[B4]Quattro Avant od eSPe
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Koła i sprężyny na aucie.
Przy okazji wymieniłem końcówki i osadzenia amorów przód - oczywiście Lemforder.
Tuleje tylnego lewego górnego wahacza były dosłownie zmasakrowane.
Niestety nie idzie tego znaleźć w hurtowniach w zamienniku więc zostaje tylko ASO (120zł sztuka).
Całe szczęście że na szrociku stała B5Q więc przytuliłem cały wahacz z dwoma eleganckimi tulejami więc szczepan w całości.
Zawitał też grill w mat ale chyba poleci folia mat termokurczliwa bo jednak ile by tego chromu nie szlifował to i tak złazi cholera jedna.
Kratki grilla w połysk czarny.
Niestety ale sprężyny były albo -20 albo się jeszcze uklepią bo nowe.
Przód stoi trochę za wysoko ale przód i tył opadł i tak względem tego co było o jakieś 20mm.
Najwyżej kupię jakiś przód 60 i tyle ale w tym sezonie już sobie daruję.
Przy okazji zawitał subik aktywny BOSE z Mazdy 6 w koło:
Nie jest to może mega tuba basowa ale huczy jak na moje potrzeby wyśmienicie a miejsca w bagaju zajmuje zero.
Przy okazji wyleciały wysłużone głośniki z auta i przyszły ALPINE 10cm na przód i BLAUPUNKTY 13cm na tył w miejsce ori.
Miał być komplet zestaw HERTZ ale niestety zawieszenia których nie planowałem robić zsiorbały budżet więc wsadziłem to co się walało u tomkoma po gawrze.
A raczej tomkom zamontował bo ja z kabelkologią na bakier.
Przyznam że gra ładnie i na moje potrzeby zadowala mnie w 1000%.
Do tego zapięty jest odtwarzacz LG LCF-600URU obsługujący subwoofer.
No i na koniec jak już zapędziłem tomkoma do lutownicy to wpadł na pokład zestaw głośnomówiący Nokia CK-15W na Bluetooth (boże cóż za wspaniały wynalazek - że ja tego wcześniej nie zamontowałem).
Aktualne foto środka:
A skoro o kabelkach mowa to wymieniona na nową została wiązka klapy tylniej (i nowa gumka z ASO przyszła). Wiązka przelutowana oczywiście ale tak aby łączenia były w słupku dachu i w ramce klapy a nie na łączeniu tak jak to zrobił jakiś "fachowiec".
W gumce jest świeżutkie nowe kable.
Ze to się w cholerę nie sfajczyło wszystko..
To na zdjęciach to to co się jeszcze trzymało w izolacji hehe.
Część wykruszyła się w ogole..
te kabelki obok siebie na foto to była "wykonana" wcześniejsza naprawa...
w aucie wystarczyło ruszyć klapa tylną i zamykał się central.
Po pierwszym zatrzaśnięciu kluczy w odpalonym aucie na mieście powiedziałem DOŚĆ.
Foto "nowej gumki" jak znajdę to wrzucę.
Jutro kolejne foty bo robi się grubsza sprawa - jedna z ostatnich z wizualnych spraw która wpienia mnie we wnętrzu niezmiernie.
Aloha!
Przy okazji wymieniłem końcówki i osadzenia amorów przód - oczywiście Lemforder.
Tuleje tylnego lewego górnego wahacza były dosłownie zmasakrowane.
Niestety nie idzie tego znaleźć w hurtowniach w zamienniku więc zostaje tylko ASO (120zł sztuka).
Całe szczęście że na szrociku stała B5Q więc przytuliłem cały wahacz z dwoma eleganckimi tulejami więc szczepan w całości.
Zawitał też grill w mat ale chyba poleci folia mat termokurczliwa bo jednak ile by tego chromu nie szlifował to i tak złazi cholera jedna.
Kratki grilla w połysk czarny.
Niestety ale sprężyny były albo -20 albo się jeszcze uklepią bo nowe.
Przód stoi trochę za wysoko ale przód i tył opadł i tak względem tego co było o jakieś 20mm.
Najwyżej kupię jakiś przód 60 i tyle ale w tym sezonie już sobie daruję.
