Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8 PM] Nie gaśnie po przekręceniu kluczyka.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
qnjvq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 04 cze 2010, 22:00

[80 B3 1.8 PM] Nie gaśnie po przekręceniu kluczyka.

Post autor: qnjvq » 12 mar 2012, 18:45

Po przekręceniu kluczyka nie do końca gaśnie - pracuje jakby na 1 lub 2 cylindrach albo na bardzo niskich obrotach (ciężko dokładnie stwierdzić :).
Pomaga "zduszenie".
Problem ze zgaszeniem występuje po jeździe ponad paręnaście minut lub po paru krótkich odcinkach (jakby wtedy kiedy się solidnie nagrzeje, oczywiście temperatura w normie).
Poza tym odpala normalnie, nie przegrzewa się itp.
Jedyny związek z tym problemem to delikatnie przepuszczająca płyn nagrzewnica (lekkie parowanie szyby) płynu ubywa bardzo mało.
Macie jakieś pomysły od czego zacząć, bo totalnie nie wiem jak to ugryźć? <osohozi>
PS 80tka nie miała i nie ma inst. gaz.

adrianjaro

Post autor: adrianjaro » 12 mar 2012, 19:16

Ja bym propomowal wymiane stacyjki badz pożyczyc od kogos znajomego i sprawdzic

qnjvq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 04 cze 2010, 22:00

Post autor: qnjvq » 13 mar 2012, 20:10

Stacyjki nie mam od kogo pożyczyć ;/
Zamówiłem kostkę od stacyjki jak dojdzie zobaczę czy pomoże i sprawdzę czy języczek stacyjki odbija.

Awatar użytkownika
HAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 14 paź 2011, 20:04
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: HAS » 14 mar 2012, 20:01

Ja też mam takie kłopoty z silnikiem ABT z LPG. Tylko że u mnie albo nie gasnie albo dostaje lewych obrotów. Stacyjka jest ok tylko, że ostatnio wymienaiłem membrany w parowniku.

Awatar użytkownika
jaco80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 709
Rejestracja: 01 kwie 2010, 22:11
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: jaco80 » 14 mar 2012, 20:59

Lewych obrotów? Czyli zapinasz 1 i jedziesz do tyłu? :mrgreen:

qnjvq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 04 cze 2010, 22:00

Post autor: qnjvq » 02 kwie 2012, 18:51

Niestety po wymianie kostki stacyjki (lekko sprężynka uszkodziła plastik - na forum częsty przypadek), auto dalej nie gaśnie.
"Języczek" stacyjki działa poprawnie.
Dzieje się to na rozgrzanym silniku, często ale nie za każdym razem.
Nagrzewnicę uszczelniłem płynem i wilgoci już nie ma.

Bardzo proszę o "pochylenie" się nad tematem.
Jeśli ktoś ma jakieś propozycje, pomysły chętnie przetestuje.
Bardzo bardzo będę wdzięczny za jakiekolwiek pomysły <ok>

Awatar użytkownika
marbaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 13 lip 2007, 15:43
Lokalizacja: Krosno

Post autor: marbaj » 02 kwie 2012, 22:09

Takie rzeczy działy się w starej WSK i powodem był zbyt późny zapłon i dużo nagaru na tłoku, który rozżarzony po dłuższej jeździe powodował samozapłon. Poszedłbym tym tropem i sprawdził zapłon ale czy jest to możliwe w 4 suwach to nie jestem pewien.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl