Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4]Quattro Avant od eSPe

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 21 kwie 2012, 00:03

Koła i sprężyny na aucie.
Przy okazji wymieniłem końcówki i osadzenia amorów przód - oczywiście Lemforder.
Tuleje tylnego lewego górnego wahacza były dosłownie zmasakrowane.
Niestety nie idzie tego znaleźć w hurtowniach w zamienniku więc zostaje tylko ASO (120zł sztuka).
Całe szczęście że na szrociku stała B5Q więc przytuliłem cały wahacz z dwoma eleganckimi tulejami więc szczepan w całości.

Zawitał też grill w mat ale chyba poleci folia mat termokurczliwa bo jednak ile by tego chromu nie szlifował to i tak złazi cholera jedna.
Kratki grilla w połysk czarny.

ObrazekObrazekObrazek

Obrazek Obrazek

Niestety ale sprężyny były albo -20 albo się jeszcze uklepią bo nowe.
Przód stoi trochę za wysoko ale przód i tył opadł i tak względem tego co było o jakieś 20mm.
Najwyżej kupię jakiś przód 60 i tyle ale w tym sezonie już sobie daruję.

Przy okazji zawitał subik aktywny BOSE z Mazdy 6 w koło:
Obrazek
Nie jest to może mega tuba basowa ale huczy jak na moje potrzeby wyśmienicie a miejsca w bagaju zajmuje zero.

Przy okazji wyleciały wysłużone głośniki z auta i przyszły ALPINE 10cm na przód i BLAUPUNKTY 13cm na tył w miejsce ori.
Miał być komplet zestaw HERTZ ale niestety zawieszenia których nie planowałem robić zsiorbały budżet więc wsadziłem to co się walało u tomkoma po gawrze.
A raczej tomkom zamontował bo ja z kabelkologią na bakier.
Przyznam że gra ładnie i na moje potrzeby zadowala mnie w 1000%.
Do tego zapięty jest odtwarzacz LG LCF-600URU obsługujący subwoofer.

No i na koniec jak już zapędziłem tomkoma do lutownicy to wpadł na pokład zestaw głośnomówiący Nokia CK-15W na Bluetooth (boże cóż za wspaniały wynalazek - że ja tego wcześniej nie zamontowałem).
Aktualne foto środka:
Obrazek Obrazek

A skoro o kabelkach mowa to wymieniona na nową została wiązka klapy tylniej (i nowa gumka z ASO przyszła). Wiązka przelutowana oczywiście ale tak aby łączenia były w słupku dachu i w ramce klapy a nie na łączeniu tak jak to zrobił jakiś "fachowiec".
W gumce jest świeżutkie nowe kable.
Ze to się w cholerę nie sfajczyło wszystko..
To na zdjęciach to to co się jeszcze trzymało w izolacji hehe.
Część wykruszyła się w ogole..

te kabelki obok siebie na foto to była "wykonana" wcześniejsza naprawa...
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
w aucie wystarczyło ruszyć klapa tylną i zamykał się central.
Po pierwszym zatrzaśnięciu kluczy w odpalonym aucie na mieście powiedziałem DOŚĆ.

Foto "nowej gumki" jak znajdę to wrzucę.

Jutro kolejne foty bo robi się grubsza sprawa - jedna z ostatnich z wizualnych spraw która wpienia mnie we wnętrzu niezmiernie.

Aloha!

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 22 kwie 2012, 21:44

szczerze, to nawet mi się dziś czytać nie chce, ale zdjęcia ładne :lol:

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 22 kwie 2012, 21:48

ja też na razie zdjęcia obejrzałem :mrgreen: Bardzo ładnie autko wygląda, ale listwy w kolor pasuje dać ;-)

Awatar użytkownika
monkahead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 562
Rejestracja: 04 maja 2009, 10:41
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: monkahead » 22 kwie 2012, 22:11

Prezentuje sie zacnie, srodek na full wypasie, bardzo fajny samochod!

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 22 kwie 2012, 22:21

Niki20 pisze:ale listwy w kolor pasuje dać
Jak dam radę to przy tylnim zdesiu za jednym zamachem.
Chciałbym dorwać drugi komplet który po prostu "przemontuję".

Spy foto z pasowania zdesia przesłane od miszcza lutownicy plastiku kris0181:
Obrazek Obrazek

Dzisiaj dostarczył skończony.
Zostało wygłaskać i dać lakiernikowi.

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 23 kwie 2012, 08:38

Autko moje załapało się na fotkach portalu regionalnego (braliśmy z klubem udział w paradzie przez miasto z okazji akcji Motoserce 2012).
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Więcej fotek na:
https://picasaweb.google.com/1135061425 ... 012Olsztyn
http://www.olsztyn24.com/galeria/2233-o ... -2012.html
https://picasaweb.google.com/1045427946 ... 9uuVstXaHg#
https://picasaweb.google.com/stuku.pass ... yn21042012

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 23 kwie 2012, 08:51

Sprysków eSdwa mi tu brakuje.

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 23 kwie 2012, 09:35

MIODEK, spryski są ale niestety mam do wyboru albo standard czyli te od zwykłego zdesia albo od B4 USA.

Te USA wyglądają tak:
http://carphotos.cardomain.com/ride_ima ... _large.jpg
http://www.vpnad.com/consolidatedautosa ... 0381/1.jpg
http://cimages2.carsforsale.com/308334/ ... 8071_1.jpg

Te USA mam już nawet w kolorze bo jak robili zdesia to psiknęli.
Oczywiście osprzęt wsio jest (zbiornik, wężę, manetka z guzikiem INT).

Biję sie z myślami cały czas bo liczę że trafią się może jeszcze te S2 a nie te USA (choć są bardzo podobne bo USA są drobniejsze). Choć te S2 i USA nacięcia są identyczne więc chyba bólu nie będzie jak uda się znaleźć eskowe.

Z kolei do tych dysz od zwykłych zderzaków trzeba chyba bardziej naciąć zdesia a szkoda mi go.

Chętnie bym zamienił te 2 komplety za jeden eskowy.

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 23 kwie 2012, 13:53

eSPe, zacnie :) Koło nie jest złe, ale jednak poszedłbym w coś nie dostępnego
w rozstawie 4x108. Jak wpadnie tylny zderzak i listwy w kolor, a potem znajdziesz
spryski z S2 to dużo osób można się pomylić :)

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 23 kwie 2012, 14:12

gornik pisze:eSPe, zacnie :) Koło nie jest złe, ale jednak poszedłbym w coś nie dostępnego
w rozstawie 4x108.
Wiesz co się dzieje jak kupisz auto.
"Pakiet startowy" jest tak ogromny że dziw mnie bierze że i tak znalazł sie fundusz na takie Borby i nowe opony nie mówiąc nic o kołach za 1,5 - 2,5 kPLN.

Ogólnie ten model zawsze mi się podobał - jest prosty, bez szału ale elegancki i dyskretny.
Poza tym Borbet to dobra felga i odporna na nasze piękne drogi czego nie można powiedzieć o felgach skręcanych (i ich rantach).

Na ten sezon może na 2 musi byc.
Docelowo szukałem Avusów ale akurat jak miałem flote w ręku nic nie było więc wziąłem te co by kasa nie poszła w las.

Avusy jakie mnie interesowały to takie:
http://forums.audiworld.com/picture.php ... ureid=6949

Moze za rok. ;-)

gornik pisze:Jak wpadnie tylny zderzak i listwy w kolor, a potem znajdziesz
spryski z S2 to dużo osób można się pomylić :)
Szukam jeszcze progów ale jak są to cena kosmos więc pozostaje chyba tylko zbierać i wyłapać jak coś będzie.
To samo soczki - też na górze listy zakupowej przy pierwszej wolnej gotówce przeznaczonej na auto jeżeli chodzi o wygląd.

Na ten sezon to co jest/albo się kończy musi wystarczyć.
Kolejny etap to silnik i wydech.
Trzeba zrobić z nim porządek - tu coś pokapuje, tu kapie i ogólnie gruntowny przegląd co go boli trzeba zrobić. Od kupna to tylko jakieś rozrządy, olej, filtry czyli standard.
Nie zaglądane nic w uszczelniacze i inne bajki a jak to fałka popija sobie trochę.

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 23 kwie 2012, 14:58

eSPe myślałem, że docelowe koło. Wszystko rozumiem i wiem jak to jest.
Dobre plany masz, najlepiej otworzyć wątek Skulla i zobaczyć Avusy w bieli.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 23 kwie 2012, 16:12

eSPe pisze:czego nie można powiedzieć o felgach skręcanych (i ich rantach)
no nie powiedział bym, ze one się tak gną ;-)

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 23 kwie 2012, 22:26

Niki20 pisze:no nie powiedział bym, ze one się tak gną ;-)
Kupę opinii słyszałem choćby o RHZW1 że mają dużo cieńsze ranty i bardziej podatne na zgniecenia.
Jak auto służy nie tyko do jeżdżenia po "eventach" tylko do normalnego przemieszczania sie na co dzień to na piastach musi siedzieć coś twardego.
gornik pisze:Dobre plany masz, najlepiej otworzyć wątek Skulla i zobaczyć Avusy w bieli.
Dokładnie o tym samym aucie myślimy jak myślę o felgach dla mnie.
Poza tym biel do czerwieni pasi idealnie.

Choć ja za duży tradycjonalista i jak coś to bym najchętniej takie avusy wypisakował i w oryginalny odcień machnał a jak do zabawy w kolory to np białe bolero z rantem w poler jako drugi komplet.

Najlepsze jest to że w 5x112 kupisz ciekawe koło za grosze (choćby takie Bolero którego jest do oporu w tym rozstawie) dla zabawy w kolorki itp i jak się nie spodoba to siup niech idzie dalej w świat.

Z nowości wpadł dzisiaj komplet dystansów 15mm na przód i nadkola już są bardziej wypełnione.

Poza tym zaczęłem z pomocą tomkom1 i Marcin80 nierówną walkę z oklejaniem podsufitki i słupków.
Procent obklejenia 95%. :mrgreen:
Zostało jutro dokończyć i rozmontować wsie plastiki (słupki, daszki itp) i do malowania.

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 24 kwie 2012, 00:17

eSPe pisze:Kupę opinii słyszałem choćby o RHZW1 że mają dużo cieńsze ranty i bardziej podatne na zgniecenia.
to nie reguła, że skręcane się gną a nie skręcane nie, po prostu zw1 jest dość miękkie ;-)

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 24 kwie 2012, 23:30

"Let the battle begin".

ROUND 1
Obrazek

Aceton, szpachelka i poszły horsy po betonie.

Obrazek

Godzina później.....
Obrazek Obrazek Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl