIP:D a już w ogóle marzy mi się zakończyć to na kierownicy z łopatkami wtedy:D

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 07 mar 2012, 20:45

Panowie ratunku!!! poszukuję pin-out do sterownika silnika abz - nr sterownika 4D0 907 557 J. Schemat który miałem jest g.... wart. A samej rozpiski pinów nigdzie nie mogę znaleźć:( cały dzień dzisiaj siedziałem i kombinowałem, bo uparłem się, żeby wyłączyć immo we własnym zakresie.. i lipa, zrobiłem sobie rozpiskę wyprowadzeń kostek ale na nic to się zdało na dobrą sprawę:/

Czarna kostka T10a
1 - Red - positive "30" +
2 -
3 - brown G82 - Coolant temperature sender - engine outlet
4 - green/black - S115 - Ignition coil terminal 15 fuse (20A)
5 -
6 - grey/yellow G82 - Coolant temperature sender - engine outlet
7 -
10- grey - F1 - Oil pressure switch ???

Brązowa T6e
1-black/yellow - F125 - Multi-function switch
2-green/brown - J17 - Fuel pump relay z A4
3-brown - Earth connection -1-, in engine compartment wiring harness
4-brown - Earth connection -1-, in engine compartment wiring harness
6-green/black - J362 - Immobilizer control unit z A7

Niebieska T10
2-white/yellow - G22 - Speedometer sender
3-green/red - Connection (diagnosis wire K), in dash panel wiring harness
4-black/red - Connection (lambda probe heating),in Motronic wiring harness
5-yellow/green - ????????????????
8-grey - F125 - Multi-function switch ???

Żółta T10b
1-brown - Earth connection, in gearbox wiring harness (masa z wiązki od skrzyni)
2-red/black - ?????????
4-yellow/green - ?????????
5-grey/purple - ?????????
6-brown/black - ?????????
7-yellow/blue - ?????????
8-purple/black - ?????????
9-black/white - ze sterownika J217 - Automatic gearbox control unit
10-white/purple-

Na dobrą sprawę już zgłupiałem co i jak :/

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 26 mar 2012, 12:36

Wiosna się pojawiła chyba już na dobre... więc coupe wyjechało z garażu...

Obrazek Obrazek Obrazek

Przy okazji zająłem się tematem wymiany uszczelki pod klawiaturą przy 7a w 90tce, ciężki temat był z odkręcaniem kolektora:P
Obrazek Obrazek

Później wrzucę resztę zdjęć jak 7a wygląda w środku bo dzisiaj czeka mnie dalsza część zabawy...

Widok 7a z rozebraną górą:) nic nie powiem, bo w ładnym stanie...
Obrazek

Dla porównania stara uszczelka (to co z niej zostało) i nowa już założona, od razu zostały wymienione nowe szpilki od kolektora:
Obrazek Obrazek

No i ostatnio zakończyłem obróbkę jednej z głowic. Teraz pozostało mi tylko lekkie dotarcie zaworów i poskładanie w całość:
Obrazek Obrazek

Następnie obróbka drugiej i całość do planowania i sprawdzenia szczelności:D

Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 26 mar 2012, 22:20 przez vigo1984sz, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Fanthom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 638
Rejestracja: 26 maja 2010, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Fanthom » 26 mar 2012, 18:06

Na dowód , że to wyjeżdza czasami troche dalej niż 1,5m od garażu!xD


Obrazek

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 26 mar 2012, 18:31

Fanthom pisze:Na dowód , że to wyjeżdza czasami troche dalej niż 1,5m od garażu!xD


[url=http://images41.fotosik.pl/1403/a8a7a9a6f0f9683dm.jpg]Obrazek[/URL]
:shock: szok :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl