[B3 2,3 NG] Bierze olej - powód?
Lekka przesada, z tymi cenami, albo trafiłeś na naprawde drooogi warsztatDanek pisze:Sam materiał to ok. 550 zł Jeśli będzie chciał zmieniać również zawory to jeszcze ok. 300 zł. Do tego robota głowicy jakieś 200 no i robocizna za zdjęcie i założenie czapki.
Niedawno robiłem swoją . W cenach już uwzględniłem, że NG to 5 cylindrów.
Jaki materiał 550zł? Uszczelniacze kosztują 2zł/sztuka, a reszte się szlifuję, ewentualnie wymiana prowadnic, uszczelka pod glowice poniżej 100zł.
Kompletna regeneracja mojej 20 zaworwej głowicy wyniosła 600zł
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
jmm pisze:Lekka przesada, z tymi cenami, albo trafiłeś na naprawde drooogi warsztat
1. Uszczelka pod głowicę 80
2. Szpilki 31
3. prowadnice zaw 10x7=70
4. uszczelniacze 10x2=20
5. uszczelka pod pokrywę zaw. 48
6. uszczelki pod króćce wody 2x2=4
7. uszczelki kolektorów 18+15=33
8. uszczelka wydechu 3
9. króciec wody pod czujniki 42 (oczywiście stary pękł )
10. płyn 52
11. robocizna za głowicę 170 (to bardzo tanio)
Razem 553
Fakt walnąłem się dodając robotę głowicy :oops: sorry. Ale i tak jak dojdzie koszt zwalenia i założenia głowicy przez mechanika to jeszcze parę złotych. Generalnie i tak sporo.
jak sam sciagiesz i zalozysz glowice to musisz liczyc na jakies 600 zlcobra pisze:No właśnie, tego się bałem... a jak to się ma do działań fiskalnych - tzn ile to wszystko kosztuje? Sama głowica pewnie z 1000zł ?
Dodam jeszcze tylko, że oleju ubywa ok 1,5l / 10 000km
polecam uszchelke goetz'a do turbo jest duzo mociejsza
a na tym nie warto oszczedzac
pozdrawiam