Przy okazji zawitał subik aktywny BOSE z Mazdy 6 w koło:
Nie jest to może mega tuba basowa ale huczy jak na moje potrzeby wyśmienicie a miejsca w bagaju zajmuje zero.
Przy okazji wyleciały wysłużone głośniki z auta i przyszły ALPINE 10cm na przód i BLAUPUNKTY 13cm na tył w miejsce ori.
Miał być komplet zestaw HERTZ ale niestety zawieszenia których nie planowałem robić zsiorbały budżet więc wsadziłem to co się walało u tomkoma po gawrze.
A raczej tomkom zamontował bo ja z kabelkologią na bakier.
Przyznam że gra ładnie i na moje potrzeby zadowala mnie w 1000%.
Do tego zapięty jest odtwarzacz LG LCF-600URU obsługujący subwoofer.
No i na koniec jak już zapędziłem tomkoma do lutownicy to wpadł na pokład zestaw głośnomówiący Nokia CK-15W na Bluetooth (boże cóż za wspaniały wynalazek - że ja tego wcześniej nie zamontowałem).
Aktualne foto środka:
A skoro o kabelkach mowa to wymieniona na nową została wiązka klapy tylniej (i nowa gumka z ASO przyszła). Wiązka przelutowana oczywiście ale tak aby łączenia były w słupku dachu i w ramce klapy a nie na łączeniu tak jak to zrobił jakiś "fachowiec".
W gumce jest świeżutkie nowe kable.
Ze to się w cholerę nie sfajczyło wszystko..
To na zdjęciach to to co się jeszcze trzymało w izolacji hehe.
Część wykruszyła się w ogole..
te kabelki obok siebie na foto to była "wykonana" wcześniejsza naprawa...
w aucie wystarczyło ruszyć klapa tylną i zamykał się central.
Po pierwszym zatrzaśnięciu kluczy w odpalonym aucie na mieście powiedziałem DOŚĆ.
Foto "nowej gumki" jak znajdę to wrzucę.
Jutro kolejne foty bo robi się grubsza sprawa - jedna z ostatnich z wizualnych spraw która wpienia mnie we wnętrzu niezmiernie.
Aloha!
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Jak dam radę to przy tylnim zdesiu za jednym zamachem.Niki20 pisze:ale listwy w kolor pasuje dać
Chciałbym dorwać drugi komplet który po prostu "przemontuję".
Spy foto z pasowania zdesia przesłane od miszcza lutownicy plastiku kris0181:
Dzisiaj dostarczył skończony.
Zostało wygłaskać i dać lakiernikowi.
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Autko moje załapało się na fotkach portalu regionalnego (braliśmy z klubem udział w paradzie przez miasto z okazji akcji Motoserce 2012).
Więcej fotek na:
https://picasaweb.google.com/1135061425 ... 012Olsztyn
http://www.olsztyn24.com/galeria/2233-o ... -2012.html
https://picasaweb.google.com/1045427946 ... 9uuVstXaHg#
https://picasaweb.google.com/stuku.pass ... yn21042012
Więcej fotek na:
https://picasaweb.google.com/1135061425 ... 012Olsztyn
http://www.olsztyn24.com/galeria/2233-o ... -2012.html
https://picasaweb.google.com/1045427946 ... 9uuVstXaHg#
https://picasaweb.google.com/stuku.pass ... yn21042012
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
MIODEK, spryski są ale niestety mam do wyboru albo standard czyli te od zwykłego zdesia albo od B4 USA.
Te USA wyglądają tak:
http://carphotos.cardomain.com/ride_ima ... _large.jpg
http://www.vpnad.com/consolidatedautosa ... 0381/1.jpg
http://cimages2.carsforsale.com/308334/ ... 8071_1.jpg
Te USA mam już nawet w kolorze bo jak robili zdesia to psiknęli.
Oczywiście osprzęt wsio jest (zbiornik, wężę, manetka z guzikiem INT).
Biję sie z myślami cały czas bo liczę że trafią się może jeszcze te S2 a nie te USA (choć są bardzo podobne bo USA są drobniejsze). Choć te S2 i USA nacięcia są identyczne więc chyba bólu nie będzie jak uda się znaleźć eskowe.
Z kolei do tych dysz od zwykłych zderzaków trzeba chyba bardziej naciąć zdesia a szkoda mi go.
Chętnie bym zamienił te 2 komplety za jeden eskowy.
