Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Czerwone Audi Coupe TDI - Stłuczka / str 46

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 05 mar 2012, 23:17

Moja kierownica to Nardi Gara ;-)
Właśnie się dowiedziałem.

Awatar użytkownika
Marcin_89
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 02 lip 2008, 20:39
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Marcin_89 » 06 mar 2012, 17:04

trepek pisze:Moja kierownica to Nardi Gara
Nardi Gara - kiera od Stara :mrgreen:

Wymieniałeś już ten uszczelniacz wału od strony skrzyni?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 06 mar 2012, 17:29

Marcin_89 pisze:
trepek pisze:Moja kierownica to Nardi Gara
Nardi Gara - kiera od Stara :mrgreen:

Wymieniałeś już ten uszczelniacz wału od strony skrzyni?
Narazie nie mam czasu :/

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 06 mar 2012, 18:45

Od stara jest fajniejsza :mrgreen:

Obrazek

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 09 mar 2012, 21:01

Po tym jak rozwaliłem sobie tłokorozdzielacz w pompie z nastawnikiem indukcyjnym tak się sprawy potoczyły, że przerabiam swoją pompę z 1Z na pompę AFN <ok> Brakuje mi jeszcze fali DE110, nie posiada ktoś takiej? 8-)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 09 mar 2012, 21:02

Czemu nie przełożysz całej "dupy" od pompy bosch ? <ok>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 09 mar 2012, 21:07

pawelrybak15 pisze:Czemu nie przełożysz całej "dupy" od pompy bosch ? <ok>
Bo Bosch jest w tak dobrym stanie, że pójdzie na sell <ok>

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 09 mar 2012, 21:13

Z umierającym nastawnikiem :-P ?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 09 mar 2012, 21:14

Mój nie wykazuje oznak umierania, wszak ma ok 330 tys km <ok>

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 09 mar 2012, 21:17

Hm, jakiś czas temu pisałeś, że się "wysrał" :-P

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 09 mar 2012, 21:19

pawelrybak15 pisze:Hm, jakiś czas temu pisałeś, że się "wysrał" :-P
Pisałem, to prawda bo myślałem, że tak się stalo ;-) Ale winne jest odpowietrzenie baku, które nie działa. Wtedy po prostu zrobiłem ok 400km, zrobiło się podciśnienie w baku i pompa miała czkawkę :-P
Ja w każdej chwili mogę nagrać jak pracuje silnik i jak przyśpiesza, zresztą tak zrobię jak będę chciał sprzedać pompę <ok>

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 09 mar 2012, 22:24

trepek,

ja bym poszedł dalej i przerobił na większą pompę np 11mm lub 12mm a falę jak chcesz to możesz mieć tylko trzeba sobie kołek przebić z innej fali bo u mnie ucierpiał podczas pamiętnego fuck'upu pompy.

mam jeszcze jednakowoż pytanie. na układzie sterowania BOSCH dawka w zakresie wolnych obrotów jest jednakowa na wszystkie gary jak w mechanicznej pompie czy może jak w nowszych też jest liczona dla każdego garczka oddzielnie?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 09 mar 2012, 22:37

ja bym poszedł dalej i przerobił na większą pompę np 11mm lub 12mm
Z chęcią ale:
- brak części
- muszę trochę zadbać o pieniążki :D
Gdybym nie był studentem lecz miał stałą prace to wtedy co innego. A tak to mam wybór, chleb z ketchupem czy zmodzenie pompy <ok>
arwam pisze:a falę jak chcesz to możesz mieć tylko trzeba sobie kołek przebić z innej fali
Kołek ustalający położenie tłokorozdzielacza? Z tym u mnie nie ma problemu bo fal mam chyba z 5 <ok> Jak coś to PW.
arwam pisze:na układzie sterowania BOSCH dawka w zakresie wolnych obrotów jest jednakowa na wszystkie gary jak w mechanicznej pompie czy może jak w nowszych też jest liczona dla każdego garczka oddzielnie?
Powiem tak:
Jak samochód stanie to słychać, że ECU wchodzi w inny tryb bo zmienia się praca silnika. U mnie, jak miałem zatkane odpowietrzenie baku i zrobiło się znaczne podciśnienie, to falowanie (albo czkawka) występowała właśnie wtedy, jak stanąłem. Czyli wynika, że nawet w pierwszym Boschu ECU dawkował paliwo dla każdego garnka oddzielnie, a że pompa miała strasznie duże opory w zaciąganiu paliwa to ECU głupiał.

P.S.
Ja dalej mam wlew paliwa do baku od benzyny i żeby zatankować ON muszę używać lejka. To wszystko z braku czasu...

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 09 mar 2012, 22:40

trepek pisze:P.S.
Ja dalej mam wlew paliwa do baku od benzyny i żeby zatankować ON muszę używać lejka. To wszystko z braku czasu...
ja tam tego problemu nie mam.


trepek, a powiedz mi jeszcze czy na boschu masz normalnie wszystkie grupy dostępne czy tylko "00"

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 09 mar 2012, 22:42

arwam pisze:
trepek pisze:P.S.
Ja dalej mam wlew paliwa do baku od benzyny i żeby zatankować ON muszę używać lejka. To wszystko z braku czasu...
ja tam tego problemu nie mam.


trepek, a powiedz mi jeszcze czy na boschu masz normalnie wszystkie grupy dostępne czy tylko "00"
Na Boschu (w 1Z) jest dostępna tylko grupa 00 więc mam wszystkie dostępne <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl