Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[all NG] Silniczek krokowy - jego sterowanie, napiecie zmien

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

Post autor: maciek1006 » 18 kwie 2012, 19:32

problem chyba rozwiazany , sonda była sprawna ale ktos do grzałki sondy doczepil przewod ktory nie wiadomo do czego jest (jakis dodatkowy) i kable poskrecal tak ze robilo sie przebicie az do dzis. Zaczeło caly czas wywalac 2 bezpieczniki od grzalki sondy i sterownika. Po paru probach zaczeło sie kopcic z kabli. Elektryk wymienil kawalek wiazki , sprawdzil sonde , wyregulowal gaz i pb jeszcze raz. Przestały falowac oborty na gazie nie szarpie i dosyc duzo dzisiaj jezdzilem i nic sie nie dzialo

Awatar użytkownika
primo121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 19 lis 2010, 19:21
Lokalizacja: LUBLIN LKR

Post autor: primo121 » 27 kwie 2012, 09:37

Panowie mam prośbę.

W jaki sposób sprawdzić potencjometr przepustnicy , czy jest obwód zamknięty.

Tzn w którą wtyczkę wpiąć się miernikiem dokladnie i jakie ma być napięcie i proszę napisać czy podczas wlączonego zaplonu czy tez po zwyklym wlozeniu kluczyka ?

Bo u mnie jak podepne wtyczkę do krokowca to spadają obroty do samego dolu, a z odpietą wtyczką chodzi i na gazie i na pb .

I wydaje mi się że jest problem z tym że obwód się nie zamyka.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 27 kwie 2012, 10:43

W NG niema potencjometru na przepustnicy, są dwa włączniki - zamkniętej i otwartej przepustnicy.

Tu: http://a6klub.pl/pliki//www.centrum.aud ... niczny.doc masz opisane jak sprawdzić czujnik zamkniętej przepustnicy i inne rzeczy wpływające na prace silniczka krokowego.

Sprawdź jeszcze czy gdy silnik pracuje masz 12V na środkowym pinie wtyczki włączników przepustnicy.

adamix98
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 24 mar 2013, 14:33
Lokalizacja: Sztutowo

Post autor: adamix98 » 17 sty 2014, 16:42

tez to mialem. wymieniłem rozdzielacz i bylo ok. prawdopodobnie potencjometr przy rozdzielaczu uszkodzony :D

Awatar użytkownika
kepasus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 10 maja 2010, 12:11
Lokalizacja: Iłża/Wawa

Post autor: kepasus » 17 sty 2014, 20:00

szkoda że nie widziałem tego tematu wcześniej bo też miałem podobny problem z wywalaniem bezpiecznika od ECU i wzrostem obrotów. Okazało się że był przetarty przewod od wtyczki zawora od zbiorniczka z weglem aktywnym (ten co jest na gumie od przeplywki)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl