[80/90 B3] Lewy przedni błotnik - mocowanie
[80/90 B3] Lewy przedni błotnik - mocowanie
Witam ponownie, jakiś czas temu miałem bliskie spotkanie z Golfem, facet bezczelnie cofał i nie zauważył mojej B3, skutek - błotnik do wymiany....i tu pytanie-czy on jest mocowany tylko na śruby czy w jakimś miejscu jest spawany?? Mam zamiar sam zabrać się za wymiane, tylko nie chcę żeby sie okazało że w którymś momencie będę nagle musiał użyć kontówki........
Jeśli ktoś z was przerabiał temat to proszę o ew. porady. Słyszałem tez że nie opłaca się kupować tanich zamienników (allegro 99-130 zł), tylko fabryczny "przeszczep", podobno nieoryginalne części rzadko kiedy pasują do całości, a i fabryczna ochrona przed korozją ma swoją rolę.
W tym miejscu mam jeszcze pytanie - często widać Audi z jakby przestawionym błotnikiem, tzn wygląda jakby koło nierówno siedziało w nadkolu, czy jest to efekt po większym dzwonie, czy może się tak zdarzyć w momencie nieprawidłowego zamocowania błotnika? Czy ew. można to jakoś naprostować??
Jeśli ktoś z was przerabiał temat to proszę o ew. porady. Słyszałem tez że nie opłaca się kupować tanich zamienników (allegro 99-130 zł), tylko fabryczny "przeszczep", podobno nieoryginalne części rzadko kiedy pasują do całości, a i fabryczna ochrona przed korozją ma swoją rolę.
W tym miejscu mam jeszcze pytanie - często widać Audi z jakby przestawionym błotnikiem, tzn wygląda jakby koło nierówno siedziało w nadkolu, czy jest to efekt po większym dzwonie, czy może się tak zdarzyć w momencie nieprawidłowego zamocowania błotnika? Czy ew. można to jakoś naprostować??
Ostatnio zmieniony 03 wrz 2007, 21:36 przez swiety82, łącznie zmieniany 2 razy.
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Fabrycznie błotnik jest tylko przykręcany.swiety82 pisze:czy on jest mocowany tylko na śruby czy w jakimś miejscu jest spawany
Tak, to wszystko prawda, poszukaj używanego.swiety82 pisze: podobno nieoryginalne części rzadko kiedy pasują do całości, a i fabryczna ochrona przed korozją ma swoją rolę.
Z błotnikiem to raczej nie ma nic wspólnego.Przede wszystkim trzeba ustalić co jest krzywe w zawieszeniu.swiety82 pisze: często widać Audi z jakby przestawionym błotnikiem, tzn wygląda jakby koło nierówno siedziało w nadkolu, czy jest to efekt po większym dzwonie, czy może się tak zdarzyć w momencie nieprawidłowego zamocowania błotnika? Czy ew. można to jakoś naprostować??
Tak to co poradzil ci IC69 to wszystko prawda i tylkko prawda.Mialem okazje pomagac kumplowi przygotowywac B3 do malowania,Sciagalismy blotniki drzwi itpPozniej zakladanie,regulacja szczelin super robota w audi tyle miejsc do regulacji ze szok ale efekt wspanialy i jaka satysfakcja ze ladnie wyszlo.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Własnie w tym problem, że bardzo mało jest tych części w moim rejonie, ciężko znaleźć jakąkolwiek nadającą się część blacharską, a na allegro co niektórzy mają ceny z księżyca, więc na razie szukam w miarę dobrego przeszczepu, nie chcę kupować błotnika, który trzeba będzie jeszcze "extra" wyszpachlować, wymalować a może i delikatnie odrdzewić (i takie spotykałem...)
Witam!!! Jesli chodzi o stan używanych błotników to trzeba mieć troche szcześcia żeby znaleźć ładny bez korozji i jeszcze w kolorze. Trzeba sobie zdawać sprawe że to są auta kilkunastoletnie i jeśli trafi sie błotnik beż korozji to należy mu sie przyjżeć czy przypadkiem już nie był wymieniony na "podróbe". Montaz błotnika jest dość prosty,do karoserii jest przykręcany a z przodu ma tzw. ślizg plastikowy na który zapinasz zderzak. W razie problemów pisz to podpowiem. Pozdrawiam!!!!
Luknij zdj:) tam sa srubki a co rdzy i blotnika nie do malowania to niema takiej mozliwosci praktycznie zeby takie cos kupic czesci jak to czesci tam ktos tym zuci tu sie obedrze praktycznie zawsze trzeba malowac... ja tez mialem troszke rdzy juz ale teraz po zrobieniu (jestem lakiernikiem) niema mozliwosci zeby cos sie tam dzialo przez najblizsze 20 lat:)
najlepszy orginal.
[ Dodano: 2007-10-07, 13:37 ]
oczywiście wtedy autka nie skladałęm jeszcze:P tylko przyłożylem go tak do zdj.
najlepszy orginal.
[ Dodano: 2007-10-07, 13:37 ]
oczywiście wtedy autka nie skladałęm jeszcze:P tylko przyłożylem go tak do zdj.
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Nie mam pojęcia czy ten nowy to oryginał ale raczej tak. Możliwe że mój stary nie był oryginalny bo z tego co czytałem powinno być gdzieś logo a na nim nie mogę za cholerę znaleźć. W którym miejscu jest logo? Przy drzwiach dobrze pasuje a przy kierunku też wydaje mi się że powinien być trochę niżej. Z tego co widzę to powinien iść niżej o jakieś 2mm. Niby nie dużo ale jednak drażni mnie to strasznie. A powiedz mi czy maskę można podnieść na całej długości z jednej strony?