[ACE] zmiana na digifanta
- Apocalipto
- Forum Audi 80
- Posty: 641
- Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
- Bezimienny
- Forum Audi 80
- Posty: 91
- Rejestracja: 06 cze 2011, 15:37
Bezimienny pisze:Jeśli projekt będzie ok i będzie instrukcja pod R5 to się z chęcią zdecyduje, ale jak już to na wersję wysyłkową bo jestem z lubuskiego hehe
P.S a wiece coś może o przeszczepie wtrysków do R5 z VW T4 2.5? listwa wygląda nawet podobnie jeśli chodzi o rozstaw może ktoś coś kombinował z tym?
Tak... Były jezdzące auta z tymi wtryskami.... problem polega na ich dostępności..
Przy dobrych układach można jakies 150 KM z Ng wyciągnąć....
Dziś dostąpiłem zaszczytu i przetestowałem A200... ... ... :shock: duszę wyrywało z piersi i wrzucało do bagaznika piękna bestia... a bedzie szła jeszcze lepiej :roll:
Teraz nic mi nie zostało jak zarywanie nocek i ogarnięcie swojej coupe...to dopiero bedzie palic gumy komplet za kompletem <lol> :mrgreen:
Teraz nic mi nie zostało jak zarywanie nocek i ogarnięcie swojej coupe...to dopiero bedzie palic gumy komplet za kompletem <lol> :mrgreen:
- Apocalipto
- Forum Audi 80
- Posty: 641
- Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
Wróciłem pół godz temu do domu. Z B3 mam większy problem niż sądziłem. Elektrycznie i elektronicznie ogarnięte, ale ten sprzęt ma silnik JN - 1.8 na KE-jetroniku. Przepustnica z JN nie pasuje pod kolektor ssący z ABK - ABK ma potencjometr przepustnicy, a JN dwa mikrowłączniki - koliduje mocowanie mikrowłącznika i mocowanie linki opiera się o kolektor. Zamontowałem przepustnicę z jakiegoś innego silnika z B3 z moich nieprzebranych zapasów - ta nie koliduje tak bardzo. Wszystko mam na fotkach. Dołożyłem czujnik temperatury powietrza - w miejsce wtryskiwacza rozruchowego idealnie pasuje czujnik z 1,8 20V. Jutro ogarnę przewody paliwowe, ale mogę nie zdążyć z odpaleniem. W tygodniu mam dużo zaplanowanej wcześniej pracy. Dziś w Kętrzynie był huragan. Odpuściłem jazdy z kamerą.