Czerwone Audi Coupe TDI - Stłuczka / str 46
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Pisałem, to prawda bo myślałem, że tak się stalo Ale winne jest odpowietrzenie baku, które nie działa. Wtedy po prostu zrobiłem ok 400km, zrobiło się podciśnienie w baku i pompa miała czkawkępawelrybak15 pisze:Hm, jakiś czas temu pisałeś, że się "wysrał"
Ja w każdej chwili mogę nagrać jak pracuje silnik i jak przyśpiesza, zresztą tak zrobię jak będę chciał sprzedać pompę <ok>
trepek,
ja bym poszedł dalej i przerobił na większą pompę np 11mm lub 12mm a falę jak chcesz to możesz mieć tylko trzeba sobie kołek przebić z innej fali bo u mnie ucierpiał podczas pamiętnego fuck'upu pompy.
mam jeszcze jednakowoż pytanie. na układzie sterowania BOSCH dawka w zakresie wolnych obrotów jest jednakowa na wszystkie gary jak w mechanicznej pompie czy może jak w nowszych też jest liczona dla każdego garczka oddzielnie?
ja bym poszedł dalej i przerobił na większą pompę np 11mm lub 12mm a falę jak chcesz to możesz mieć tylko trzeba sobie kołek przebić z innej fali bo u mnie ucierpiał podczas pamiętnego fuck'upu pompy.
mam jeszcze jednakowoż pytanie. na układzie sterowania BOSCH dawka w zakresie wolnych obrotów jest jednakowa na wszystkie gary jak w mechanicznej pompie czy może jak w nowszych też jest liczona dla każdego garczka oddzielnie?
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Z chęcią ale:ja bym poszedł dalej i przerobił na większą pompę np 11mm lub 12mm
- brak części
- muszę trochę zadbać o pieniążki
Gdybym nie był studentem lecz miał stałą prace to wtedy co innego. A tak to mam wybór, chleb z ketchupem czy zmodzenie pompy <ok>
Kołek ustalający położenie tłokorozdzielacza? Z tym u mnie nie ma problemu bo fal mam chyba z 5 <ok> Jak coś to PW.arwam pisze:a falę jak chcesz to możesz mieć tylko trzeba sobie kołek przebić z innej fali
Powiem tak:arwam pisze:na układzie sterowania BOSCH dawka w zakresie wolnych obrotów jest jednakowa na wszystkie gary jak w mechanicznej pompie czy może jak w nowszych też jest liczona dla każdego garczka oddzielnie?
Jak samochód stanie to słychać, że ECU wchodzi w inny tryb bo zmienia się praca silnika. U mnie, jak miałem zatkane odpowietrzenie baku i zrobiło się znaczne podciśnienie, to falowanie (albo czkawka) występowała właśnie wtedy, jak stanąłem. Czyli wynika, że nawet w pierwszym Boschu ECU dawkował paliwo dla każdego garnka oddzielnie, a że pompa miała strasznie duże opory w zaciąganiu paliwa to ECU głupiał.
P.S.
Ja dalej mam wlew paliwa do baku od benzyny i żeby zatankować ON muszę używać lejka. To wszystko z braku czasu...
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Na Boschu (w 1Z) jest dostępna tylko grupa 00 więc mam wszystkie dostępne <ok>arwam pisze:ja tam tego problemu nie mam.trepek pisze:P.S.
Ja dalej mam wlew paliwa do baku od benzyny i żeby zatankować ON muszę używać lejka. To wszystko z braku czasu...
trepek, a powiedz mi jeszcze czy na boschu masz normalnie wszystkie grupy dostępne czy tylko "00"