A chaaaaa ,bo myślałem ze jest tak jak w MC że przekręcałem kluczyk i pokazuje ze niema ciśnienia oleju a jak odpalałem to kontrolka gaśnie. to teraz rozumiemJarewa pisze:Bo to nie takie hop siup że zwierasz i masz, to jest tylko niskiego poziomu. To działa z opóźnieniem dłuższym a nawet i bardzo długim. Czasami dobre 3min.i jeszcze jedno sygnał od niskiego lub wysokiego poziomu cieczy nie pokazuje mi go spuszczałem nawet płyn ze zbiorniczka wyrównawczego i nic , zwierałem ze sobą styki, też nic, włożyłem MC żeby sprawdzić i działa a na AC nie dział
Nie rozumiem co piszesz że nie pokazuje błędu niskiego ciśnienia oleju, AC nie informuje o tym błędzie jeżeli czujniki są ok i ciśnienie ok to nie będzie informowało o błędzie ciśnienia oleju w przypadku przekręcenia kluczyka na zapłon ma być na AC napis "OK" lub jeśli mamy podłączone żarówki to błąd świateł hamulca bez dźwięku.
[B4 1Z]Rezanie AC / BC + Manetka
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Choć dobrze było by zrobić testy żeby było wiadomo że to działa i mieć świadomość że jest dobrze.
Wyciągamy złączkę z czujnika ciśnienia niskiego, kiedy dajemy na zapłon po chwili AC powinien informować kontrolką i dźwiękiem ( ikonka olejarka) po odpaleniu powinno zgasnąć. Zakładamy złączkę czujnika niskiego ciśnienia i odpinamy od czujnika wysokiego ciśnienia uruchamiamy silnik i wkręcamy na obroty powyżej 2,5tyś i tak trzymamy obroty przez chwile aż wyskoczy ikonka z dźwiękiem.
Jeżeli jest inaczej to znaczy że mamy źle podłączone, lub uszkodzone.
Wyciągamy złączkę z czujnika ciśnienia niskiego, kiedy dajemy na zapłon po chwili AC powinien informować kontrolką i dźwiękiem ( ikonka olejarka) po odpaleniu powinno zgasnąć. Zakładamy złączkę czujnika niskiego ciśnienia i odpinamy od czujnika wysokiego ciśnienia uruchamiamy silnik i wkręcamy na obroty powyżej 2,5tyś i tak trzymamy obroty przez chwile aż wyskoczy ikonka z dźwiękiem.
Jeżeli jest inaczej to znaczy że mamy źle podłączone, lub uszkodzone.
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Trzeba podać "+" na pin w AC lub po prostu odłączyć wtyczkę ze zbiornika . Praktycznie natychmiastowo kiedy brak innych błędów.
Ostatnio zmieniony 08 maja 2012, 20:05 przez Jarewa, łącznie zmieniany 1 raz.
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok