[B4, 2.0, ABT]Po dłuższym staniu nie odpala
[B4, 2.0, ABT]Po dłuższym staniu nie odpala
Mam taki problem jak auto postoi chwile nawet dzien odpala dopiero za min 3 do max 6 razem. Ale pozniej jak przejade troche kilosów jest ok odpala. Co to moze byc moze pompa paliwa juz sie ssypie. Aha mialem awarie tego typu ze gumka pekla i juz jest nowa szla ona od pokrywy zaworowej do silnika delikatnie na dole od swiec gdzies tak z 10 cm a dokladnie miedzy druga a trzecia swieca moze to jest wina, że nie mial cisnienia i sie zapowietrzyl silnik.
Ostatnio zmieniony 23 lip 2012, 19:55 przez adrianjaro, łącznie zmieniany 4 razy.
Noi sytuacja przedstawia sie tak. Postawilem auto doslownie na delikatnym wzniesieniu i nie chcial odpalic, krecilem chyba z 10 razy. Przepchalem go z 10 metrow na rowny teren i dopiero odpalil moze to zbieg okolicznosci ze akurat odpalil(paliwa jest z 10 litrów ). Noi probowalem go odpalac z 5 razy i odpalil bez rzadnych problemów(na zimnym silniku) nie mam pojecia czemu ma takie problemy po dluzszym staniu z zaplonem ale jak odpale to juz pozniej idzie dobrze jakby nigdy nic
Na ponizszym zdjeciu widac co mi sie popsulo i mi sie zdaje ze to plastik jest przyczyna nie ma pelnego wtrysku i tak sie dzieje. Bo tam gdzie brak tego kawalka jest tam dziurka od wtrysku(tak mysle mechanikiem nie jestem ;p). A jak jest zimny robi wtrysk a jak jest cieply wtedy nie daje. W sumie sie nie znam moze ktos sie wypowie moze te dwie dziury co tam sa to jakis odpowietrznik jest?? A jak wogole nazywa sie taki kawalek plastiku i gdzie na necie mozna go kupic??
A sprawdzenie czujnika temperatury polega na podpieciu jakiegos miernika pradu i zeby mial takie wskazania:
50 stopni ok 1100 a przy 90 stopni bylo 300
A sprawdzenie czujnika temperatury polega na podpieciu jakiegos miernika pradu i zeby mial takie wskazania:
50 stopni ok 1100 a przy 90 stopni bylo 300
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
nie miernika prądu a omomierza a wartości powinny być takieA sprawdzenie czujnika temperatury polega na podpieciu jakiegos miernika pradu i zeby mial takie wskazania:
50 stopni ok 1100 a przy 90 stopni bylo 300
- przy 0°C 5000...6500 Ω
- przy 10°C 3300...4500 Ω
- przy 20°C 2200...3000 Ω
- przy 30°C 1500...2000 Ω
- przy 40°C 1000...1400 Ω
- przy 50°C 700...950 Ω
- przy 60°C 540...680 Ω
- przy 70°C 400...500 Ω
- przy 80°C 275...375 Ω
- przy 90°C 200...275 Ω
- przy 100°C 150...225 Ω
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 12 mar 2012, 19:41
REGULATOR CIŚNIENIA PALIWA TEZ TAK MIAŁEM SPRAWDŹ NAJPIERW CZY MASZ W MAŁYM PRZEWODZIE OD REGULATORA PALIWO JAK ZGASISZ SILNIK I BĘDZIESZ MIAŁ TO ZNACZY ZE JEDAK REGULATOR KOSZT TO 80 ZŁ WYMIANA OKOŁO 30 MIN TRUDNOŚĆ Z 3 NA 10 JAK BĘDZIESZ WYMIENIAĆ TO NIC NA SIŁĘ SPOSOBEM MUSISZ PODWAŻYĆ NIE USZKODŹ WTRYSKÓW
Aha czyli jak odepne rurke (zaznaczone na zdjeciu) i tam bedzie paliwo tzn ze do wymiany?? Jak sie myle z ktorej ma lać sie paliwo prosze poprawic bo to na pewno ma do rzeczy z ktorej ma saczyc. A tu link :
http://www.naszekrosno.pl/motoryzacja/s ... paliwa.htm
I ktory metalowy czy gumowy czy ten na dole?
http://www.naszekrosno.pl/motoryzacja/s ... paliwa.htm
I ktory metalowy czy gumowy czy ten na dole?
Przepraszam za wprowadzenie w błąd bo to jest silnik ABT.
Panowie odswieze temat problem ustal ale dalej sie pojawil. Sprawdzilem niebieski czujnik z innego audi i dalej to samo. Sprawdzony rowniez zostal regulator i jest dobry. Wiec juz nie mam pojecia co to moze byc. Stoi u mechanika nawet on teraz nie moze sobie poradzic prosze o pomoc. Pozdrawiam
Panowie odswieze temat problem ustal ale dalej sie pojawil. Sprawdzilem niebieski czujnik z innego audi i dalej to samo. Sprawdzony rowniez zostal regulator i jest dobry. Wiec juz nie mam pojecia co to moze byc. Stoi u mechanika nawet on teraz nie moze sobie poradzic prosze o pomoc. Pozdrawiam
To co na zdjęciu pokazałeś ,plastik-obejma ,nie ma żadnego znaczenia .Podtrzymuje on tylko przewody elektryczne tak aby się nie przetarły .U mnie też pękł i wypie.....m go całkiem.Ważne aby w tym miejscu nie było paliwa , bo oznacza ono pęknięcie membrany , a to już jest przyczyna..... Pytanko do ciebie ...? Czy przy rozruchu słychać zawory( jak disel) ?
Przy rozruchu normalnie chodzi nie slychac jakiegos stukania co by moglo mnie nie pokoic. Mambrane patrzylem w regulatorze i jest dobra nie jest peknieta. Ale dziwne normalnie na gazie odpale zaraz go zgasze i od razu odpale na beznynie i odpala. Jakby byl wtrysk zepsuty to tez nie powienien odpalic
też miałem kłopoty z zapalaniem i wymieniałem filtr paliwa.....W tym samochodzie filtr chodził 18 lat a po wyjęciu wyglądał jak nówka bez żaddnego syfu w środku.Producent w ogóle nie zaleca jego wymiany i nie wiem dlaczegowciąż się spotykam z radą aby go wymieniać !!!??? Jeszcze nikomu nie pomogła jego wymiana !