Te USA wyglądają tak:
http://carphotos.cardomain.com/ride_ima ... _large.jpg
http://www.vpnad.com/consolidatedautosa ... 0381/1.jpg
http://cimages2.carsforsale.com/308334/ ... 8071_1.jpg
Te USA mam już nawet w kolorze bo jak robili zdesia to psiknęli.
Oczywiście osprzęt wsio jest (zbiornik, wężę, manetka z guzikiem INT).
Biję sie z myślami cały czas bo liczę że trafią się może jeszcze te S2 a nie te USA (choć są bardzo podobne bo USA są drobniejsze). Choć te S2 i USA nacięcia są identyczne więc chyba bólu nie będzie jak uda się znaleźć eskowe.
Z kolei do tych dysz od zwykłych zderzaków trzeba chyba bardziej naciąć zdesia a szkoda mi go.
Chętnie bym zamienił te 2 komplety za jeden eskowy.
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Wiesz co się dzieje jak kupisz auto.gornik pisze:eSPe, zacnie Koło nie jest złe, ale jednak poszedłbym w coś nie dostępnego
w rozstawie 4x108.
"Pakiet startowy" jest tak ogromny że dziw mnie bierze że i tak znalazł sie fundusz na takie Borby i nowe opony nie mówiąc nic o kołach za 1,5 - 2,5 kPLN.
Ogólnie ten model zawsze mi się podobał - jest prosty, bez szału ale elegancki i dyskretny.
Poza tym Borbet to dobra felga i odporna na nasze piękne drogi czego nie można powiedzieć o felgach skręcanych (i ich rantach).
Na ten sezon może na 2 musi byc.
Docelowo szukałem Avusów ale akurat jak miałem flote w ręku nic nie było więc wziąłem te co by kasa nie poszła w las.
Avusy jakie mnie interesowały to takie:
http://forums.audiworld.com/picture.php ... ureid=6949
Moze za rok.
Szukam jeszcze progów ale jak są to cena kosmos więc pozostaje chyba tylko zbierać i wyłapać jak coś będzie.gornik pisze:Jak wpadnie tylny zderzak i listwy w kolor, a potem znajdziesz
spryski z S2 to dużo osób można się pomylić
To samo soczki - też na górze listy zakupowej przy pierwszej wolnej gotówce przeznaczonej na auto jeżeli chodzi o wygląd.
Na ten sezon to co jest/albo się kończy musi wystarczyć.
Kolejny etap to silnik i wydech.
Trzeba zrobić z nim porządek - tu coś pokapuje, tu kapie i ogólnie gruntowny przegląd co go boli trzeba zrobić. Od kupna to tylko jakieś rozrządy, olej, filtry czyli standard.
Nie zaglądane nic w uszczelniacze i inne bajki a jak to fałka popija sobie trochę.
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Kupę opinii słyszałem choćby o RHZW1 że mają dużo cieńsze ranty i bardziej podatne na zgniecenia.Niki20 pisze:no nie powiedział bym, ze one się tak gną
Jak auto służy nie tyko do jeżdżenia po "eventach" tylko do normalnego przemieszczania sie na co dzień to na piastach musi siedzieć coś twardego.
Dokładnie o tym samym aucie myślimy jak myślę o felgach dla mnie.gornik pisze:Dobre plany masz, najlepiej otworzyć wątek Skulla i zobaczyć Avusy w bieli.
Poza tym biel do czerwieni pasi idealnie.
Choć ja za duży tradycjonalista i jak coś to bym najchętniej takie avusy wypisakował i w oryginalny odcień machnał a jak do zabawy w kolory to np białe bolero z rantem w poler jako drugi komplet.
Najlepsze jest to że w 5x112 kupisz ciekawe koło za grosze (choćby takie Bolero którego jest do oporu w tym rozstawie) dla zabawy w kolorki itp i jak się nie spodoba to siup niech idzie dalej w świat.
Z nowości wpadł dzisiaj komplet dystansów 15mm na przód i nadkola już są bardziej wypełnione.
Poza tym zaczęłem z pomocą tomkom1 i Marcin80 nierówną walkę z oklejaniem podsufitki i słupków.
Procent obklejenia 95%. :mrgreen:
Zostało jutro dokończyć i rozmontować wsie plastiki (słupki, daszki itp) i do malowania.