Taki problem mają zimą praktycznie wszyscy użytkownicy TDI ...Jego duża sprawność ,powoduje że chodząc "produkuje "mało ciepła ...ta jego zaleta ,zimą powoduje że zagrzać takiego tdi do 90 stopni jest praktycznie nieosiągalne ,jeżdząc na krótkich odcinkach .Dlatego fabryka często montuje dodatkowe elektryczne podgrzewacze płynu na świecach żarowych ,lub w bardziej wypasionych wersjach mokre webasto podgrzewające mały obieg płynuMamber pisze:mam taki problem, wolno mi łapie temperaturę, tak do 70 stopni 15-20 min, później do 90 ciężko
[ Dodano: 2012-03-11, 20:17 ]
I dobrze pisali ,tyle że wąż u dołu i chłodnica ,mają być zimne do temp.ok.80 stopni ...jak robią się ciepłe wcześniej ,termostat niedomknięty na bank ...wymiana na nowy powinna załatwić sprawęMamber pisze:gdzieś czytałem, że jak tylko wskazówka temp się ruszy lekko złapie te 50 stopni, to chłodnica ma być zimna i wąż u góry, nie wiem czemu ale tak pisali, a jest dosyć ciepła a wąż gorący, i pisali że termostat,