leże.... sorka musiałemchmiel25 pisze:SB i jesteś bogiem :mrgreen:
Czerwone Audi Coupe TDI - Stłuczka / str 46
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Ale przynajmniej masz turbinę <yes>Mabrothrax pisze:turbo benzyne
Cały czas coś robię ale wiecie jak to jest z używanymi samochodami, zawsze jest coś do roboty. A do dłubania przy samochodzie mam praktycznie tylko parę h w sobotę Bo tak to studia.
Dzisiaj chcę wymienić przednie zawieszenie na seryjne (sprężyny od TDI i amortyzatory olejowe KYB) bo po roztopach takie dziury na drodze, że na tym twardym zawiasie już mi jedna plomba pękła
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Wczoraj miałem w planach aby wymienić olej oraz przednie zawieszenie na seryjne z TDI z b4 Ale wjechałem na kanał i rzuciłem okiem co mi od czwartku tak szumi w tylnim prawym kole podczas hamowania. Patrzę a tam tarcza cała ściachana z jednej strony :shock:
No to spuściłem olej i wziąłem się za tylni hamulec. Jak to ze starymi śrubami bywa był problem aby odkręcić dwa imbusy trzymające jarzmo. Po wstępnym przeczyszczeniu szczotką drucianą i polaniu odrdzewiaczem, dobry imbus nie dał razy i zmielił środki śrub. No to szybko po klucz do rur, jeden imbus jakoś puścił, do drugiego musiałem użyć przedłużki ale też poszło. Zaglądam, patrzę a tam klocek źle włożony, drugą stroną Do tej pory zachodze się w głowę jak ja to składałem te tylne hamulce podczas swapa i dlaczego przez tyle czasu mi nie szumiało. Czem prędzej pognałem do komórki po drugą tarczę, papierek ścierny aby nalot rdzawy przeczyścić i kawałek metalu aby rdzę odbić.
Dodatkowo szczątką czujnik ABS przeczyściłem i ząbki na piaście. Na prowadnice łączące jarzmo z zaciskiem nowy smar położyłem. No i na takiej dłubaninie plus wymiana oleju zeszło mi ok 3h No i zawieszenia nie zdołałem zrobić...
Po zrobieniu 100km na nowym oleju mogę powiedzieć, że faktycznie silnik pracuje ciszej. Co do dynamiki to jeszcze nie wiem, bo podróżowałem wczoraj Coupetą z 3 dorosłymi osobami ale dynamika była dobra. Jutro zobaczę jak się wkręca jak sam będę jechał <ok>
No to spuściłem olej i wziąłem się za tylni hamulec. Jak to ze starymi śrubami bywa był problem aby odkręcić dwa imbusy trzymające jarzmo. Po wstępnym przeczyszczeniu szczotką drucianą i polaniu odrdzewiaczem, dobry imbus nie dał razy i zmielił środki śrub. No to szybko po klucz do rur, jeden imbus jakoś puścił, do drugiego musiałem użyć przedłużki ale też poszło. Zaglądam, patrzę a tam klocek źle włożony, drugą stroną Do tej pory zachodze się w głowę jak ja to składałem te tylne hamulce podczas swapa i dlaczego przez tyle czasu mi nie szumiało. Czem prędzej pognałem do komórki po drugą tarczę, papierek ścierny aby nalot rdzawy przeczyścić i kawałek metalu aby rdzę odbić.
Dodatkowo szczątką czujnik ABS przeczyściłem i ząbki na piaście. Na prowadnice łączące jarzmo z zaciskiem nowy smar położyłem. No i na takiej dłubaninie plus wymiana oleju zeszło mi ok 3h No i zawieszenia nie zdołałem zrobić...
Po zrobieniu 100km na nowym oleju mogę powiedzieć, że faktycznie silnik pracuje ciszej. Co do dynamiki to jeszcze nie wiem, bo podróżowałem wczoraj Coupetą z 3 dorosłymi osobami ale dynamika była dobra. Jutro zobaczę jak się wkręca jak sam będę jechał <ok>
trepek, nie przejmuj się ja tak samo kiedyś zrobiłem (fakt jak składałem było już ciemno),ale jak włożyłem odwrotnie klocek to od razu przy pierwszym hamowaniu usłyszałem że coś nie tak (tarcie i zgrzyt). Okazało się że odwrotnie założyłem klocek hamulcowytrepek pisze: Do tej pory zachodze się w głowę jak ja to składałem te tylne hamulce podczas swapa
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Ja też składałem jak noc była mocna za oknem i była to ostatnia rzecz Też mi pierw szumiało ale to przez 2-3 dni (myślałem, że się dociera) i przestało szumieć. Heh, na tym klocku zrobiłem z 2500kmsowa_81 pisze:trepek, nie przejmuj się ja tak samo kiedyś zrobiłem (fakt jak składałem było już ciemno),ale jak włożyłem odwrotnie klocek to od razu przy pierwszym hamowaniu usłyszałem że coś nie tak (tarcie i zgrzyt). Okazało się że odwrotnie założyłem klocek hamulcowytrepek pisze: Do tej pory zachodze się w głowę jak ja to składałem te tylne hamulce podczas swapa
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
A teraz pochwalę się spalaniem <ok>
Pojechałem dzisiaj zatankować do pełna i weszło mi 60l z drobnym grosikiem. Od ostatniego tankowania do pełna zrobiłem 1230 km, odliczając od tego to, że liczniki w Audi 80 nieco przyśpieszają i rzeczywiście przejechałem te powiedzmy 1100km to wynik na poziomie 5.5l w cyklu mieszanym (droga Olkusz-Kraków + jazda po Krakowie) jest bardzo ale to bardzo zadowalający <ok>
Pojechałem dzisiaj zatankować do pełna i weszło mi 60l z drobnym grosikiem. Od ostatniego tankowania do pełna zrobiłem 1230 km, odliczając od tego to, że liczniki w Audi 80 nieco przyśpieszają i rzeczywiście przejechałem te powiedzmy 1100km to wynik na poziomie 5.5l w cyklu mieszanym (droga Olkusz-Kraków + jazda po Krakowie) jest bardzo ale to bardzo zadowalający <ok>