[B4 All] Ustawianie rezerwy paliwa
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
No właśnie piszą żeby ustawić na Pb. I niby pomaga, ja tam nie wiem dla mnie to i tak śmierdzi czymś innym ale się nie wypowiadam przecież to ten sam zbiornika i ten sam pływak.
Podpowie jedynie że AC w przypadku rezerwy mierzy napięcie kiedy jest wyższe od ustalonego to kontrolka działa w granicach wyżej od 8,5V około. Coś musi powodować skok napięcia podejrzewam jedno. Ale może sam się domyślisz.
Podpowie jedynie że AC w przypadku rezerwy mierzy napięcie kiedy jest wyższe od ustalonego to kontrolka działa w granicach wyżej od 8,5V około. Coś musi powodować skok napięcia podejrzewam jedno. Ale może sam się domyślisz.
Prawdę mówiąc nie wiem dlaczego , nawet nie było kiedy pokombinować ,pobawić się z tym ,przełączyłem tylko z powrotem na diesla ,ale efekt ten sam dalej się włącza za wcześnie.Ale chętnie bym wysłuchał dlaczego tak się dzieje.Jarewa pisze:No właśnie piszą żeby ustawić na Pb. I niby pomaga, ja tam nie wiem dla mnie to i tak śmierdzi czymś innym ale się nie wypowiadam przecież to ten sam zbiornika i ten sam pływak.
Podpowie jedynie że AC w przypadku rezerwy mierzy napięcie kiedy jest wyższe od ustalonego to kontrolka działa w granicach wyżej od 8,5V około. Coś musi powodować skok napięcia podejrzewam jedno. Ale może sam się domyślisz.
Czy fabryczny licznik z AC powinien być dobrze ustawiony?
ostatnio chciałem wyjeździć cały zbiornik żeby zaświeciła się kontrolka, ale bałem się że mi zabraknie paliwa, więc zatankowałem. Weszło 59 litrów.
Jest to dziwne, bo w A4 zapalenie kontrolki jest prawie tożsame z wejściem wskazówki na czerwone pole.
ostatnio chciałem wyjeździć cały zbiornik żeby zaświeciła się kontrolka, ale bałem się że mi zabraknie paliwa, więc zatankowałem. Weszło 59 litrów.
Jest to dziwne, bo w A4 zapalenie kontrolki jest prawie tożsame z wejściem wskazówki na czerwone pole.
Panowie mam problem, może był już opisany ale nie czytałem całego tematu bo czasu mało
Otóż znowu padło mi wskazywanie poziomu paliwa, juz raz robiłem. Odpiąłem kostkę, zwarłem kabelki i lipa- wskazówka sie nie wychyliła
I teraz pytanie, czy te dwa kabelki z kostki pływaka, idą prosto pod kostkę w liczniku czy może gdzieś zmieniają swoje położenie?? Bo przypuszczam że pewno gdzieś kabelki są uszkodzone. Poradźcie coś Pany :lol:
Otóż znowu padło mi wskazywanie poziomu paliwa, juz raz robiłem. Odpiąłem kostkę, zwarłem kabelki i lipa- wskazówka sie nie wychyliła
I teraz pytanie, czy te dwa kabelki z kostki pływaka, idą prosto pod kostkę w liczniku czy może gdzieś zmieniają swoje położenie?? Bo przypuszczam że pewno gdzieś kabelki są uszkodzone. Poradźcie coś Pany :lol:
no już zrobiłem :lol: :lol:
okazało się że nie było styku na płycie głównej licznika, dokręciłem te nakrętki i teraz śmiga aż miło :mrgreen: :mrgreen:
dzięki, pozdrowionka :mrgreen:
[ Dodano: 2012-08-13, 21:07 ]
Jarewa u mnie obydwa te przewody idą pod kostki, jeden (fioletowo czarny) idzie do tej dużej niebieskiej kostki a drugi (brązowy) do tej żółtej kostki od wyświetlacza temperatury zewnętrznej :-> nie wiedzieć czemu akurat ten brązowy idzie tam no ale skoro tak jest , to tak musi być :lol:
okazało się że nie było styku na płycie głównej licznika, dokręciłem te nakrętki i teraz śmiga aż miło :mrgreen: :mrgreen:
dzięki, pozdrowionka :mrgreen:
[ Dodano: 2012-08-13, 21:07 ]
Jarewa u mnie obydwa te przewody idą pod kostki, jeden (fioletowo czarny) idzie do tej dużej niebieskiej kostki a drugi (brązowy) do tej żółtej kostki od wyświetlacza temperatury zewnętrznej :-> nie wiedzieć czemu akurat ten brązowy idzie tam no ale skoro tak jest , to tak musi być :lol:
- markus2208
- Forum Audi 80
- Posty: 74
- Rejestracja: 24 wrz 2011, 18:28
- Lokalizacja: Reszel
- markus2208
- Forum Audi 80
- Posty: 74
- Rejestracja: 24 wrz 2011, 18:28
- Lokalizacja: Reszel
-
- Forum Audi 80
- Posty: 31
- Rejestracja: 04 kwie 2008, 08:37
- Kontakt:
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
AC działa na plusa (ikona rezerwy) a plus idzie przez wskaźnik.
Problemów może być kilka
1- drabinka rezystancja straciła na wartości (pływak w baku)
2- nie styk na łączach licznik-bak
3-uszkodzony stabilizator (w liczniku)
Sprawdzić rezystancję owej drabinki na pustym baku jak i jakie napięcie występuje.
Problemów może być kilka
1- drabinka rezystancja straciła na wartości (pływak w baku)
2- nie styk na łączach licznik-bak
3-uszkodzony stabilizator (w liczniku)
Sprawdzić rezystancję owej drabinki na pustym baku jak i jakie napięcie występuje.