Tylko czym ją wysterować :?: jak nie ma kompa ...wiem ,wiem ,da się ,bo wszystko się da ,tylko to nie takie proste i nie ma na to gotowych patentówknychu11 pisze:A słyszał ktoś bodź robił lub widział żeby w M-TDI była turbina ze zmienna geometria ?
[b4 all]mtdi czy pierburg
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Arwam zamieścił chyba nawet odręczny schemat gdzieś na forum, jak mnie pamięc nie myliMUNIOR pisze:Tylko czym ją wysterować :?: jak nie ma kompa ...wiem ,wiem ,da się ,bo wszystko się da ,tylko to nie takie proste i nie ma na to gotowych patentówknychu11 pisze:A słyszał ktoś bodź robił lub widział żeby w M-TDI była turbina ze zmienna geometria ?
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
I pasuje, trzeba tylko jeden kondensator podmienić aby obroty były prawidłowe <ok>slawe1983 pisze:trepekobrotomierz ma sygnał z alternatora
a sygnał do obrotka w TDI idzie chyba z kompa a nie alternatora jak w TD.
Bo inaczej obrotomierz z TDI pasowałby p&p do TD nieprawdaż?
Sam w TD miałem obrotek z TDI, który to obrotomierz notabene mam na sprzedaż.
A teraz w TDI mam licznik UN4 z benzyny i działa P&P.
Czyli wracając do tematu mTDI do obrotka będzie trzeba pociągnąć kabel z alternatora (i ewentualnie zrobić wyjście "w" w altku) i zmienić kondensator w obrotomierzu jeżeli chce się wyeliminować komputer dobrze myślę?
[ Dodano: 2012-03-04, 12:20 ]
Raczej z ECU sam pisaleś, że zakładałeś od benzyny p&p a tam z cewki impuls idzie
[ Dodano: 2012-03-04, 12:20 ]
Raczej z ECU sam pisaleś, że zakładałeś od benzyny p&p a tam z cewki impuls idzie
W tym wątku: https://audi80.pl/80-b4-zamiana-zega ... -vt678.htm Cobra napisał "w TD trzeba jeszcze wyregulować bo obrotek sygnał bierze z alternatora, w TDI nic nie musisz więcej robić bo sygnał jest brany z kompa, czyli tak samo jak w benzynowcach" więc tym się zasugerowałem m.in. i tu jeszcze z elektrody: "Kilka slów wyjaśnia. Nie mylić silników TDI w golf 3 i silników TD Intercooler w golf 2. To są 2 róźne koncepcje sterowania silników. O ile wszystkie D, TD i TD Intercooler faktycznie biorą sygnal obrotów z alternatora o tyle w TDI-ku obrotomierz otrzymuje sygnal obrotów w sposób cyfrowy ze sterownika silnika. "
Zrobię odkop
Zastanawiam się czy mamy jakieś fotostory co po kolei co potrzebujemy, jakie mamy plusy jakie minusy.
Na razie wiem pedał gazu.
No i pompe, a powiedzcie czy sam nastawnik jak kupię, jakiegoś tam td podejdzie do pompy z 1z?
Co z tym obrotomierzem?
Co dalej z ecu?
Jak to się ma do spalania?
Mam pewne modyfikacje w aucie no i te 130km jest. Czy po modach zostanie te 90km? Bo jak przepaść na jakieś 70km, no to będzie trzeba to poważne przemyśleć...
Zastanawiam się czy mamy jakieś fotostory co po kolei co potrzebujemy, jakie mamy plusy jakie minusy.
Na razie wiem pedał gazu.
No i pompe, a powiedzcie czy sam nastawnik jak kupię, jakiegoś tam td podejdzie do pompy z 1z?
Co z tym obrotomierzem?
Co dalej z ecu?
Jak to się ma do spalania?
Mam pewne modyfikacje w aucie no i te 130km jest. Czy po modach zostanie te 90km? Bo jak przepaść na jakieś 70km, no to będzie trzeba to poważne przemyśleć...